Actuala generație Opel Corsa a debutat în 2019, fiind printre primele modele noi create de la preluarea mărcii germane de către fostul Grup PSA, acum încorporat în Stellantis. La 4 ani de la momentul debutului, a venit momentul ca subcompacta celor de la Russelsheim să primească un facelift.
DESIGN NOU, CU Opel VIZOR INCLUS
Astfel, noul Opel Corsa primește acum emblematicul element vizual Opel Vizor în partea din față, fiind cea mai mare schimbare la nivel estetic pentru noul Corsa. Alături de noua grilă, noua versiune actualizată primește și faruri LED Matrix noi, cu o semnătură luminoasă nouă și care conțin acum 14 elemente individuale LED față de 8 cum era până acum. În funcție de echiparea aleasă, sigla mărcii poate fi vopsită în negru sau în argintiu mat.
Inclusiv bara din față este nouă și conține prize de aer mai mari și mai ascuțite față de vechea versiune. Noutăți avem și în partea din spate, acolo unde sigla Opel este acum acompaniată de noua inscripție Corsa, scrisă cu litere mari.
De asemenea, plafonul poate fi vopsit într-o culoare contrastantă neagră, iar noul Corsa facelift primește și o nuanță exterioară nouă, gri Grafik.HABITACLU DIGITALIZAT, CONEXIUNE WIRELESS PENTRU SMARTPHONE
Habitaclul lui Opel Corsa primește, și acesta, o serie de noutăți importante. Aici putem vedea un volan nou, în spatele căruia se află un instrumentar digital nou, disponibil ca dotare opțională. În partea centrală avem acum un ecran de 10 inch cu grafică nouă, funcții multimedia noi, sisteme bazate pe inteligență artificială și, pentru prima dată, conexiune wireless pentru Apple CarPlay și Android Auto. Inclusiv încărcarea telefoanelor mobile este acum wireless.
Noul Corsa facelift primește acum o cameră de marșarier cu vedere panoramică și cu rezoluție mai mare, precum și un cruise control adaptiv, cu limitator de viteză, un sistem de detectare a pietonilor și un sistem de avertizare pentru coliziuni frontale cu frânare de urgență automată.
PRIMUL OPEL CU MOTOR MILD-HYBRID DE 48 DE VOLȚI
În premieră pentru marca germană, noul Opel Corsa facelift este primul model care primește un propulsor mild-hybrid de 48 de volți. Vorbim aici despre un propulsor de 1.2 litri turbo, disponibil în două variante de putere: 100 CP și 136 de cai putere. Ambele versiuni sunt cuplate la o cutie automată cu 6 trepte și cu dublu ambreiaj.
MOTOR ELECTRIC MAI PUTERNIC ȘI AUTONOMIE MAI MARE
Evident, noul Corsa facelift primește și o versiune electrică, dar care include acum și un propulsor mai puternic. Alături de propulsorul de 136 de cai putere, noul Corsa facelift poate fi echipat și cu un agregat electric de 156 de cai putere. Versiunea cu putere mai mică are o autonomie de 357 de kilometri, în timp ce noul propulsor mai puternic oferă acum o autonomie de 402 kilometri în regim WLTP. Acumulatorul de 54 de kWh va putea fi încărcat la o priză rapidă de la 20% la 80% în 30 de minute.
Deocamdată, Opel nu a anunțat prețurile noului Corsa facelift și nici nu se știe data lansării pe piață.
via Opel
Măi Stelantis...
Avand in vedere ca la 40.000 este model 3, cu vreo 300 cp si 400km (in medie) reali si nu wltp, epa, etc... dotat maxim, corsa-e NFL se vindea la 37.000 in echiparea de top a lor la care orice extra costau in plus. Si ce oferea corsa?! 136cp si nici 300km reali, plus o masina mult mai mica, inghesuita si cu o imagine de masina a saracului comparat cu tesla 3.
Si sa nu uitam ca vine tesla 2/z posibil in aceasta vara, cu pret de 30.000 (zic eu).
Pai in clipa aia, absolut orice alt producator de electrice ori se trezeste la realitate ori isi inchide fabricile.
Asta pana vin chinezii cu produsele lor care arata chiar bine si dotate la 30.000 si mai putin.
Si ce costuri au?
Mai lasa-ne cu chinezariile.
Vand oamenii daciile spring la greu sa scape de ele, e OLX-ul full de ele, si-au dat seama de tepe.
Sunt 4 pagini pe olx cu dacii spring de vanzare.
Nu ti se pare ciudat ca oamenii vor sa scape de o masina care abia a aparut?
Tu crezi ca aia le vand ca sunt bune?
Relax, pentru săracii scârțari care vor să-și prejudicieze concetățenii există Dacia Spring.
daca mergi pe pacura(sh) degeaba mai conduci, n-ai ce. mai bine treceti pe autobuze sau si mai bine pe tramvai/troleu daca aveti in satele voastre.
ps: vor interzice tot mai mult afumaturile.
Si chiar daca se vor taxa termicele, mai bine platesc taxa si merg cu diesel decat sa dau banii pe o porcarie electrica.
Dacă bagi benzină premium în tigaie diesel... ne-ai lămurit că n-ai avut mașină gen never-ever.
Ăștia sunteți marii comentaci manipulatori electrici. :)))
Cât prost poți fii, gunoiaș?
evident ca nu am atins ever un dizelache, deci normal ca 100+ la mine. la dizel ati pus dupa iq, maxim 51, nu?
Nu trebuie să fi avut tigaie diesel ca să știi că benzina premium nu se bagă în diesel.
Doar ești extrem de foarte prost, un gurist de net, un sărăcan inutil.
Prostovane, există motorină premium, dar nu 100+.
Imbecilule, 100+ este benzină premium.
Doar tu, prostovane, ai adus în discuție benzina premium (de ștabi). :)))))))
Bune rau comentariile, apropo am facut azi plinul la diesel, s-a ieftinit si motorina, cu 300 lei fac 1200 km, erau niste fraieri in parcare la Decathlon cu un zoe si un spring, se uitau unii la altii asteptand sa incarce mizeriile electrice ca sa mearga si ei 200 km:))) MEGA PENIBIL!!