Noul MINI cu cinci uşi, lansat în vara acestui an, a fost văzut ca o ameninţare pentru varianta cu trei uşi. Specialiştii au afirmat că Mini riscă să îşi canibalizeze vânzările prin lansarea unei alternative mai practice.
Pentru a stopa zvonurile din această zonă, constructorul britanic a anunţat că varianta cu cinci uşi a noului Mini va aduna doar o treime din comenzile maşinii de dincolo de Canalul Mânecii. Un studiu comandat de producător a dezvăluit că lucrurile merg contrar trendului din segment, iar cei care îşi doresc un Mini cu cinci uşi o fac nu pentru că sunt familişti sau au nevoie de mai multă practicalitate. Motivul este simplu: se întreabă ce ar fi dacă ar alege altfel decât de obicei.
Roderick von Ostrowski, manager de produs Mini, a explicat: „Trei sferturi dintre clienţii modelelor hatchback cu cinci uşi nu au copii. Îi cucereşte doar ideea de a avea mai multă flexibilitate. Iar acum, noi avem ce să le oferim.”
Mini susţine că două treimi dintre clienţii noului model vor alege varianta cu trei uşi, succesorul legendarului model creat de Alex Isigonis şi subiectul principal al materialului publicat de Automarket la finalul săptămânii trecute.
via carscoops
Comentarii (0)