Noul monovolum Dacia se va numi Popster?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Publicaţia franceză Automobile Magazine a dezvăluit astăzi câteva detalii legate de noile modele pe care Dacia le va lansa în 2012. Aşa cum ştim încă de acum două zile, principalele noutăţi ale gamei constructorului român în cursul anului viitor vor fi reprezentate de apariţia unui monovolum şi a unei utilitare. Jurnaliştii francezi au aflat însă mai multe detalii şi ne prezintă amănunte interesante legate de aceste maşini.
Monovolumul Dacia - cunoscut astăzi sub numele de cod J92 - ar putea să se numească Popster în versiunea de serie. Acesta va intra în segmentul monovolumelor compacte, urmând să încerce să ia din clienţii pe care-i au în Europa modele precum Opel Zafira, Ford C-Max, Citroen C4 Picasso sau chiar fratele de grup Renault Scenic. Noul model va pune la dispoziţia pasagerilor şapte locuri, va avea un al treilea geam lateral pătrat şi uşi laterale posterioare batante. Lungimea viitorului monovolum dacia va fi de circa 4.5 metri, iar preţul său va fi cu circa 5000-6000 de euro mai mic decât cel al lui Renault Scenic.
Utilitara despre care vorbea Renault în comunicatul oficial publicat zilele trecute are numele de cod K67 şi va fi bazată pe un model de genul lui Renault Kangoo, care va intra şi el în gama constructorului român. Dacia va avea, astfel, trei modele distincte destinate mai ales transportului de persoane (actualul MCV, monovolumul J92 şi utilitara K67), dar şi două modele derivate utilitare (actualul Logan Van şi viitoorul model utilitar construit pe baza lui K67).
Noul K67 va dispune de uşi laterale glisante, hayon-ul urmând să fie transformat în două uşi asemănătoare celor de pe MCV. Conform jurnaliştilor francezi, preţul de bază al acestui model va fi, în Hexagon, cu circa 4000 de euro mai mic decât cel al lui Kangoo, chiar dacă spaţiul interior va fi mai mare, ceea ce înseamnă că noul K67 va avea un preţ de bază asemănător celui de pe eticheta lui Duster.via | Automobile Magazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a prezentat oficial noul Sportage facelift. Noua versiune actualizată a SUV-ului compact primește un design frontal revizuit, precum și un interior nou și o motorizare hibridă care este mai puternică. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
ca si prafuitor, se va vinde. dacia ocupa cu succes acea nisa foarte ieftina. si va avea clienti. in vest, cu subventiile primite pt rable si pt normele de poluare, orice dacie, cu 3-4 ani garantie este superoferta.
si in romania, sa se vanda cu 4 euro mai ieftin ar tripla capacitatea de productie curenta. pentru 4-5k euro sandero si sub 10k euro un duster cu garantie, prost sa fii sa nu cumperi. doar bagi combustibil si suni concesionarul daca are probleme. apoi le vinzi sh la romani :))
anyway, dacia avea un monovolum inainte de venirea lui reno la putere. era derivat din dacia nova. arata weird, dar sa recunoastem, ca o fabrica a statului care oricum nu primea fonduri pt c-d a fost un succes urias ideea de a intra pe piata monovolumelor.
diferenta de calitate nu poate fi contestata pt ca atunci erau fondurile, si liniile de productie ramase de pe vreme daciei 1300.
cine oare in toate istoria automobilului a reusit asa ceva?! din nimic, si cu un vechi reno12 (berlina, papuc si break) au creat cn1, cn2, nova, 1400, 1410, 1405, 1407, break, etc...prototip de monovolum, plus o divizie rally foarte puternica
:)
Prietenii stiu de ce....:))
@Dacia: tot inainte, dar va rog frumos ganditi-va la alt nume!
@vsz - bai bozgore chiar esti grosolan si iti arati prea tupeist aversiunea fata de Dacia si tot ce este romanesc , polueaza un site de la tine din hungaria !!!
Eventual culisante!