După ce a publicat o serie de imagini teaser cu viitorul 508 facelift, Peugeot dezvăluie acum toate imaginile și informațiile despre varianta îmbunătățită a modelului de segment D. Modificările se aplică atât versiunii sedan cât și lui 508 SW (break).
Înainte de toate avem faruri LED Matrix mai înguste (standard), un design nou pentru luminile de zi și grilă frontală nouă. În mijlocul ei tronează, așa cum era de așteptat, cea mai nouă emblemă a mărcii franceze.
În partea din spate, logo-ul Peugeot, dintre stopuri, a fost înlocuit cu numele mărcii.
INTERIOR UȘOR REVIZUIT
Noua emblemă o regăsim și la interior, pe volan, iar selectorul transmisiei a fost, la rândul său, înlocuit. Totodată, display-ul central de 10 inch a primit câteva îmbunătățiri, iar acum suportă actualizări over-the-air.
Și instrumentarul de bord digital, cu ecran de 12 inch, are moduri noi de afișare a informațiilor.
Recent, francezii de la Peugeot au anunțat motorizări noi, mild hybrid, pentru 3008 și 5008.
Din păcate, acestea nu au fost preluate de 508 facelift.În continuare, clienții au la dispoziție motorul de 1.2 litri, cu 130 CP, sau unitatea diesel, de 1.5 litri cu 130 CP. Gama de motorizări include și versiunile plug-in hybrid cu 180, 225 sau 360 de cai putere (508 PSE).
Noul Peugeot 508 facelift va sosi în reprezentanțe în luna iunie a acestui an.
via Peugeot
Din fericire motoarele electrice nu duc lipsa de putere, ba chiar performanta e limitata de alți factori.
iar la faruri, de la prea mari si multa sticla aiurea, acum prea mici parca.
si sa le fie rusine ci dizalu ala.
breakurile de la mărcile generaliste, un 2.0 benzină turbo benzină și diesel de 200 cai erau sfinte .
Bă, nu e nicio rușine să nu îți permiți. Rușine e să tot spui că strugurii sunt acri și să scoți din cur "argumente" ridicole împotriva a ceea ce ai vrea și tu, dacă ai avea bani.
A, nu-mi spune că tu îți iei dizăl pentru că iti place că e mai greu decât benzinarul, e zgomotos și are trepidații mișto. Nu bă, iti iei dizăl pentru că economisești 10 RON la un drum, sau asa ceva.
De-aia nu-ți place hibridul, că te uiți la 10 RON.
La data aparitiei il injurati ca e o porcarie, ca nu face economie, ca strica motorul, consuma bateria si cautati solutii sa-l dezactivati permanent.....iaca pozna, acuma e bun!
O electrică la 60k nu e panaceu.
Asta e principalul motiv pentru care ai un buton la îndemână - sa îl dezactivezi când anticipezi ca se va opri foarte des.
In plus, când se oprește motorul de oprește și aerul condiționat. La 35-40 de grade nu vrei sa stai în trafic cu motorul oprit.
"se numeste start-stop, există soluții trebuie doar să nu fii ultimul prostovan."
Nu știu de ce pe site-ul asta e plin de indivizi pe care ii da deșteptăciunea afara din casa și simt nevoia sa semnalizeze.
Ca în zicala aia cu prostul și fudulul.
Sistemele start-stop actuale se pot activa după încălzirea motorului și nu pot fi activate după ce motorul a fost forțat. Sau iarăși ne întoarcem la gunoaiele vw&audi din 2014.