Porsche a lansat, în luna februarie, noua generație 911 GT3. Îmbunătățirile primite duc mașina de stradă și mai aproape de versiunile cu care marca germană face istorie pe circuit: 911 RSR și 911 GT3 R.
Pentru clienții care vor performanțele unui 911 GT3, dar subtilitatea unui 911 obișnuit, Porsche are în portofoliu versiunea 911 GT3 Touring. Iar acum avem ocazia să facem cunoștință cu noua generație a acestui model, una care este oferită, fără costuri suplimentare, ca echipament extra pentru 911 GT3.
UN PLUS DE SUBTILITATE
Din punct de vedere estetic, noul 911 GT3 Touring păstrează majoritatea elementelor de design ale actualului 911 GT3. Plusează, însă, cu un spoiler față vopsit integral în culoarea caroseriei, o ramă din aluminiu pentru geamuri și cu emblemele Touring.
La fel ca vechiul 911 GT3 Touring, cel nou renunță la eleronul supradimensionat, devenit marcă înregistrată. Locul său este luat de un eleron activ, controlat electronic.
Pentru interior, Porsche a pregătit o tapițerie extinsă din piele.
Aceasta este opțională pentru 911 GT3, dar standard pentru versiunea Touring.PERFORMANȚE NESCHIMBATE
Departamentul tehnic a rămas neschimbat. Motorul de 4.0 litri, aspirat natural, dezvoltă 510 CP și 470 Nm cuplu. Unitatea poate fi alăturată fie unei transmisii manuale cu șase trepte (masă proprie de 1.418 kg), fie uneia automate PDK cu șapte rapoarte (mașina cântărește 1.435 kg).
Atunci când este echipat cu transmisia manuală, noul Porsche 911 GT3 Touring atinge 100 de km/h în 3.9 secunde. Dacă vrei ca repriza 0-100 km/h să dureze 3.4 secunde, trebuie să bifezi cutia de viteze PDK.
Și viteza maximă diferă: 320 km/h pentru prima alegere, 317 km/h pentru a doua.
via Porsche
Salvati ursii polari!!!
GENIAL!!!!