Noul presedinte Honda renunta la V8-uri si la tractiunea spate
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Takanubo Ito, noul presedinte al companiei Honda, a anuntat planurile sale pentru marca japoneza. In viitorul apropiat, motoarele V8 vor fi eliminate din gama Acura, iar modelele cu tractiune spate din gama Honda vor deveni un element al trecutului. Noul presedinte Honda considera ca aceste platforme sunt demodate si ca nu isi au locul in viitorul automobilului. Pe langa asta, Takanubo Ito considera ca nu are sens sa foloseasca acelasi tip de platforma pe care il folosesc alti constructori de peste cinci decenii.
Honda se va concentra pe dezvoltarea noilor motoare, transmisii si sasiuri, care vor fi integrate in hibride de clasa medie. Modelele de varf ale gamei Honda vor fi disponibile doar cu motoare cu patru cilindri in linie si cu unitati V6, pe cand cele din gama Acura vor imparti si ele aceste motorizari. Pe langa asta, constructorul japonez se va concentra pe hibride si pe obtinerea unui consum scazut de carburant. Promisiunea fostului presedinte Honda, aceea de a crea o platforma V8 cu tractiune spate, a fost astfel inlaturata definitiv de catre Takanubo Ito.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Exprimarea e gresita, intrucat cele doua elemente nu au facut niciodata parte din gama Acura. Planul era sa faca parte, undeva in viitorul apropiat, si exista deja un mule-test, adica o platforma de acest gen finalizata, insa cu o carsoerie de la un model deja existent. Decizia mi se pare oarecum normala, intrucat nu e momentul sa te lansezi in competitii datatoare de gauri in buget pe un segment deja acaparat de modele tradtionale si in continua scadere. Daca ne uitam si la faptul ca Mercedes pune pe E-klasse motoare in 4 cilindri bine-merci, atunci miscarea mi se pare si mai justificata. Iar Audi are de cand exista platforma cu tractiune fata optional integrala si nu are nici o problema.