Constructorul francez a prezentat oficial noua versiune electrică a lui 408. Noul model, botezat E-408, se alătură celorlalte două versiuni existente, echipate cu motoare hibride cu încărcare la priză.
Față de celelalte două versiuni, noul Peugeot E-408 nu a suferit nicio modificare la nivel vizual. SUV-ul electric păstrează aceleași dimensiuni și aceleași dotări, diferența fiind, evident, reprezentată de propulsorul electric.
Astfel, noul Peugeot E-408 primește un motor electric de 210 cai putere și 345 Nm. Deocamdată, Peugeot nu a dezvăluit performanțele noului model, însă știm că propulsorul este alimentat de o baterie cu o capacitate utilizabilă de 58.2 kWh. De aici rezultă o autonomie de 453 de kilometri în regim WLTP și un consum de 15.2 kWh/100 km.
Noul model primește un sistem de recuperare a energiei prin frânare, care este reglabilă în 3 niveluri. De asemenea, șoferul are la dispoziție 3 moduri de rulare: Normal, ECO și Sport. Bateria se încarcă de la 20% la 80% în peste 30 de minute, la un curent de 120 de kW.
În standard, noul Peugeot E-408 vine echipat cu o pompă de căldură și cu un încărcător trifazat de 11 kW.Noul Peugeot E-408 este disponibil în liniile de echipare Allure și GT. Paleta de culori include 5 nuanțe: alb Okenite, albastru Obsession, gri Selenium, roșu Elixir și negru Perla Nera. În habitaclu, noul model primește instrumentarul digital Peugeot i-Cockpit, precum și un ecran central de 10 inch. Tot aici mai avem și un sistem de iluminare ambientală cu 8 culori. Volumul portbagajului este neschimbat față de versiunile hibride ale lui 408. Astfel, cu bancheta în poziție normală, volumul este de 471 de litri, iar cu bancheta rabatată, acesta crește până la 1545 de litri.
La final, noul SUV electric primește și numeroase sisteme de asistență, cum ar fi: cruise control adaptiv cu stop & go, frânare de urgență automată, avertizare părăsire bandă, monitorizarea atenției șoferului, recunoașterea semnelor de circulație, avertizare unghi mort și avertizare trafic din spate.
Cei care aleg echiparea superioară GT vor mai primi faruri LED Matrix, senzori de parcare în față și pachetul Drive Assist Plus cu sistem de conducere semi-autonomă de nivelul 2.
Comenzile pentru noul Peugeot E-408 au fost deschide.
Deocamdată, prețurile nu au fost anunțate pentru piața din România.via Peugeot
Problema cu e408 e ca oferă prea puțină autonomie pentru ce preț are. 46k in versiunea GT e mai scump decât Tesla 3, care are autonomie mai mare, și un pic sub Tesla 3 Long Range.
Oricât de bine ar arăta, Peugeot va fi dezavantajat de brand, ceea ce se traduce prin preț de revanzare mai mic. Asta contează pentru multi.
Tare-s curios in urma căror calcule s-a ajuns la aceste rezultate.
La astia va inchinati, o sa ajunga Europa super dependenta de china, iar idiotii utili de peste tot, inclusiv de la noi, aplauda, era normal ca nu avea cum un constructor european de baterii sa reduca dependenta, s-au intamplat niste nefacute si hop falimentul bate la usa . Bagati cu China, taramul fermecat
E un crossover care arata bine dar cam atat, pretul e imens, chiar si pentru varianta phev.