La opt ani de la lansarea primei generaţii, Opel Insignia se pregăteşte de o schimbare importantă în toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, iar presa franceză a aflat deja câteva informaţii inedite despre noutăţile pregătite de constructorul german.
Din punct de vedere al aspectului estetic, noul Insignia va prelua liniile de design implementate deja pe Opel Astra, dar şi pavilionul curbat de pe conceptul Monza, fără ca acest lucru să însemne o îndepărtare de la clasa medie.
De altfel, dimensiunile vor rămâne practic aceleaşi, însă spaţiul din habitaclu va fi mai generos prin montarea trenului de rulare mai în spate. În plus, grila faţă va beneficia de elemente regăsite la modelele unor producători precum Volvo sau Mazda, în timp ce partea din spate va fi complet nouă şi echipată cu blocuri optice cu LED.
Nu în ultimul rând, avem câteva informaţii interesante şi despre motorizările care vor însoţi noul Opel Insignia. Astfel, acesta va fi dotat cu o nouă unitate diesel bi-turbo CDTI de 1.6 litri care va fi disponibilă în trei versiuni de putere: 160 CP, 136 CP şi 110 CP. Din păcate, cel puţin pentru moment, noul Insignia nu va fi disponibil şi într-o versiune hibridă.
Lansarea efectivă pe piaţă a noului Opel Insignia este programată pentru 2017 şi face parte dintr-un plan ambiţios al celor de la General Motors de a lansa nu mai puțin de 29 de noi modele până în 2020.
Via Largus
deci 1500 de kg zici nu?
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Insignia poate de la 1470 in sus..si zici ca e cu 100 kg mai usoara noua versiune nu?sunt curios de unde au taiat din greutate ..sper ca nu au pus plastic si in motor.... aa scuze era deja... si nu mi spune ca au facut sasiul din aluminiu ...:)))