După o pauză de un an, versiunea Carrera S a lui Porsche 911 revine în gamă cu un nou model actualizat, în linie cu noutățile aduse lui 911 începând de anul trecut. Cea mai nouă versiune a modelului de performanță este plasat între versiunea de bază Carrera și noua versiune hibridă Carrera GTS în gama 911.
Cu această actualizare, Porsche aduce mai multe noutăți importante lui 911 Carrera S. La nivel vizual, principalele noutăți constau în jante de 20 și 21 de inch cu design nou și o evacuare sport cu terminații vopsite în argintiu. Cele mai multe noutăți aduse de noul 911 Carrera S facelift sunt la nivel tehnic.
Motorul noului model este aceeași unitate boxer cu 6 cilindri bi-turbo, dar care dezvoltă acum 480 de cai putere și 530 Nm. Asta înseamnă un plus de 30 de cai putere față de vechiul Carrera S. Cu noul motor, Porsche 911 Carrera S facelift are nevoie de 3.3 secunde pentru a atinge 100 km/h, iar viteza maximă este de 308 km/h.
O noutate importantă este cutia automată PDK cu 8 trepte, care devine acum singura opțiune pentru acest model.
Asta pentru că noul 911 Carrera S facelift renunță la cutia manuală cu 7 trepte.Alături de motorul mai puternic, noul Porsche 911 Carrera S mai primește sistemul de vectorizare a cuplului PTV+, precum și un nou sistem de frânare cu discuri cu diametru de 408 milimetri în față și 380 milimetri în spate. Opțional, clienții pot dota noul model cu frâne din carbon compozit, precum și cu o suspensie care coboară garda la sol cu încă 10 milimetri. De asemenea, noul model primește și roți spate viratoare.
În habitaclu, noul model actualizat primește mai multe ornamente noi îmbrăcate în piele, precum și un instrumentar digital și un buton pentru pornirea și oprirea motorului. Porsche oferă și pachetul Exclusive Manufaktur, prin care interiorul poate fi configurat în 48 de culori diferite.
Pe piața din Germania, noul Porsche 911 Carrera S facelift are un preț de pornire de 154.800 euro pentru varianta Coupe, respectiv de 169.000 euro pentru varianta Cabriolet.
via Porsche
Mai ales ca investea o suma (aparent) identica intr-un veritabil reper al lumii auto, nu intr-un produs capabil sa ofere mai multa gălăgie pe evacuare, dar SH.