Esential
184 | de cai putere oferă versiunea entry-level a roadsterului SLK. |
40.300 | de euro costă versiunea de bază SLK 200 în România. |
184 | de cai putere oferă versiunea entry-level a roadsterului SLK. |
40.300 | de euro costă versiunea de bază SLK 200 în România. |
Mercedes va expune la standul său de la Geneva noua generaţie a roadsterului SLK. Modelul german cu două locuri şi acoperiş rabatabil este pregătit să facă furori şi în România, unde va sosi la mijlocul lunii martie, imediat după ce va fi prezentat live la salonul elveţian.
Cu toate acestea, lista de comenzi a fost deja deschisă încă din 1 februarie, SLK urmând să se adreseze românilor care îşi doresc o maşină decapotabilă echipată cu motoare eficiente şi tehnologii de ultimă generaţie. Noua generaţie a modelului care se pregăteşte să rivalizeze cu BMW Z4 este disponibilă pe piaţa autohtonă în trei versiuni de motorizare: SLK 200, SLK 250 şi vârful de gamă SLK 350.
Entry-level-ul dispune de un motor Euro 5 şi 184 de cai putere. Cu toate acestea, consumul se menţine în limite decente: în mediul urban versiunea consumă 8.3 litri la 100 de kilometri, iar în afara oraşului valoarea poate scădea până la 5 litri/100 de kilometri. Emisiile păstrează o valoare de 158 g/km.
Eticheta ataşată celui mai ieftin SLK indică un preţ de pornire de 40.300 de euro cu TVA inclus.Motorizarea medie, cea a versiunii SLK 250, dezvoltă 204 cai putere şi promite un consum în ciclu mediu de numai 6.6 litri la 100 de kilometri. Emisiile sunt şi ele destul de mici, de numai 167 g/km. Preţul pentru această versiune pleacă de la 46.116 euro cu TVA inclus.
Vârful de gamă va fi asigurat de versiunea SLK 350, pusă în mişcare de un propulsor V6, cu injecţie directă şi o capacitate de 3.5 litri, capabil să livreze o putere totală de 306 cai. Motorul este asistat de o transmisie automată cu şapte rapoarte, capabilă să propulseze modelul de la 0 la 100 de km/h în doar 5.6 secunde.
Chiar şi aşa, sistemul start-stop ajută foarte mult la obţinerea unui consum redus, care atinge valoarea de 7.1 litri/100 de kilometri, în ciclu mediu. Preţul pentru cea mai puternică versiune a modelului decapotabil pleacă de la 54.498 de euro, însă poate creşte direct proporţional cu lista opţionalelor.
Acelasi prim coment, pardon "parere" ca Z4 e mai tare si bla bla bla. Unii fani BMW chiar nu au ce face decat sa stea geana pe stirile cu noul SLK. Cata lipsa de ocupatie sa ai?
on-topic Arata mai bine si ca A5 / Z4, n-are importanta 0,2 secunde in prinderea 100 si sigur clientela care-si cumpara masini de genu, nu se uita la detaliul asta sau la faptul ca gasesc Audi sau Bmw cu 2000-3000 mai putin =)), se uita la aspect , emblema , interior...Iar in segmentul asta premium masini slabe/proaste nu exista ;)
decat in ochii fanaticilor/ultrasi de la coltul blocului sau veniti de pe la camin Cultural =))