Noul presedinte Toyota vrea sa schimbe radical strategia marcii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Akio Toyoda, noul presedinte al companiei Toyota, a anuntat ca doreste sa schimbe intreaga gama de modele si sa creeze o noua strategie de marca a Toyota. Modelele Toyota vor fi adaptate mai bine pentru pietele pe care vor fi vandute, ceea ce le va face mai atragatoare pentru clientii din acele piete. Noul presedinte Toyota doreste ca marca japoneza sa raspunda mai repede la nevoile si cerintele consumatorilor.
Astfel, Toyota se va concenta pe anumite sectoare ale unor piete, in timp ce va micsora atentia oferita unor produse vandute pe unele piete. Akio Toyoda nu a dat detalii privind noua strategie pe care o va aplica marcii Toyota, ci doar a subliniat avantajele tehnologiei hibride de la Toyota si a explicat faptul ca aceasta este una dintre punctele forte ale marcii japoneze. Cel mai probabil, Toyota va oferi mai multe modele hibride pe diferite piete, in functie de cerintele consumatorilor.
Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
nu te bucura inca..............
Ti-am mai zis ca eu nu ma bucur daca Honda propteste oistea-n sant...Dimpotriva, imi doresc sa mearga bine pentru a exista concurenta cat mai serioasa. Concurenta puternica inseamna preturi mai mici pentru noi, cumparatorii.
Este adevarat ca au facut cateva prostii destul de mari in ultima vreme dar oricum mai putine decat altii.
Ceea ce am spus nu e altceva decat una dintre concluziile pe care le-am tras fata de declaratia lu` nea Toyoda. Si anume ca e cam ofticat pe Honda...O fi schimbat Honda jupanu` dar Toyota mi se pare mai tapana. Nu cu mult dar suficient pentru a-i busi pe cei de la Honda...
te asigur ca ceva se va schimba, sper in bine, si nu o sa ai aceasta satisfactie de a vedea Honda in faliment.......
mai schimba placa...........
Eu am pariat ca VW , Porsche chiar si Fiat o incurca in urmatoarle 12 luni ( am cota 125 : 1 ) :)
sanatate !
Eu personal prefer sa vad masini japoneze mai bine adaptate pietelor pt care au fost creeate (a se citi piata europeana), astfel incat cele 2 firme sa iasa cat mai bine din criza, si sa nu pateasca ceva similar cu preluarea Nissan de catre Renault.
Eu ce sa inteleg prin acel "nu te bucura inca"?!?!? Eu stiam ca doar gramatica limbii romane e o grava problema pentru tine dar vad ca si logica iti creaza mari dificultati...Tu nu mai stii romaneste chiar deloc?
Si nu, n-am pariat cu nimeni ca Honda pica...Desi, la cum merg lucrurile pentru Honda in ultima vreme si la deciziile pe care le ia managementul, mai ca as pune la bataie vreo cateva sute de Euro...Sunt sanse mari sa castig...DIN PACATE!
Tu, in schimb s-ar putea sa pierzi banii pe care i-ai pus pe Volkswagen si pe Porsche. Chiar si pe cei pe care i-ai pus pe Fiat...Pentru ca nea Sergiu are fler la bani...
@ mursu
Cand iesi afara in ploaie, sigur te vei uda...Cand vii pe o piata, destul de aglomerata dealtfel, sigur vei calca pe botosei pe cineva. Iar pe anumite piete, simpla prezenta deranjeaza competitia.
Pe piata americana si pe cea japoneza, Toyota si Honda se lupta "corp la corp", pe viata si pe moarte...Diferentele de care vorbesti tu sunt vizibile pentru cei pasionati, nu pentru clientul obisnuit...care va fi foarte buimacit daca va avea de ales intre Civic si Corolla sau intre RAV4 si CRV sau intre 4Runner si Pilot sau intre Tundra si Ridgeline...ca sa nu mai spun de Prius si Insight. Pe segmentul asta, lupta va fi cu atat mai crancena pentru ca Honda i-a suflat Toyotei de sub nas titlul de specialist in hibride. La care Toyota tinea si tine inca foarte mult nu numai ca instrument de marketing. Deci aici va curge mult sange. De la amandoi fiindca loviturile vor fi din ce mai dure de ambele parti.