Noul Opel Astravan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel reinventeaza traditia Astravan. Noua compozitie a producatorului auto este bazata pe modelul Astra.
Cei de la Opel intentioneaza sa dea o noua lovitura in acest an cu noul Astravan. Construit pe platforma modelului Astra, Astravan a impresionat prin dinamica, stil sau design.
Noul model mentine dinamica si confortul celui vechi dar aduce si mult mai mult in ceea ce priveste latura practica. Desi este construit pe baza modelului Astra cu cinci usi, toate elementele preluate au fost resetate pentru a fi compatibile cu ideea de baza pe care este construit noul Astravan.
Designul in zona frontala este identic cu cel de la Astra iar linia plafonului este extinsa cu 50 mm in spate exact la fel ca la Astra break. Noul model va fi construit in fabrica General Motors din Ellesmere Port, Cheshire, fosta casa a modelelor Astravan pana in 2004. Designul caroseriei noului model Astravan prezinta unele avantaje evidente fata de modelul Astra. Axa din spate a fost redesenata, iar blocul rezervorului a fost coborat , astfel incat centrul de greutate a masinii este mai jos iar spatiul pentru bagaje se mareste. Unghiul de bracaj a rotilor a fost adjustat in asa fel incat sa reduaca consumul de combustibili si erodarea cauciucurilor.
Noul Astravan este valabil in trei variante de motorizare diesel si una pe benzina. Varianta de motorizare standard ofera versiunea de 120PS 1.9-litre CDTi prezenta si pe modelul Astra. Alte variante de motorizare oferite sunt 100PS 1.7-litre CDTi sau versiunea de 90PS cu motor de 1.3CDTi, premiat ca “Motorul anului” de catre Engine Technology International and Commercial Fleet World. Toate cele trei unitati diesel sunt dotate cu Euro 4. Versiunea pe benzina este un 90PS cu motor de 1.4 litri. ‘
Noul model mentine dinamica si confortul celui vechi dar aduce si mult mai mult in ceea ce priveste latura practica. Desi este construit pe baza modelului Astra cu cinci usi, toate elementele preluate au fost resetate pentru a fi compatibile cu ideea de baza pe care este construit noul Astravan.
Designul in zona frontala este identic cu cel de la Astra iar linia plafonului este extinsa cu 50 mm in spate exact la fel ca la Astra break. Noul model va fi construit in fabrica General Motors din Ellesmere Port, Cheshire, fosta casa a modelelor Astravan pana in 2004. Designul caroseriei noului model Astravan prezinta unele avantaje evidente fata de modelul Astra. Axa din spate a fost redesenata, iar blocul rezervorului a fost coborat , astfel incat centrul de greutate a masinii este mai jos iar spatiul pentru bagaje se mareste. Unghiul de bracaj a rotilor a fost adjustat in asa fel incat sa reduaca consumul de combustibili si erodarea cauciucurilor.
Noul Astravan este valabil in trei variante de motorizare diesel si una pe benzina. Varianta de motorizare standard ofera versiunea de 120PS 1.9-litre CDTi prezenta si pe modelul Astra. Alte variante de motorizare oferite sunt 100PS 1.7-litre CDTi sau versiunea de 90PS cu motor de 1.3CDTi, premiat ca “Motorul anului” de catre Engine Technology International and Commercial Fleet World. Toate cele trei unitati diesel sunt dotate cu Euro 4. Versiunea pe benzina este un 90PS cu motor de 1.4 litri. ‘
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)