Noul motor 2.2 diesel de Honda:150 CP şi 110 grame CO2/km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Honda a prezentat specificaţiile noului său motor diesel de 2.2 litri. Unitatea va debuta pe Civic şi a fost dezvoltată special pentru a atinge şi chiar depăşi specificaţiile rivalilor de la Ford şi Volkswagen, spun cei de la Honda. Motorul i-DTEC dezvoltă 150 CP, cu 10 CP în plus faţă de precedesorul său, iar cuplul motor a urcat la 350 Nm. Emisiile de CO2 au ajuns la doar 110 grame per kilometru, remarcabil pentru cilindreea acestei unităţi.
Cei de la Honda spun că aceste valori sunt atinse graţie unei serii de modificări, implicând aici atât motorizarea propriu-zisă, cât şi setările aerodinamice ale noului Civic. În plus, traseul uleiului prin motor a fost optimizat pentru a reduce pierderile şi frecările, în timp ce componentele interne ale motorului au primit şi ele modificări pentru a reduce frecările. Adăugarea unui sistem Start/Stop a dus la reducerea emisiilor de CO2 cu cinci grame pe kilometru, adaugă cei de la Honda.
Noul Civic va fi oferit exclusiv în versiunea cu cinci uşi şi va debuta în 2012 pe piaţa din Europa. Emisiile de CO2 ale motorului diesel de Honda sunt comparabile cu cele ale motoarelor 1.6 de la Ford şi de la Volkswagen, în timp ce nivelul de putere al unităţii este mai apropiat de motoarele de 2.0 ale acestora.
Excepţia o face Volkswagen Golf GTD, cu ai săi 170 CP.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
PS: mitsubishi a lansat anul acesta parca un motor propriu diesel de 1,8 si 150 de cai.
Nu stiu cat co2 scoate dar nu cred ca e mare diferenta fata de 2.0 tdci (163 cai) care are 129.
Oricum cum spunea si McLaren nu o sa aiba sigur succes in europa acest motor pt ca nu e sub 2.0 L
Un Ford Modeo cu 2.2 TDCi 200CP are 159 g / km emisii CO2, deci mult peste media unui motor de cilindreea asta... si are 420 Nm, nu 450... iar 2.2 tdci 163 CP are 139 g/km, nu 129... asa ca... esti doar un bagator de seama pe aici ca multi altii... esti ca in bancul ala: "tanar frumos,inalt, nu beau ,nu fumez,am o masina tare,casa cu 12 camere, parinti bogatii,nu vreau nimic doar ma laud ! "
In fine ,la diesel nu prea au nimerit-o cu toate ca poate o fi mai fiabil,mai curat,dar reclama nu-si prea are rostul avand intr-adevar in vedere ce ofera concurenta si cat de mari sunt taxele..., sa vedem in schimb motoarele pe benzina ,acolo ar tre sa vedem niste schimbari in bine si mai accentuate altfel ajung si sub nivelul la Opel :( , iar pt varianta S si R ( in 3 usi sport ) ca sa se mai poata lupta cu noul GTC, Scirocco sau Megane tre musai sa scoata niste motoare mai actualizate - macar cele otto
Mercedes - 2.1 CDI (250 cdi) - 204 cp
Peugeot - 2.2 HDI (204 CP)
Pentru toate celalalte exista MasterCard
Daca avea cineva din lumea asta de downsizing era SUA intr-o anumita masura.. desi impotriva credintei populare V8-urile nu cred ca mai sunt demult majoritare acolo.. un motor normal pentru ei este ceva de genul 3.5L/V6 deci nu stiu ce tot indruga toata lumea "downsizing".
Taxele in Europa sunt putin mai variata, nu toata lumea plateste in functie de marimea motorului - spre ex, in Olanda volumul taxei de drum depinde de greutatea oficiala (din CIV) a masinii in cauza.
Desi mai nou cred ca se ia in calcul si nivelul de poluare dar din cate am vazut numai in minus, deci masinile "verzi" (motor mai mic cu consum redus sau hibrizii) nu platesc nici aceasta taxa.
Despre noul motor diesel...asta e al doilea motor diesel pe care Honda il construieste, primul a fost/este pe actualul Civic si nu numai si a aparut in 2003. Din acest punct de vedere o comparatie cu VW and Co. nu e foarte fair, desi se poare face...
Merci :)