Noul Porsche Taycan facelift: autonomie reală de 587 kilometri

de Alexandru Monenciu
Luni, 05.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a realizat un test de autonomie, în Statele Unite ale Americii, cu patru prototipuri ale viitorului Taycan facelift. Acestea au acoperit 587 de kilometri cu o singură încărcare.

Porsche pregătește noul Taycan facelift, pe care urmează să îl prezinte chiar săptămâna aceasta. Potrivit reprezentanților companiei, versiunea îmbunătățită a lui Taycan va fi mai eficientă din punct de vedere al încărcării, dar va oferi și mai multă autonomie decât modelul actual.

Pentru a vedea exact cât poate parcurge cu o singură încărcare, germanii au realizat un test de autonomie în SUA cu 4 prototipuri Taycan facelift. Testul s-a desfășurat pe ruta Los Angeles-San Diego și retur.

Cu o plin de baterie, Porsche Taycan facelift a acoperit 587 de kilometri, la o viteză maximă de 120 km/h.

Mașinile au fost încărcate la o stație publică din Los Angeles, cu o putere de peste 300 kW, potrivit Porsche. În acest caz, repriza 10-80% a durat mai puțin de 20 de minute.

via Porsche

Comentarii (11)

  • Seriff
    Nasol, foarte nasol. Adică trebuie să mă opresc 30 minute după ce am parcurs 580km și apoi mai fac încă 580km? Pai io parcurg 1200km doar cu 3 minute pauză sa golesc bidonul de pipi.
    8 4
  • romanasul tipic cu dieselache: "cam putini km autonomie... eu aveam nevoie de 589km autonomie ca atat fac pana la munca si inapoi..."
    9 1
  • spaclu lu manole
    Gresit, @Serifa nu se opreste,
    Bidonul din mers il goleste
    3 2
  • Banditos
    Gresit,

    @Serifa nu foloseste bidon! E dupe principiul "daca pot sa arunc chistocul pe geam..."
    4 0
  • no, cand vii de departe, intre bucuresti si constanta, unde incarci?
    0 1
  • vindicomvs
    @Seriff
    cam cati CP are masina ta?
    0 0
  • intrebare
    in timpul testului de 587km, aceasta masina a fost condusa ca un Porsche sau ca un Spring? ca la ce mai dai 100-150k de coco sa mergi cu sfecla-n c(_)r tot drumul ca sa mai tragi de autonomie?
    0 0
  • Sherif, ai observat că prostia crește pe aici invers proporțional cu scăderea la vânzări a BEV-urilor?
    În primul rând vorbim de un Porsche, adică nișă… apoi cel mai important, cine și-a luat electrică și este mulțumit cu alegerea făcută nu se comportă ca un bou, își vede liniștit de viața și dacă are ceva relevant de spus, știe să fie elegant (la fel și cu ICE-urile)… așa că ciumpalacii care comentează cu aroganțe și clișee ieftine, cel mai probabil conduc niște jafuri de mașini… hai la pas că-i prea mult pentru voi, mult prea mult.
    1 5
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Serios? Explică-ne cum e cu vântul noaptea.
    3 0
  • Dutz, te sfătuiesc să încerci alte arogante și insulte. Astea cu proști și aroganți nu te avantajează. Deloc.

    A, și dacă tot menționezi eleganța: mai ușor cu pianul pe scări. Bou, ciumpalaci, jafuri, proști.... Mânca-te-ar tata de elegant cu papion, tu ești sursă constantă de "eleganță" pe aici. Trebuie sa tragem apa după aproape fiecare mesaj.
    5 0
  • As fi curios masini pe combustie de 500-600cp sau mai mult, de clasa si performante asemanatoare (caii electrici sunt mai musculosi decat aia pe lichide)
    Oare cat mergi cu ele?! Mai ales in oras ca acolo te afisezi cu asa masini, nu te duci 1000km la plimbare cu Porsche Taycan. Aia o faci cu avionul.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru