După o lungă campanie de promovare, constructorul japonez a dezvăluit oficial noua generație Outlander PHEV în toată splendoarea sa. Cea de-a 4-a generație a SUV-ului japonez aduce un design complet nou, atât la exterior, cât și la interior, dar și o generație nouă a propulsorului hibrid cu încărcare la priză.
DESIGN MAI ASCUȚIT
Față de generația precedentă, noul Mitsubishi Outlander PHEV propune un limbaj de design nou, mult mai ascuțit. Partea frontală Dynamic Shield, așa cum este ea botezată, cuprinde o grilă mare acompaniată de faruri LED foarte subțiri pentru luminile de zi. Așa cum este trendul, noul model are farurile principale montate pe un nivel separat, fiind vizibile în bara de protecție. Noile faruri LED sunt adaptive, iar luminile de semnalizare au o semnătură luminoasă secvențială.
Luminile de zi și cele principale, deși sunt fizic separate, sunt unite vizual de către două ornamente cromate desenate în forma literei C. În bara de protecție frontală este montată și o priză de aer în formă de trapez, înconjurată de accente argintii. Sub aceasta este montat și un scut de protecție.
Portierele sunt ușor sculptate pentru a oferi un aspect mai dinamic, iar aici putem vedea și un ornament cromat pentru ramele geamurilor laterale. De asemenea, plafonul poate fi vopsit în negru, iar barele pot fi și acestea cromate. Jantele au dimensiuni cuprinse între 18 și 20 de inch. Stopurile dispun și acestea de tehnologie LED, cu o semnătură luminoasă desenată sub forma literei T. Deasupra hayonului este montat un eleron, iar aici avem și un scut de protecție sub bară.
Ca dimensiuni, noul Mitsubishi Outlander PHEV măsoară 4719 milimetri în lungime, 1862 de milimetri în lățime și 1750 de milimetri în înălțime. Ampatamentul are o lungime de 2704 milimetri. Paleta de culori include 12 nuanțe, dintre care 7 sunt monotonuri și 5 sunt în două tonuri. Noul model este disponibil în 4 linii de echipare: Inform, Invite, Intense și Instyle.
SISTEM AUDIO DEZVOLTAT ÎMPREUNĂ CU YAMAHA
Interiorul noului Mitsubishi Outlander PHEV propune un design simplu, fără să fie concentrat prea mult pe minimalism. Ca dotări, noul model primește un instrumentar digital de 12.3 inch și un ecran central tot de 12.3 inch pentru sistemul multimedia. Scaunele din față sunt încălzite și ventilate, iar acestea includ și o funcție de masaj. De asemenea, în locul unei oglinzi retrovizoare tradiționale, noul model primește o oglindă digitală fără ramă.
Alte dotări mai includ un head-up display, iluminare ambientală în zona portierelor și un plafon panoramic. În zona consolei centrale este prezent și un încărcător wireless. Pentru noul model, Mitsubishi a colaborat cu Yamaha pentru noul sistem audio, disponibil cu 8 sau 12 difuzoare.
Portbagajul noului model oferă un volum de 495 de litri cu bancheta în poziție normală, respectiv de 1422 de litri cu aceasta rabatată.
AUTONOMIE TOTALĂ DE 884 KM
Noul Mitsubishi Outlander PHEV primește un propulsor hibrid alcătuit dintr-un motor termic pe benzină și două motoare electrice în față și în spate. În total, propulsorul dezvoltă 302 cai putere, ceea ce înseamnă o repriză de accelerație de la 0 la 100 de km/h în 7.9 secunde. Partea electrică este alimentată de o baterie de 22.7 kWh, ceea ce înseamnă o autonomie electrică de 86 de kilometri în regim WLTP. Autonomia totală este de 884 de kilometri, iar noul model promite un consum mediu de 0.8 l/100 km.
Cu privire la eficiență și performanță, șoferul are la dispoziție 3 moduri de rulare: EV, hibrid în serie și hibrid paralel.
De asemenea, mai sunt disponibile alte 4 moduri de rulare pentru felul în care mașina utilizează energia: Normal, EV, Save și Charge. Noul model beneficiază și de funcția V2H prin care mașina devine o sursă de alimentare pentru o locuință.Datorită noului sistem de tracțiune integrală S-AWC, șoferul mai are la dispoziție încă 7 setări diferite pentru suspensie și trenul de rulare: Normal, Eco, Power, Tarmac, Gravel, Mud și Snow.
ASISTENT PENTRU REMORCARE
Noul Mitsubishi Outlander PHEV oferă o listă generoasă de sisteme de siguranță și de asistență, cum ar fi: sistem de atenuare a coliziunilor frontale, frânare de urgență bazată pe radar, frânare automată de urgență în spate, avertizare unghi mort cu asistent la schimbarea benzii, avertizare părăsire bandă, cruise control adaptiv, recunoașterea semnelor de circulație și un sistem de monitorizare a atenției șoferului.
De asemenea, noul model mai primește și un asistent pentru stabilitatea remorcii. Acest sistem monitorizează balansarea remorcii și activează frânele pe una sau mai multe roți ale mașinii atunci când este necesar.
Deocamdată, Mitsubishi nu a anunțat prețurile noului Outlander PHEV. Producția noului model va avea loc în Japonia și va începe de la sfârșitul anului.
via Mitsubishi
Pretul cu siguranta ca o sa fie unul piperat, daca cel vechi avea un pret de lista de 51k, cel nou cred ca o sa sara de 60k.. :(
Hai ca s-o lămurim: Consumul ăsta de 0.8% litri la suta de km îl are în condițiile în care merge 86 de km electric apoi, diferența de 14 km, pe benzină. Că altfel, în mod pur termic, are un consum, prin regula de trei simplă, de 5.7 l/100.
Nu e nimic de lamurit. Stie toata lumea cum se obtine acel consum si de ce e asa fantasmagoric de mic.
Dealtfel nu e vina lor ca afiseaza asa cifre. Daca legislatia e cretina, nu merita irosta nici o solutie tehnica s-o fentam pe la toate colturile si pe toate partile.
S-au vandut in draci Phevurile astea din generatiile si curenta si trecuta, strict pe facilitatile fiscale, reduceri, deducerei si avantaje de tot felul prin toata colturile Europei, chiar daca multi nu le incarcau sau nu le luau cu gandul ca le vor incarca prea des sau vreodata. Acuma ca au scazut si eliminat facilitatile, au scazut si vanzarile. Bineinteles, au aparut si concurenti intretimp dar amintirea vanzarilor trecute e inca puternica.
la astia arata ca niste galeti