Noul Porsche 911 GTS: 480 de cai putere și transmisie manuală cu 7 trepte

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 23.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Actuala generație Porsche 911 poate fi comandat acum și într-o versiune GTS. Aceasta are câteva elemente estetice specifice, dar și mai multă putere decât versiunea Carrera S.

Respectând tradiția, actuala generație Porsche 911 poate fi comandată în mai multe versiuni. Dacă în urmă cu câteva săptămâni am făcut cunoștință cu noul 911 GT3 Touring, acum germanii au publicat primele imagini și informații despre o versiunea 911 GTS.

Aceasta este poziționată în gamă între Carrera S și 911 Turbo. Poate fi recunoscută după detaliile exterioare cu tentă închisă, jantele cu prindere centrală (disponibile opțional) și emblemele GTS de pe uși și spoilerul spate.

Pentru interior, Porsche a pregătit volanul GT Sport, pachetul Sport Chrono, scaunele sport ajustabile pe patru direcții, tapițerie Race-Tex și noul sistem de infotainment Porsche Communication Management 6.0 despre care am povestit și noi în urmă cu câteva zile.

480 CP ȘI TRANSMISIE MANUALĂ SAU AUTOMATĂ PDK

Noul Porsche 911 GTS este echipat cu un motor boxer de 3.0 litri, cu șase cilindri, care dezvoltă 480 de cai putere și 570 Nm cuplu. Clienții pot opta pentru o cutie manuală cu șapte trepte, dar dacă vor să atingă 100 de km/h în 3.3 secunde, trebuie să bifeze transmisia automată PDK cu 8 rapoarte.

Variantele disponibile sunt 911 Carrera GTS (roți motrice spate) în versiuni Coupe și Cabriolet, 911 Carrera 4 GTS (tracțiune integrală) Coupe sau Cabriolet și 911 Targa 4 GTS cu tracțiune integrală.

Indiferent de varianta aleasă, constructorul din Stuttgart a îmbunătățit suspensia (garda la sol coborâtă cu 10 milimetri), iar sistemul de frânare a fost preluat de la 911 Turbo.

Din luna noiembrie, Porsche oferă și pachetul Lightweight Design care scade masa totală cu 25 de kilograme. Acesta include, printre altele, scaune din fibră de carbon, o baterie mai ușoară și elimină scaunele spate.

via Porsche

Comentarii (12)

  • Iedikk
    7 trepte MANUALA???? Citesc si simt cum alunec de pe scaun usor sub masa!
    9 3
  • "Poate fi recunoscută după (...) jantele cu prindere centrala".
    Deci astea din poze nu sunt GTS-uri?
    7 2
  • Seriff
    Daca nu are autonomie de 800km la un plin nu merita.
    1 6
  • Da,fanele,asa e,somn usor ca e tarziu pentru tine!
    3 4
  • Edikkk
    Uzată moral,
    tot cu 3 pedale de faci sârba între pedale şi cu schimbător să ai mâna mereu ocupată în maţele maşinii...

    care când se scremă maxim de durere... abia face 70% dintr'o electrică, atât la acceleraţie cât şi viteză.

    Maşină pentru pensionarii lui Ford T care au acasă agăţate capete de animale împăiate.
    3 15
  • Edikkă
    Zi si de autonomia alora electrice daca tot te pornisi! Aia reala,la viteza mare,ca doar nu ti-oi lua Tesle care prind suta in 3 secunde s-o tii la 130 ca pensionarii.Si cu Ac-ul sau caldura pornite.
    9 2
  • @Flanel
    La masinile cu ICE nu conteaza autonomia pentru ca se incarca in 2 minute si nu pierzi vremea aiurea. Ai retinut? Sau e nevoie sa iti repet?
    10 3
  • Seriff
    Manuala in 7 trepte, cand a vazut analfabetul de Fanel a si uitat cum sa isi scrie numele, nu e vorba geniule doar de autonomie, chiar daca are 300 km autonomie ii poti face plinul oriunde, oricand si in 2 minute, fara stres, dar ce sa sti tu, iti pute mana a bara de autobuz si tu faci misto de masinile altora.
    4 2
  • Edikkk
    Maşina costă o căruţă de bani, deci să îţi cumperi varianta cu motor termic, ori eşti pensionar şi mai greu cu capul, ori prost de-a binelea.
    2 8
  • inexorabil
    Cine se (mai) uită în gura acestui e-zevzec?
    4 2
  • Cine se (mai) uită în gura acestui zevzec care pute a motorina?
    1 3
  • Seriff
    Si la o motocicleta ai o autonomie foarte mica, de obicei maxim 300 km, daca ii dai in goarna si mai putin, dar nu e o problema fiindca o poti alimenta de oriunde, benzinarii sunt si in Cucuiata din Vale de unde e Fanel.
    Aia e ideea, nu ca are autonomie 1000 km sau 200, problema e unde o alimentezi si in cat timp.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru