Noul Opel Astra GTC, prima ipoteza foto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La sfarsitul lunii iulie, atunci cand inca se bucura de reactii pozitive puternice pentru noul Astra, Opel a dezvaluit prima schita a fratelui compact cu numei trei usi, botezat GTC si asteptat de toti fanii tineri ai brandului german. Varianta coupe este programata sa debuteze pe strazi abia in 2011, designul final al GTC-ului fiindca insa o necunoscuta pentru public.
In incercarea de a intui liniile versiunii de serie, fanii Opel au creat o prelucrare digitala care se inspira masiv din schita publicata de nemti in vara. Daca ar fi sa judecam rezultatul dupa spusele lui Malcolm Ward, designerul noului Astra, care afirma ca GTC va introduce o filosofie agresiva si va fi o copie la indigo a schitei publicate deja, putem spune ca prelucrarea digitala este una destul de realista.
Fratele compactului cu cinci usi se va individualiza printr-un spoiler complet nou, cu o grila supradimensionata, prin lumini LED si printr-o linie laterala mai agresiva.
Sub capota variantei cu trei usi se vor afla cel mai probabil trei propulsoare pe benzina, unul de 1.4 litri aspirat normal, unul de 1.4 litri supraalimentat, capabil sa ofere 120 de cai putere, si un varf de gama de 1.6 litri si 180 de cai.
Pentru cei care prefera diesel-ul, Opel va pune la dispozitie patru motoare diferite ce livreaza puteri cuprinse intre 95 si 160 de cai indeplinind in acelasi timp normele de poluare Euro 5.
via | carspyshots
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Tot ce vad acum sunt niste pisicute Japoneze (vezi seria 5 BMW), mai nou si Insignia si sa nu mai vorbim de Seat cu al ei Ibiza care zici ca merge cu spatele. Bine, nici Fordul nu scapa din ecuatie.
Unde sunt formele Europene de care ne-am indragostit ? Vezi BMW pana in 2003, Golf 3-4 samd.
Cred ca singura firma care urmat o ascensiune la capitolul design european/agresiv este Audi (vezi noul A4).
Dezamagitor ce-a ajuns Astra Coupe, de la un Bertone absolut SUPERB, la o aberatie de zici ca-i Kia sau Hyundai ? WTF ?
Modele OPEL in general nu prea au avut o forma semnatura... sa ii zic asa.. cum e la bmw cu "narile" lui care e de ajuns sa mai traga de ele in sus sau in jos si gata au scos un model nou. Sau audi, care tot mai maresc putin grillul,
In ultima vreme opel a tins spre schimbari majore
Si acu 5 ani tot asa ati zis despre "vechiul" GTC.
Si nu stiu cine s'a indragostit de formele unui golf 3 sau 4... ca arata ca niste cutii pe roti... sau cine s'a indragostit de golf 3... ca era printre primele masini straine aparute dupa revolutie... poate...
si normal, e o compacta cu 2 usi, cat de impunatoare poate sa fie... Bogdan, tu spui de ultimul Cclass, C5 care deja sunt near-luxury.