Esential
19.150 | de euro este pretul de pornire la noul Opel Insignia. |
Opel a prezentat in aceasta vara noul model Insignia, atat in versiunea hatchback cat si in cea cu patru usi. In plus, producatorul german detinut de GM a prezentat la Salonul Auto de la Paris si versiunea break, denumita Sport Tourer, a noului Insignia.
Insignia reprezinta noul varf de gama in patrimoniul marcii Opel, fiind inlocuitorul celebrului model Vectra. Noul Opel Insignia se poate lauda cu un design impresionant atat la nivel exterior, cat si la interior. Ambele versiuni de caroserie se pot lauda cu o silueta eleganta, dar in acelasi timp dinamica, fiind desavarsite prin plafonul de tip coupe. Atat lungimea versiunii notchback, cat si a celei hatchback, este de 4.830 mm, iar ampatamentul ramane acelasi - 2.737 mm.
Insignia va fi disponibil cu noua motorizari, toate respectand standardele de emisii Euro 5, care vor fi conectate la transmisii automate sau manuale cu sase trepte de viteza. Gama celor cinci motorizari pe benzina debuteaza cu un motor de 1.6 litri cu patru cilindri de 115 CP, continua cu motorul de 1.8 litri si 140 CP si culmineaza cu propulsorul de 1.6 litri si 180 CP.
Varful motorizarilor pe benzina este asigurat de o unitate V6 de 2.8 litri si 260 CP.Cele trei noi motoare turbo-diesel cu injectie directa, concepute exclusiv pentru modelul Insignia, au o cilindree de 2.0 litri si o gama de putere cuprinsa intre 110 si 160 cp. Mai mult, in 2009, Opel va lansa si noul propulsor biturbo diesel de 2.0 litri si 190 CP.
Opel va lansa noul Insignia in Romania undeva in perioada februarie-martie, iar pretul de pornire al noului model va fi de 19.150 euro cu TVA. Versiunile hatchback si sedan prezinta aceleasi preturi in functie pe fiecare nivel de echipare. Varful de gama, asigurat de unitatea V6 de 2.8 litri si 260 CP, ajunge la pretul de 31.400 de euro cu TVA.
Versiunea de baza a noului Insignia Sport Tourer pleaca de la pretul de 20.250 de euro si ajunge la 32.500 de euro, cu TVA. Versiunile hatchback si sedan prezinta aceleasi preturi in functie pe fiecare nivel de echipare.
Via | Opel
Nu cred ca este foarte scump la 16.000 EURO (fara TVA). Este mai degraba pretul unei masini de clasa mai mica.
Probabil unii ca voi au acceptat un pret "nu prea scump" de 120.000 euro pt 50 mp, apartament cu 2 camere in Bucuresti, mult mai mare ca pretul unui apartament in Budapesta, Varsovia sau decat o casa cu curte langa Bruxelles!
Si nu ma luati nici cu rate, sa platesti cate 7-8 mil/luna pentru o masina care isi pierde la sfarsitul ratelor pe putin jumatate din valoare, e o investitie total neinspirata, ca sa nu spun altceva. Mai pune pretul benzinei, pieselor, reviziilor, taxelor la stat, faptul ca in Bucuresti mai mult te enervezi decat sa circuli cu masina si ai imaginea unei mare tzepe
De ce oare avem bull-bar la masini care circula in oras? Ca sa demonstram permanent ca abia am iesit din grota? De ce administratia permite achizitii cu motoare mai mari de 2 litri? Oare pentru aceeasi bani cheltuiti nu si-ar putea pune dosurile in hibride? Prius care are tot ce vrei la bord e mai ieftina decat Passat, A6?
PS. Nu vand masini, n-am legatura cu bizu asta;
Nu-i urata dar parca C5 mi se parea peste.Oricum este peste passat, mondeo si laguna la preturi cred mai mici.
Este mai lunga si mai lata decat un BMW seria 5.Nu poate fi nici la pretul unei Dacia Logan.Eu am un Opel Corsa de 3 ani jumatate,am facut 85.000 de km cu el si nu s-a stricat in timp decat motorasul si ansamblul de stergator de parbiz-pentru ca sunt nebun si imi sterg permanent parbrizul,nu il suport cu praf pe el.Era cea mai accesibila masina dupa FIAT Albea.
Cred ca o sa raman pe Opel.