Respectând tradiția, actuala generație Porsche 911 poate fi comandată în mai multe versiuni. Dacă în urmă cu câteva săptămâni am făcut cunoștință cu noul 911 GT3 Touring, acum germanii au publicat primele imagini și informații despre o versiunea 911 GTS.
Aceasta este poziționată în gamă între Carrera S și 911 Turbo. Poate fi recunoscută după detaliile exterioare cu tentă închisă, jantele cu prindere centrală (disponibile opțional) și emblemele GTS de pe uși și spoilerul spate.
Pentru interior, Porsche a pregătit volanul GT Sport, pachetul Sport Chrono, scaunele sport ajustabile pe patru direcții, tapițerie Race-Tex și noul sistem de infotainment Porsche Communication Management 6.0 despre care am povestit și noi în urmă cu câteva zile.
480 CP ȘI TRANSMISIE MANUALĂ SAU AUTOMATĂ PDK
Noul Porsche 911 GTS este echipat cu un motor boxer de 3.0 litri, cu șase cilindri, care dezvoltă 480 de cai putere și 570 Nm cuplu. Clienții pot opta pentru o cutie manuală cu șapte trepte, dar dacă vor să atingă 100 de km/h în 3.3 secunde, trebuie să bifeze transmisia automată PDK cu 8 rapoarte.
Variantele disponibile sunt 911 Carrera GTS (roți motrice spate) în versiuni Coupe și Cabriolet, 911 Carrera 4 GTS (tracțiune integrală) Coupe sau Cabriolet și 911 Targa 4 GTS cu tracțiune integrală.
Indiferent de varianta aleasă, constructorul din Stuttgart a îmbunătățit suspensia (garda la sol coborâtă cu 10 milimetri), iar sistemul de frânare a fost preluat de la 911 Turbo.
Din luna noiembrie, Porsche oferă și pachetul Lightweight Design care scade masa totală cu 25 de kilograme. Acesta include, printre altele, scaune din fibră de carbon, o baterie mai ușoară și elimină scaunele spate.
via Porsche
Deci astea din poze nu sunt GTS-uri?
tot cu 3 pedale de faci sârba între pedale şi cu schimbător să ai mâna mereu ocupată în maţele maşinii...
care când se scremă maxim de durere... abia face 70% dintr'o electrică, atât la acceleraţie cât şi viteză.
Maşină pentru pensionarii lui Ford T care au acasă agăţate capete de animale împăiate.
Aia e ideea, nu ca are autonomie 1000 km sau 200, problema e unde o alimentezi si in cat timp.