Vor mai trece doar câteva săptămâni până când uzina MINI din Oxford va demara producţia unui automobil simbol pentru Marea Britanie. Noua generaţie Mini va intra oficial pe linia de asamblare în data de 18 noiembrie, odată cu debutul mondial.
Pentru a pregăti publicul, dar şi pentru a garanta o primire triumfală, Mini a lansat o campanie publicitară majoră, constând într-un spot TV, elaborat de agenţia BSSP din San Francisco. Vedeta acestei reclame este buldogul Spike, un personaj familiar fanilor Mini, care a mai apărut în campania „Not normal” a constructorului din Regatul Unit.
Spike joacă alături de noua generaţie Mini, însă modelul apare camuflat pe platourile de filmare, păstrând în continuare secretul asupra formelor sale definitive. Cu lungimi şi finaluri diferite, reclama a fost filmată într-un studio de la Hollywood, cu sprijinul unei echipe formate din 120 de oameni, printre care şi specialişti canini.
Aşa cum vă spuneam şi mai sus, premiera mondială este programată în ziua de 18 noiembrie, chiar în ziua în care se împlinesc 107 ani de la naşterea lui Alec Issigonis. În urmă cu 50 de ani, Issigonis revoluţiona piaţa auto cu primul Mini din istorie.Premiera mondială a noii generaţii va avea loc, simultan, la Londra şi la uzina din Oxford. Tot în acea săptămână, noul Mini îşi va face debutul oficial şi în cadrul unui salon auto. El va fi prezentat la Salonul de la Los Angeles, urmând ca imediat după să facă cunoştinţă cu publicul asiatic în cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
Primele livrări ale modelului de segment mic vor demara în Europa începând cu primăvara lui 2014.
via Mini
Comentarii (2)