Moment istoric pentru MINI la uzina din Oxford, unde constructorul britanic a început producţia modelului hatchback cu cinci uşi. Ste pentru prima dată când un Mini cu portiere faţă şi spate ajunge pe linia de asamblare a fabricii engleze.
Varianta de caroserie destinată celor care vor o latură mai practică a noului Mini va fi pusă în vânzare începând cu luna cctombrie. Debutul pe linia de asamblare vine după ce BMW a investit 750 de milioane de lire sterline, echivalentul a 950 de milioane de euro în mai multe uzine din Marea Britanie, începând cu anul 2011.
Oficialii fabricii din Oxfordshire se aşteaptă ca noul Mini cu cinci uşi să fure din succesul variantei coupe, estimările iniţiale anunţând aproximativ 150.000 de exemplare produse anual.
via autocar
Din gasca lipseste 2CV care se pare ca nu are inca un model actual insa e clar ca nici Citroen, daca il va reinvia, nu-l va face low-cost asa cum era in trecut.
Din punctul meu de vedere sunt masini inutile pentru ceea ce ofera si la preturile cerute. E doar o parere personala pentru ca e clar ca vanzari sunt. Gusturile nu se discuta...