Anul acesta vom face cunoștință cu noua versiune electrică a lui Porsche Macan. Noul model este și primul Porsche care va fi bazat pe noua platformă dedicată PPE a Grupului Volkswagen. Până la momentul lansării, constructorul german a confirmat mai multe detalii tehnice importante despre viitorul SUV de performanță electric.
BATERIE DE 100 DE KWH
Astfel, aflăm că Porsche Macan electric a parcurs 3.5 milioane de kilometri în timpul testelor. Modelul va fi echipat cu o baterie de 100 de kWh, dintre care 95 de kWh vor fi utilizabili. Datorită acumulatorului mare, toate versiunile lui Macan electric vor avea o autonomie care va depăși pragul de 500 de kilometri cu o singură încărcare.
Porsche precizează că a lucrat foarte mult la caroseria noului model pentru ca acesta să fie cât mai eficientă. Astfel, noul Porsche Macan electric are un coeficient aero de 0.25, iar constructorul german estimează că noul design al caroseriei este responsabil pentru un plus de 85 de kilometri de autonomie.
Prin comparație, actualul Porsche Macan cu motoare termice are un coeficient aero de 0.35.ÎNCĂRCARE ÎN 22 DE MINUTE
Noul model va avea și o arhitectură de 800 de volți și va putea să tragă un curent de până la 270 de kW la o stație de încărcare rapidă. Astfel, repriza de încărcare de la 10% la 80% a bateriei va dura 22 de minute. Mai mult, sunt nevoie de doar 4 minute pentru o autonomie de 100 de kilometri.
Propulsorul noului Porsche Macan electric va dezvolta 612 cai putere și un cuplu de 1000 Nm. Modelul va primi și roți spate viratoare datorită spațiului mare creat de arhitectura PPE.
Noul Porsche Macan electric va fi dezvăluit în următoarele săptămâni.
via Porsche
Familia babuinului poate respira liniștită.
A stai… Porsche a produs 10.000 de diesel-uri în toată istoria, da nu contează clișeul este clișeu ;)
Acum ai pus la suflet ca ți-a zis fix ce ești, iar tu trebuie sa nu îl dezamăgești.
Nu știu care dintre voi e babuin, dar la cât de prost ești nu cred că te califici. Și frustrat și prost și foarte fudul.