Daimler a publicat joi primele imagini și informații oficiale despre Mercedes-Maybach Clasa S, versiunea de lux a sedanului premium.
Constructorul german promite cu această ocazie o "redefinire a luxului" printr-o serie de noutăți dedicate în special creșterii confortului la interior.
De altfel, producătorul german menționează că sedanul de lux are un ampatament de 3396 mm, cu 180 mm mai mare decât Clasa S. Lungimea modelului este de 5469 mm, în timp ce lățimea este de 1921 mm, iar înălțimea ajunge la 1510 mm.
Designul capotei și a grilei pentru radiator sunt două dintre elementele prin care Maybach-Mercedes Clasa S se diferențiază de varianta standard, la care se adaugă și inscripția cu numele Maybach.
De asemenea, portierele spate sunt mai late și pot fi echipate opțional cu un sistem electric de deschidere. Tot opțional, clienții pot alege tehnologia Digital Light pentru faruri, care proiectează linii de ghidaj sau simboluri de avertizare pe șosea printr-un sistem de LED-uri.
La interior, Mercedes-Benz menționează posibilitatea de a echipa modelul cu până la 5 ecrane. În pachetul standard este disponibil un ecran central OLED cu diagonala de 12.8 inch, în timp ce instrumentarul de bord digital de 12.3 inch cu o reprezentare 3D a celorlalți participanți la trafic este opțional.
Părțile exterioare ale instrumentarului de bord au nuanța rose-gold, care este folosită inclusiv pentru lumina ambientală cu bandă de LED-uri și funcții inteligente pentru confort și siguranță.
Aceasta din urmă este însă tot opțională.În premieră, Maybach-Mercedes Clasa S poate fi comandat și cu iluminare adaptivă pentru pasagerii din spate, care pot astfel să ajusteze luminozitatea și poziția spotului de lumină. De asemenea, germanii au optat pentru inserții de lemn în partea din spate a scaunelor frontale.
Pasagerii din spate au la dispoziție scaune Executive și pachetul Chauffeur ca standard, astfel că au posibilitatea de a ajusta suprafața scaunului său a spătarului după propriile preferințe.
O altă funcție nouă pentru pasagerii din spate este masajul la nivelul gambei, care face parte din pachetul Seating Comfort împreună cu încălzirea pentru gât și umeri.
În mod surprinzător, Daimler nu a furnizat încă detalii complete despre motorizările disponibile pe Maybach-Mercedes Clasa S. Singurele mențiuni sunt că acestea "provin din portofoliul Mercedes-Benz și sunt parțial asistate electric", element car asigură un "spor de putere de până la 22 CP".
Publicațiile internaționale relatează însă că modelul este echipat în versiunea de bază cu un motor V8 de 4.0 litri și sistem EQ Boost care oferă în total 503 cai putere și un cuplu maxim de 700 Nm. În plus, se vehiculează că versiunea de top va avea un motor V12 de 6.0 litri și 630 de cai putere.
În schimb, constructorul german a confirmat că modelul are sistem de tracțiune integrală standard și cutie de viteze automată 9G-Tronic. Direcția integrală este standard, la fel ca și suspensia pe air AirMatic, în timp ce funcția Dynamic Select permite modificarea individuală a sistemului de propulsie, inclusiv prin alegerea unui mod de condus Maybach care oferă un nivel mai înalt de confort.
Opțional, modelul este echipat cu direcție pentru roțile spate, o funcție utilă în mediul urban care reduce diametrul de bracaj cu până la 2 metri.
Astfel, clienții au de ales între direcție pentru axul spate de 4.5 grade sau 10 grade, iar diametrul de bracaj devine 12.4 sau 11.4 metri, în loc de valoarea standard de 13.4 metri.Suspensia E-Active Body Control este de asemenea opțională. În premieră, Mercedes-Benz folosese și un sistem de compensare a zgomotului la rulare prin folosirea unor "valuri de sunete" pentru a reduce sunetele de frecvență joasă nedorite.
Din punct de vedere al siguranței, Mercedes-Maybach Clasa S preia airbag-urile pentru pasagerii din spate introduse în premieră pe Clasa S. Opțional, sistemul de condus semi-autonom Drive Pilot va fi disponibil începând din a doua jumătate a anului 2021. Acesta va permite mașinii să se conducă singură pe autostradă în condiții de trafic intens, cu viteze de până la 60 km/h.
Noul Mercedes-Maybach Clasa S va fi disponibil pe anumite piețe înainte de finalul anului, însă în Germania va apărea în primăvara anului viitor.
Via Mercedes-Benz
La fiecare masina extrem de scumpa ori cu un design dubios (vezi M3/M4) va agitati toti aici in comment-uri ca si o sticla de cola cu mentos. Poate veti intelege odata si odata ca RO nu conteaza pe piata internationala pentru ca nu se vand asemenea volume in asa fel incat sa fim luati in considerare in timpul dezvoltarii unor generatii viitoare de automobile.
Mercedes trebuia sa dezvolte de la zero modelele diviziei Maybach, nu asa.
iar pe noi astilalti ne baga la heit-spici cenzura corporatiilor, culmea ca nu a lu statu-palma-barba-cot.
cineva zicea ca romania e o tzara trista plina de umor dar devine cam pe dos situatia ca veselia idioata si moralizatoare vine tare din urma.
Auriu, argintiu, vișiniu, bej... roz
+negru
Pestriță și la design și la culori.
(pentru Becali se prevede un locaș special în ușă, ca la Rolls)
Bentley e cu doua clase mai sus.
Daca aveti rabdare, va propun:
https://www.youtube.com/watch?v=02NsahJ5MD4
Sincer, sa fiu proprietarul unei astfel de masini, ar fi fabulos. Gura lumii ar fi ultimul lucru de care mi-ar mai pasa odata ce as fi in interior, pe locul din spate. Cum spuneam ieri, design-ul va fi controversat. Dar masina, ca si tehnologie si realizare este la ani lumina fata de ce pot intelege majoritatea dintre noi la momentul de fata. Si asta e inca un element care o face atat de speciala.
Eu unul as fi extrem de incantat sa am asa ceva. Cand te-ai dat jos din ea in fata unei cladiri de birouri, unui minister, sau ... oriunde alt undeva, cred ca ai spus totul fara sa rostesti un cuvant.
Da, probabil Rolls Royce sau Bentley sunt mai dezirabile. No problem. Pe mine m-ar coafa in Maybach fara discutie iar restul e can-can.
Exact ce spunea si Ola in clip: Daca S Class este the pinacle of automotive, Maybach este o clasa deasupra. Iar pentru ca este trecuta cu vederea atat de usor, pentru mine este limuzina perfecta.
Chair as vrea sa va vad cum dati note la :
- Tesla Model S
- Tesla Model 3
- Hyundai Kona
- Kia eNiro
- VW ID3
- Peugeot e-2008
- DS 3 Crossback e-Tense
Daca coloana din dreapta este ocupata de fosile cu calificativ, faceti o coloana in stanga de electrice cu calificativ!!!
Cositoreala crede cineva care a vazut doar crom - folie de staniol pe plastic gen renault, vw etc.... dar deh prost gust
Ma intreb cine le-o da ideile astea!?
Poate asta se cere in China. Nu cred ca vom vedea cocalari cu Maybach, ei ramanand fideli S ului dizal facut de obicei din 2 relicve sudate de towncar folosit 700-800.000 de km.
E, aici vine Lexusul. Chiar dacă nu are chiar toate dotările de pe W223.
De dinainte de 2000 și pana prin 2013, Lexus LS conducea vanzarile în SUA. Lucru care nu-l poți nega, si care ramane in istorie.
https://www.youtube.com/watch?v=Timw25njCD0
Partea frumoasa e ca totul se petrece la cateva sute de km de Romania. Deci se poate :):):) Fara sclipici, fara fasoane, fara nasuri pe sus. Tot ce e nevoie e o sclipire de geniu si multa pasiune.
Daca aveti rabdare, o sa vedeti la sfarsit cate baterii sunt in proiect pentru firme grele. Ca sa nu spunem de cele pe care tipul nu le-a numit :) Chiar si super-mega-laudatul hiundai, pentru tehnologie, vine tot in Europa. Clasic.
Hai ca nu a fost postat decat de 6 ore :)
PS @masacreasco, important este ca am bani de bateriile de pe EQS. Cam ce te face sa crezi ca mi-as pierde vreo secunda din viata cu ceva de la gioarsa aia? Intr-o zi, daca din intamplare iti dai jos de pe craniu capacul de oala numit lepsus, o sa realizezi ca lumea face baie cu apa calda si a iesit din pestera de cateva milenii.
Eh, nu mai pomenesc faptul că – nu în puţine situaţii (subliniez) – “bijuteriile” (că asta sunt, totuşi) Triadei (carevasăzică, din Segmentul F) sunt conduse UNDE, de CINE şi CUM nu s-ar cuveni (de pildă, pentru transport masiv de mărfuri către/dinspre piaţa agroalimentară). Şi degeaba m-aş freca la ochi (inclusiv ai minţii), că sigur nu mă confrunt cu o iluzie. Da’ de acel tip (nota bene: nu român) care ataşase la Lamborghini o remorcă în care ducea…oi, capre (cam aşa ceva), vă mai amintiţi? Nu, n-a făcut-o “de senzaţie” sau ca să amuze lumea. Pur şi simplu aşa credea omul că ar fi bine.
Auzi la compatrioţii mei: pretenţii de rafinament aristocratic. Adică irepetabil…
Îţi respect punctul de vedere, Zărne. Totuşi, “filosofia de design” Mercedes-Benz ne-a familiarizase (timp de decenii) cu un puternic şi inconfundabil caracter individual. Începând cu “calandrul” şi terminând cu blocurile optice (astăzi însă mi se par…terne, “în rând cu lumea”). Iar faimoasa afirmaţie “Mercedes şi restul” nu echivala cu o butadă sau cu un mit. Din păcate, eu, unul, nu mai am aceeaşi impresie…Ceea ce nu înseamnă însă că aş miza, în schimb, pe epitete infame precum “cocalarism”. A, da, calitatea materialelor nu intră în discuţie, din moment ce cochetează cu cele mai înalte standarde. Mă îndoiesc însă că noţiunea de lux în ansamblu admite jumătăţile de măsură sau tratamentul preferenţial în privinţa conceptelor.
Cât despre evoluţia arhitecturală, dacă am considera, de pildă, segmentul de timp postbelic (anii ’50 – anii ’90), mie, cel puţin, mi-e mai mare dragul! Ca să forţez o parabolă sugestivă “în context”, atunci a strălucit principiul “Să se revizuiască, dar să nu se schimbe nimica” :)
PS. Ştiu, de vină este ochiul meu invariabil exigent, în definitiv critic (insuportabil inclusiv pentru mine însumi :D).
2) Mafia, fără să pun la socoteală arhiobişnuita ta “diseminare” în mai multe identităţi care se vor “distincte” şi nici arhiobişnuita ta “ieşire în decor” d.p.d.v. etic (sigur o sesizaţi, domnilor din redacţie?), cert este că mi-ai rămas dator cu elucidarea a două probleme:
1) CÂND îţi vei onora promisiunea de a mă plimba cu (presupus) Lexus-ul tău?
2) CÂND ne vei explica tărăşenia cu “Bembeu” Z4, pardon, “noua” Toyota Supra?
Ah, cum să uit asemenea senzaţie? Oare ai aflat că, în SUA, unde, de regulă, TMC se simte ca peştele în apă, Lexus a pierdut autoritarul loc 1 în vestitul clasament al fiabilităţii în favoarea mai tânărului Genesis? @mip îmi mărturisise odinioară că l-a studiat la un salon auto şi că l-a impresionat peste aşteptări (mai ales G90).
Aşadar, s-a cam risipit în eterul globalist fascinaţia niponă. Că doar mai povestisem eu pe acilişé cum am vrut să-mi cumpăr un cuptor cu microunde marca Panasonic (cu gândul acaparat de spiritul occidental definitoriu al calităţii…fraier coclit, de!), dar o premoniţie vrăjmaşă m-a ghidat să mă uit pe cantul uşii produsului în cauză, ca să constat, fără drept de apel: “Made in People’s Republic of China”…
No comment.