Noul Opel Corsa facelift, primul Opel cu mild-hybrid de 48 de volți. Corsa electric are autonomie mai mare

de Tiberiu Safta
Miercuri, 24.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a dezvăluit oficial noua versiune actualizată pentru sucompacta sa, Corsa. Noul model aduce un design nou în partea din față, grație elementului Opel Vizor. Corsa devine și primul model din istoria mărcii care primește un propulsor mild-hybrid.

Actuala generație Opel Corsa a debutat în 2019, fiind printre primele modele noi create de la preluarea mărcii germane de către fostul Grup PSA, acum încorporat în Stellantis. La 4 ani de la momentul debutului, a venit momentul ca subcompacta celor de la Russelsheim să primească un facelift.

DESIGN NOU, CU Opel VIZOR INCLUS

Astfel, noul Opel Corsa primește acum emblematicul element vizual Opel Vizor în partea din față, fiind cea mai mare schimbare la nivel estetic pentru noul Corsa. Alături de noua grilă, noua versiune actualizată primește și faruri LED Matrix noi, cu o semnătură luminoasă nouă și care conțin acum 14 elemente individuale LED față de 8 cum era până acum. În funcție de echiparea aleasă, sigla mărcii poate fi vopsită în negru sau în argintiu mat.

Inclusiv bara din față este nouă și conține prize de aer mai mari și mai ascuțite față de vechea versiune. Noutăți avem și în partea din spate, acolo unde sigla Opel este acum acompaniată de noua inscripție Corsa, scrisă cu litere mari.

De asemenea, plafonul poate fi vopsit într-o culoare contrastantă neagră, iar noul Corsa facelift primește și o nuanță exterioară nouă, gri Grafik.

HABITACLU DIGITALIZAT, CONEXIUNE WIRELESS PENTRU SMARTPHONE

Habitaclul lui Opel Corsa primește, și acesta, o serie de noutăți importante. Aici putem vedea un volan nou, în spatele căruia se află un instrumentar digital nou, disponibil ca dotare opțională. În partea centrală avem acum un ecran de 10 inch cu grafică nouă, funcții multimedia noi, sisteme bazate pe inteligență artificială și, pentru prima dată, conexiune wireless pentru Apple CarPlay și Android Auto. Inclusiv încărcarea telefoanelor mobile este acum wireless.

Noul Corsa facelift primește acum o cameră de marșarier cu vedere panoramică și cu rezoluție mai mare, precum și un cruise control adaptiv, cu limitator de viteză, un sistem de detectare a pietonilor și un sistem de avertizare pentru coliziuni frontale cu frânare de urgență automată.

PRIMUL OPEL CU MOTOR MILD-HYBRID DE 48 DE VOLȚI

În premieră pentru marca germană, noul Opel Corsa facelift este primul model care primește un propulsor mild-hybrid de 48 de volți.

Vorbim aici despre un propulsor de 1.2 litri turbo, disponibil în două variante de putere: 100 CP și 136 de cai putere. Ambele versiuni sunt cuplate la o cutie automată cu 6 trepte și cu dublu ambreiaj.

MOTOR ELECTRIC MAI PUTERNIC ȘI AUTONOMIE MAI MARE

Evident, noul Corsa facelift primește și o versiune electrică, dar care include acum și un propulsor mai puternic. Alături de propulsorul de 136 de cai putere, noul Corsa facelift poate fi echipat și cu un agregat electric de 156 de cai putere. Versiunea cu putere mai mică are o autonomie de 357 de kilometri, în timp ce noul propulsor mai puternic oferă acum o autonomie de 402 kilometri în regim WLTP. Acumulatorul de 54 de kWh va putea fi încărcat la o priză rapidă de la 20% la 80% în 30 de minute.

Deocamdată, Opel nu a anunțat prețurile noului Corsa facelift și nici nu se știe data lansării pe piață.

via Opel

Comentarii (24)

  • Octavian
    Mamă ce bine arata sper să îi facă și versiune GSE . Să vedem și preturile
    19 1
  • preţul la electrică nu ştiu, când o să fie produse nu ştiu... dar să se plângă la UE pentru o măsură care este anunţată de mulţi ani de zile, pot

    Măi Stelantis...
    6 37
  • Opel ar fi bine sa isi revizuiasca preturile (de asemenea si toti ceilalti producatori)
    Avand in vedere ca la 40.000 este model 3, cu vreo 300 cp si 400km (in medie) reali si nu wltp, epa, etc... dotat maxim, corsa-e NFL se vindea la 37.000 in echiparea de top a lor la care orice extra costau in plus. Si ce oferea corsa?! 136cp si nici 300km reali, plus o masina mult mai mica, inghesuita si cu o imagine de masina a saracului comparat cu tesla 3.
    Si sa nu uitam ca vine tesla 2/z posibil in aceasta vara, cu pret de 30.000 (zic eu).
    Pai in clipa aia, absolut orice alt producator de electrice ori se trezeste la realitate ori isi inchide fabricile.
    Asta pana vin chinezii cu produsele lor care arata chiar bine si dotate la 30.000 si mai putin.
    11 34
  • https://youtu.be/BFE3QkZfk5A
    3 28
  • andrei
    Ia-ți tu mașina chinezeasca. Si apoi sa te vaiți pe aici.
    16 2
  • ionCuCalu
    Cutie 6 trepte? Dar vechea cu 8 trepte ce vea? Dublu ambreiaj???? De ce???
    16 2
  • Seriff
    @Mike sa imi zici si mie in caz ca se strica ceva la chinezaria aia in cat timp vin piesele?
    Si ce costuri au?
    Mai lasa-ne cu chinezariile.
    Vand oamenii daciile spring la greu sa scape de ele, e OLX-ul full de ele, si-au dat seama de tepe.
    17 2
  • Octavian
    @Seriff de acord cu tine . Frate-mio o avut Spring SH (mașină de oraș )luat anul trecut.Nu la ținut nici măcar 3 luni că la și vândut . Acum si-o luat un Ford Fiesta 1.0 125cp care este mult mai mulțumit decât Spring-ul (Coteț-ul de găini)
    16 2
  • @Seriff
    domnu expert, lumineaza-ne, cam ce s-ar putea strica la o masina electrica? sau crezi ca e la fel ca la tigaia ta de passat dizal din 98?
    2 19
  • Seriff
    @13:47, pai poti avea probleme cu motorul electric, poti avea probleme cu bateriile, poti avea probleme cu softul, poti avea o gramada de probleme, se vede ca habar nu ai, prietene daca tu crezi ca daca iti iei electrica si vei scapa de probleme, o sa ai socul vietii tale, numai ca nimeni nu vorbeste de problemele astea, sunt oameni inclusiv in Romania care au masinile electrice in service de luni de zile pentru ca piesele vin extrem de greu pentru acest gen de masini, documenteaza-te un pic, sunt forumuri si grupuri de facebook unde se vaita grav proprietarii.
    Sunt 4 pagini pe olx cu dacii spring de vanzare.
    Nu ti se pare ciudat ca oamenii vor sa scape de o masina care abia a aparut?
    Tu crezi ca aia le vand ca sunt bune?
    19 1
  • Seriff
    @13:47 si inca o chestie, tigaia mea diesel care nu e din 97, dar nu asta conteaza, o sa mearga mult si bine in timp ce troacele electrice vor sta cu lunile in service, se stie ca un motor diesel e de 1000 de ori mai fiabil decat orice motocoasa electrica la care bateriile costa cat jumatate de masina.
    2 20
  • @gunoi electric
    O mașină funcțională cu piese de schimb disponibile în ziua înregistrării comenzii telefonice, dar după 12 AM, mai are și avantajul unui rezervor de peste 50L, care poate fi umplut în 2 minute pe ceas, autonomie de peste 1000 km, posibilitate realimentare în orice cătun din Românezia.

    Relax, pentru săracii scârțari care vor să-și prejudicieze concetățenii există Dacia Spring.
    23 1
  • Seriff
    @11:58, asta crezi tu, dar in realitate nu va fi asa, stai linistit, ar insemna sa se interzica 90% din masini, nu va face nimeni asta, asa ca, degeaba speri si visezi asta, apropo tigaia mea e cumparata de noua din Romania cu banii jos, tu ai asa ceva? Pun pariu ca nici masina nu ai, dar masina luata de noua, esti un frustrat care merge cu autobuzul si comentezi pe site-uri auto ca sa nu te ia somnul.
    22 0
  • @curci.afumate
    am mers si cu masina noua si sh. numai omv100+ si respectiv esso99 au vazut.

    daca mergi pe pacura(sh) degeaba mai conduci, n-ai ce. mai bine treceti pe autobuze sau si mai bine pe tramvai/troleu daca aveti in satele voastre.

    ps: vor interzice tot mai mult afumaturile.
    0 19
  • Seriff
    @15:08, in visele tale, nu se va interzice nimic, din contra, se vor taxa si electricele in curand, ca prea au toate alea moca.
    Si chiar daca se vor taxa termicele, mai bine platesc taxa si merg cu diesel decat sa dau banii pe o porcarie electrica.
    17 0
  • @dășteptu' ielectric
    Văd că mi-ai șters comentariul.
    Dacă bagi benzină premium în tigaie diesel... ne-ai lămurit că n-ai avut mașină gen never-ever.

    Ăștia sunteți marii comentaci manipulatori electrici. :)))
    17 1
  • @prostovan electric
    La trotineta electrică folosești tot benzină premium de la OMV?
    Cât prost poți fii, gunoiaș?
    12 1
  • @curci.afumate
    se vor taxa/bana grav, trebuie doar ca marii constructori din europa sa treaca mai serios pe electrice, deci cativa ani maxim.

    evident ca nu am atins ever un dizelache, deci normal ca 100+ la mine. la dizel ati pus dupa iq, maxim 51, nu?
    0 15
  • @prostovan
    Evident că nu știi nimic despre mașini.

    Nu trebuie să fi avut tigaie diesel ca să știi că benzina premium nu se bagă în diesel.

    Doar ești extrem de foarte prost, un gurist de net, un sărăcan inutil.
    11 0
  • @curca.afumata
    daca nu erai asa sarac, stiai ca exista si motorina premium, echivalent 100+..
    0 12
  • @prostovan
    Cretinule, nu există motorină echivalentă 100+.

    Prostovane, există motorină premium, dar nu 100+.

    Imbecilule, 100+ este benzină premium.
    13 1
  • @curca.analfabeta
    citeste contextul de 100 de ori, intreaba si chatgpt-ul, poate te prinzi..
    0 9
  • @prostovan
    contextul era tigaia diesel.
    Doar tu, prostovane, ai adus în discuție benzina premium (de ștabi). :)))))))
    9 0
  • Seriff
    Curca afumata, curca analfabeta:))
    Bune rau comentariile, apropo am facut azi plinul la diesel, s-a ieftinit si motorina, cu 300 lei fac 1200 km, erau niste fraieri in parcare la Decathlon cu un zoe si un spring, se uitau unii la altii asteptand sa incarce mizeriile electrice ca sa mearga si ei 200 km:))) MEGA PENIBIL!!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru