Noul Opel Agila, oficial
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
E vremea modelelor de oras. Dupa ce acum fix o saptamana se lansa intr-un spectacol monumental Fiat 500, Opel nu se lasa mai prejos si ne prezinta noua generatie a mini-ului Agila. De fapt, noul Agila nu este o noutate absoluta, deoarece Automarket v-a mai prezentat modelul german acum cateva saptamani, in fotografii care faceau avanpremiera lansarii. Acum avem insa informatiile oficiale si un set de fotografii foarte bine pus la punct.
In primul rand, trebuie spus ca noul Agila este cu 20 de centimetri mai lung si cu 6 centimetri mai lat decat generatia pe care o inlocuieste. In inaltime, modelul vandut pana acum in 440.000 de exemplare in toata lumea a pierdut insa 7 centimetri. Din punctul de vedere al designului, se observa inca de la start faptul ca Opel marseaza pe acelasi drum stilistic, cel inceput o data cu noul Corsa. Nici interiorul nu a scapat adaptarii la cerintele moderne de design, astfel ca cei care isi vor comanda noul Agila vor beneficia de o pozitie inalta la volanul reglabil pe inaltime, de comenzi pe volan si de o plansa de bord simpla.
Un amanunt inedit este pozitionarea in afara bordului a cadranului turometrului. Nu lipsesc multiplele locuri de depozitare - foarte utile in conditiile in care portbagajul ajunge la doar 225 de litri, cu posibilitatea de urcare inspre 1050 de litri prin rabatarea banchetei posterioare."Noul Agila are o imagine interesanta care se incadreaza perfect in noua gama Opel. Doi ochi simpatici si o grila care parca zambeste determina un aspect simpatic. Cu a doua generatie Agila avem un obiectiv ambitios. Vrem ca cel mai mic model al nostru sa devina si mai fascinant fara a-i compromite particularitatile functionale", spune Uwe Muller, designerul responsabil de crearea noului model.
Si pentru ca succesul nu se poate sustine fara motive serioase, Opel a decis sa inaugureze doua noi motoare pe benzina pe Agila. Acestea sunt produse direct prin colaborarea cu Suzuki: unul cu trei cilindri de 1.0 litru (65 CP, 165 km/h) si unul cu patru cilindri de 1.2 litri (86 CP, 174 km/h, 11.9 secunde pentru 0-100 km/h). Ele sunt cuplate la transmisii manuale cu cinci trepte sau, optional, in cazul versiunii de 1200 cmc, la o cutie automata cu patru trepte.
Iubitorii consumurilor mici si ai diesel-urilor in general se pot baza pe motorul turbodiesel common-rail de 1.3 litri dezvoltat de GM si utilizat deja pe Corsa si pe Astra. Acesta scoate 75 CP si 190 Nm si ajunge la 162 km/h viteza maxima.In ceea ce priveste siguranta, noul Agila beneficiaza in standard de ABS, airnaguri frontale si laterale duble, puncte de ancorare Isofix, servodirectie adaptata vitezei de rulare si inchidere centralizata.
Preturile anuntate de Opel pentru Europa incep de la 10.200 de euro si continua pana la versiunea de top, Enjoy, a motorului 1.3 CDTI (13.830 euro).
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
La ce experienta in diesel au fiat, tare mi-e teama ca nu prea e al lor.
arata bine dar pre aaduce a reno modus.
corsa se vinde f bine in toata europa, sa nu exageram cu designul.
Daca-i schimbi emblema si pui VW pe Aguila, nici nu ar mai fi loc de dubii.. si cum spunea Cosmin mai sus, restul masini chiar seamana cu Renault Modus.
Fiti siguri ca masina va avea succes in Europa, tocmai pentru raportul calitate/pret/marime si fiabilitate.
Eu unul sigur nu o voi cumpara. :)
Dar asta e, fiecare cu ce-i place, eu unul Opel n-as cumpara (dar asta e treaba mea personala, si ramane numai a mea).
1. printre multe altele, invidia este boala romanului.
2. sunt cativa aici, care vorbesc in cunostinta de cauza, din experienta, iar majoritatea numai asa sa se bage in seama.
N-am ce sa ma dau mare, sunt alti cu bmw-uri si mertzanuri, care o fac in locul meu, asa ca fara suparare, dar sa nu aruncam insulte numai asa, sa vada fiecare ce "superiori" suntem.
Un weekend placut.
Iulian,Cornel,Dukat sunteti niste papagali care conduc maxim o dacie 1310,poate vreunu aveti si folie neomologata,si va dati cu impresiile despre masina asta frumoasa.Mai taceti drequ hahalerelor.
Ce sa mai zic si de Uraganu si The Texan...vai shamar de bicicletele voastre.Totusi,va doresc sa castigati ceva la loto cat sa va luati una ca asta cand va ajunge la vreo 4,500 de euro peste vreo 6 ani.Pana atunci cioflingarilor,CIOCU MIC!!! RESPECTELE mele celor care au avut comentarii inteligente,bravo fratilor,se vede ca voi aveti masini straine mai sus de 2000 si stiti ce inseamna masini adevarate si frumoase.Si ma intorc la papagalii mentionati mai sus : pruncilor,macar bani de benzina aveti??? Sau de vaselina pt lantul bicicletei??? Si daca tot va intere eu conduc un Renault Scenic din 2004,l-am luat la 6700 din Franta,nu ca sa ma laud...dar banuiesc ca m-ar fi intrebat vreunu din papagalii mai sus mentionati.Nah...pace buna tuturor si reduceti viteza,caci VIATA ARE PRIORITATE!!!!! MARE!!!!!
Draga Auto King, fii dragut si citeste postul meu de mai sus inainte sa vorbesti aiurea. "Cel putin la 107, turometrul fiind .....Am masinuta deja de aproape un an si..." Numai asa in paranteza, este vorba de modelul Two, pe benzina; te uiti la reprezentante, vezi si scorul...dar nu spun asta ca sa ma laud :))))) Cat despre Iulian si Cornel nu zic nimic, nu ii cunosc, nu stiu ce conduc, asa ca ma abtin.
Daca vrei, putem continua discutia asta pe mess, yahoo sau care vrei, nu cred ca multi de aici ar fi interesati de certurile noastre :)
Va rog nu va mai certati. Altfel voi propune inchiderea "chatului".
1. Va plac blondele/brunele/roshcatele cu picioare care se termina in nishte funduletze marfa? Shi nishte frontale gata sa cucereasca 5 stele la un crash test? Iaca shi cu mashinutzele la fel! Cam seamana si din fatza si din spate ... bune sa fie.
2. Mare grija cu service-ul Opel - Radacini din B-dul Timishoara: hotzie pe fatza fara scrupule. Pacat ca mashinile Opel sunt chiar OK la nivel de fiabilitate ... daca nu sunt cumparate din romanika!!!
E mai aratoasa decat c1/107/aygo, evident mai sptioasa si probabil mai fiabila decat toyota, nush de ce e ridicata in slavi marca asta, dak era Honda mai intetelgeam dar TOYOTA ?????
SI sa nu uitam faptul k masinile astea mici se cer in Europa, se duce o batalie intre producatori si bineinteles, acestia castiga f bine !
Acum, ati inteles???
Daca te documentai inainte sa postezi, evitai ca toata lumea sa rada de tine, adica la ceeace ai spus in legatura cu fiabilitatea Opel respectiv Toyota.
Cateva link-uri, desi ar fi ajuns numai unul, ca tot aceeasi lista prezinta fiecare, plus ca daca urmareai stirile aici pe Automarket, puteai sa citesti acelasi lucru (link-ul nr.3).
http://www.autoshow.ro/autoshow/articles/?article_id=1911
http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html
http://www.automarket.ro/stiri/top-100-cele-mai-fiabile-masini-252.html
Opel nu o sa gasesti, este prezent sub numele de Vauxhall, dar oricum, lista vorbeste de la sine.
Iar despre care e mai aratoasa, Agila sau C1/107/Aygo, gusturile nu se discuta, fiecare cu.....
Cum spunea mai sus si Bola, mai bine inchidem aceasta discutie, numai ne pierdem vremea, si nu rezolvam nimic. :)
eu am un opel din 1970 luna noiembrie daca va zic ca ii record si merge de rupe
asta e bijuterie pe roti
mori incet te f cu nevasta in ea ai tot ce iti trebuie e superba nu mai am cuvinte totul e minunat la ea nu mai exista asa ceva
trebuie cumarata treubie apreciata trebuie facut tot posibil sa fie vanduta in romania sa fie luata de toti si de toate
lasati loganul lasati skoda lasati volkswagen lasati tot si cumparati aceasta masina
eu imi iau doua
una pentru mine si una pentru sotie
merita tot respectul din lumea asta
opel iti multumim pentru acesta masina
luati masina
luati opel agila