Noul Porsche 911 GT3 Touring: aceiași 510 CP, dar fără eleron supradimensionat

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 16.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a publicat primele imagini și informații despre noul 911 GT3 Touring. La fel ca predecesorul său, acesta păstrează performanțele lui 911 GT3, dar renunță la eleronul uriaș.

Porsche a lansat, în luna februarie, noua generație 911 GT3. Îmbunătățirile primite duc mașina de stradă și mai aproape de versiunile cu care marca germană face istorie pe circuit: 911 RSR și 911 GT3 R.

Pentru clienții care vor performanțele unui 911 GT3, dar subtilitatea unui 911 obișnuit, Porsche are în portofoliu versiunea 911 GT3 Touring. Iar acum avem ocazia să facem cunoștință cu noua generație a acestui model, una care este oferită, fără costuri suplimentare, ca echipament extra pentru 911 GT3.

UN PLUS DE SUBTILITATE

Din punct de vedere estetic, noul 911 GT3 Touring păstrează majoritatea elementelor de design ale actualului 911 GT3. Plusează, însă, cu un spoiler față vopsit integral în culoarea caroseriei, o ramă din aluminiu pentru geamuri și cu emblemele Touring.

La fel ca vechiul 911 GT3 Touring, cel nou renunță la eleronul supradimensionat, devenit marcă înregistrată. Locul său este luat de un eleron activ, controlat electronic.

Pentru interior, Porsche a pregătit o tapițerie extinsă din piele.

Aceasta este opțională pentru 911 GT3, dar standard pentru versiunea Touring.

PERFORMANȚE NESCHIMBATE

Departamentul tehnic a rămas neschimbat. Motorul de 4.0 litri, aspirat natural, dezvoltă 510 CP și 470 Nm cuplu. Unitatea poate fi alăturată fie unei transmisii manuale cu șase trepte (masă proprie de 1.418 kg), fie uneia automate PDK cu șapte rapoarte (mașina cântărește 1.435 kg).

Atunci când este echipat cu transmisia manuală, noul Porsche 911 GT3 Touring atinge 100 de km/h în 3.9 secunde. Dacă vrei ca repriza 0-100 km/h să dureze 3.4 secunde, trebuie să bifezi cutia de viteze PDK.

Și viteza maximă diferă: 320 km/h pentru prima alegere, 317 km/h pentru a doua.

via Porsche

Comentarii (11)

  • Olguta de la impinge tava
    Ma uit la poza cu interiorul si ma minunez,cutie manuala in 2021?Motor care merge pe "zeama de dinozauri"?Viteza maxima nelimitata la 180km/ ci una de 320km/h?Astia nu sunt normali,clar! Niste retrograzi care traiesc inca in evul mediu intunecat.Rusine,Porsche!
    Salvati ursii polari!!!
    16 7
  • Maricica de la curatenie
    pai masina asta e pentru aia care ne invata pe noi sa fim mai cumpatati si sa salvam planeta. Bine eu multumesc ca merg cu masina si nu cu avionul personal care emite de vreo 5 ori mai mult CO2
    12 2
  • Și consola centrala este schimbată față de predecesoare. Au optat pentru asezarea tabletei multimedia ceva gen Noul Peugeot 508, cu acele butoane/clape sub ea.
    7 3
  • Seriff
    @ Olguta de la impinge tava:
    GENIAL!!!!
    6 3
  • Seriff
    Edikk, i-auzi cutie manuala, oribil, motor mare pe benzina, ii da mustata lui Greta de la atata poluare, ursii polari se sufoca, e jale.
    12 1
  • Seriffule, i hate you!
    8 0
  • Doamne ce masina!
    10 0
  • Seriff
    @Greta, te invit la o tura cu diesel-ul prin oras
    8 1
  • Seriffule, damn you!
    6 1
  • Seriff
    @Greta, nu ma supara ca acum fac dau dpf-ul jos.
    4 1
  • Seriffule, barbarule, how dare you!
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru