Noul presedinte Honda renunta la V8-uri si la tractiunea spate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Takanubo Ito, noul presedinte al companiei Honda, a anuntat planurile sale pentru marca japoneza. In viitorul apropiat, motoarele V8 vor fi eliminate din gama Acura, iar modelele cu tractiune spate din gama Honda vor deveni un element al trecutului. Noul presedinte Honda considera ca aceste platforme sunt demodate si ca nu isi au locul in viitorul automobilului. Pe langa asta, Takanubo Ito considera ca nu are sens sa foloseasca acelasi tip de platforma pe care il folosesc alti constructori de peste cinci decenii.
Honda se va concentra pe dezvoltarea noilor motoare, transmisii si sasiuri, care vor fi integrate in hibride de clasa medie. Modelele de varf ale gamei Honda vor fi disponibile doar cu motoare cu patru cilindri in linie si cu unitati V6, pe cand cele din gama Acura vor imparti si ele aceste motorizari. Pe langa asta, constructorul japonez se va concentra pe hibride si pe obtinerea unui consum scazut de carburant. Promisiunea fostului presedinte Honda, aceea de a crea o platforma V8 cu tractiune spate, a fost astfel inlaturata definitiv de catre Takanubo Ito.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Suzuki a lansat o ediție specială pentru modelul Swift Sport, pentru a comemora încheierea producției acestui model. Numit ZC33S Final Edition, acest model va fi disponibil doar în Japonia. (18.12)
-
BMW va folosi evenimentul CES (Consumer Electronics Show) 2025, care va avea loc luna viitoare în Las Vegas, pentru a prezenta următoarea generație a interfeței sale iDrive, numită BMW Panoramic iDrive. (18.12)
-
Honda și Nissan au inițiat discuții cu privire la o posibilă fuziune pentru a-și consolida poziția în competiția cu producătorii de vehicule electrice, în special din China. (18.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
Exprimarea e gresita, intrucat cele doua elemente nu au facut niciodata parte din gama Acura. Planul era sa faca parte, undeva in viitorul apropiat, si exista deja un mule-test, adica o platforma de acest gen finalizata, insa cu o carsoerie de la un model deja existent. Decizia mi se pare oarecum normala, intrucat nu e momentul sa te lansezi in competitii datatoare de gauri in buget pe un segment deja acaparat de modele tradtionale si in continua scadere. Daca ne uitam si la faptul ca Mercedes pune pe E-klasse motoare in 4 cilindri bine-merci, atunci miscarea mi se pare si mai justificata. Iar Audi are de cand exista platforma cu tractiune fata optional integrala si nu are nici o problema.