În urmă cu 4 ani, Pagani a lansat modelul Imola, botezat după legendarul circuit de Formula 1 din Italia. Acum, după o perioadă îndelungată, a venit timpul să facem cunoștință cu varianta Roadster. La fel ca modelul prezentat în urmă cu 4 ani, noul Imola Roadster este bazat pe Pagani Huayra, al doilea model al mărcii italiene de mașini exotice.
Noul model este vopsit într-o nuanță foarte lucioasă de verde și prezintă un pachet aerodinamic agresiv, derivat de la modelul Huayra R. Bineînțeles, față de Huayra R, care a fost creat exclusiv pentru a fi folosit pe circuit, noul Imola Roadster este o mașină de stradă.
Sub capota supercar-ului decapotabil se regăsește un motor V12 dezvoltat de Mercedes-AMG de 6.0 litri, bi-turbo și care dezvoltă 850 de cai putere și un cuplu de 1100 Nm. Motorul este cuplat la o cutie secvențială cu 7 trepte dezvoltată de Xtrac, iar puterea este transmisă către roțile din spate.
Astfel, noul Pagani Imola Roadster atinge o viteză maximă limitată electronic la 350 de km/h.
Mai mult, noul model cântărește doar 1260 de kilograme și primește anvelope speciale din partea Pirelli. Aici mai amintim și de discuri ventilate din carbon ceramică produse de Brembo, precum și o suspensie cu amortizoare controlate electronic.Pagani nu a dezvăluit prețul noului Imola Roadster, însă confirmă faptul că acesta va fi produs în doar 8 exemplare.
via Pagani
Sau nu este cazul să simt aşa? ;)
din pacate e turbo. mai bine i-ar pune un turbo electric!
trebuie sa ai OO pentru asta