Fisa tehnica
Lungime (mm) | 4868 |
Latime (mm) | 1854 |
Inaltime (mm) | 1470 |
Ampatament (mm) | 2874 |
Capacitate (CC) | 5461 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 388 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 530 |
Viteza maxima (Km/h) | 250 |
Acceleratie 1-100Km (s) | 5.2 |
Lungime (mm) | 4868 |
Latime (mm) | 1854 |
Inaltime (mm) | 1470 |
Ampatament (mm) | 2874 |
Capacitate (CC) | 5461 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 388 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 530 |
Viteza maxima (Km/h) | 250 |
Acceleratie 1-100Km (s) | 5.2 |
388 | de cai putere dezvolta cea mai potenta motorizare instalata pe E-Klasse |
Desi ieri anunta ca va oferi toate detaliile si fotografiile oficiale ale noului E-Klasse saptamana viitoare, cei de la Mercedes se vad tradati de o brosura a sedanului, publicata astazi in presa de specialitate. Asa cum e si normal, brosura ofera toate detaliile despre versiunile de motorizare si informatii despre imbunatatirile aduse noului E-Klasse.
Sedanul premium a crescut in dimensiuni, comparativ cu predecesorul sau. E-Klasse masoara acum 4868 mm lungime (cu 12 mm mai mult), 1854 mm latime (cu 32 de mm in plus) si o inaltime de doar 1470 mm (cu 13 mm mai putin). Ampatamentul acrescut si el, masurand acum cu 20 de mm mai mult, adica 2874 mm.
Brosura dezvaluie si primele imagini cu interiorul sedanului german, care imprumuta linia introdusa de GLK, insa intr-o maniera mai rafinata. Acelasi lucru se intampla si la exterior unde blocurile optice frontale, linia arcuita a caroseriei si posteriorul se aliniaza noii filosofii de design Mercedes.
Sub capota lui E-Klasse se vor afla unitati diesel si benzina mult imbunatatite in ceea ce priveste consumul si aportul de putere. Fanii motorizarilor diesel vor avea la dispozitie cinci versiuni diferite de putere: un nou propulsor cu patru cilindri, de 2.1 litri, care dezvolta 136, 170 si 204 cai putere si un V6 de 3.0 litri care livreaza 231 (versiune BlueEfficiency) si 211 cai putere (versiune Bluetec).
Cei care prefera benzina nu au fost nici ei uitati, Mercedes oferind ca entry level un motor cu patru cilindri, de 1.8 litri, care dezvolta 184 si 204 cai putere. Gama este completata de un V6 de 3.5 litri si 272 de cai, disponibil pe versiunea 4Matic, de un V6 cu injectie directa si 292 de cai putere si, bineinteles, de varful de gama V8 de 5.5 litri si 388 de cai putere care poate fi combinat cu propulsia spate sau tractiunea integrala.
Pe parcursul acestui an, Mercedes intentioneaza sa completeze gama modelului E-Klasse cu o varianta Estate (break) si una coupe. Mai tarziu, in 2010 sau 2011, constructorul din Stuttgart va introduce o versiune hibrida si una de performanta, provenita de la AMG. Aceasta din urma va fi propulsata de un motor V8 de aproximativ 550 de cai putere si va putea sa se bata de la egal la egal cu rivalul BMW M5.
via | CarScoop
ar trebui concediat designeru' care l-a pocit in halul asta. se pare ca este o intrecere in cadrul companiei: care face masina cea mai urata. dupa ce au distrus liniile de la c klasse, au intrat acum si la clasa e. cine o fi acceptat ideea de linii drepte la interior. l-au mutilat pur si simplu, arata ca o honda. cred ca cea mai urata masina buna nu va mai fi Q7, ci noul E klasse.
dc avea sigla TATA pe el, spuneam ca este super masina, dar de la mercedes ai alte asteptari.
Puterea maxima 388
Wow, deci astia din 5,5 cc au scos 388 cai putere? Sunt o forta, cand te gandesti ca altii din 1600 cc abia scot 100 cp.
Intr-adevar, sunt tari cei de la Mercedes.
Si mai tari cei de la automarket.... ;)
urat din partea voastra......dar asta este nivelul....no comment
Farurile parca sunt de la Claasa S taiate in doua si separate de o bucata de plastic, iar spatele imi aminteste de Skoda Superb. Interiorul arata oribil, nu-mi place deloc.
Dar poate pana la urma e o chestie si de obisnuinta. Cine stie, poate dupa un an mi se va parea foarte faina?! Totusi, fata de BMW Seria 5 si mi se pare ca arata foarte bine. Nu acelasi lucru l-as zice fata de Lexus GS sau Volvo S80.
CDI-urile mi se par reusite, au un cuplu foarte bun.
Sper sa nu mai aiba probleme cu fiabilitatea, asa cum a avut fosta generatie :).
Cel mai sigur ne dam seama daca prinde sau nu la public dupa... exact.... vanzari!
Referitor la motorul de 5000 cmc are intradevar 388 cai. Dar scrie pe undeva 5L ca eu am citit 5.5L. Deci? Ati comentat degeaba? 5.5L este disponibil pe S !
Va salut !
personal mi-as lua audi.