Spre finalul lunii aprilie, nemții de la Mercedes-Benz au prezentat noua generație Clasa E. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea break sau, cu alte cuvinte, cu noul Clasa E Estate.
GRILA ILUMINATĂ, OPȚIONALĂ
Din punct de vedere estetic, Clasa E Estate preia majoritatea elementelor introduse de sedan, inclusiv grila frontală care, opțional, poate avea un contur iluminat. Sau farurile care integrează emblema mărcii germane.
Partea din spate, însă, te duce cu gândul la CLS Shooting Brake.
Potrivit germanilor, noul Mercedes-Benz Clasa E Estate oferă mai mult spațiu pentru pasageri, asta și pentru că ampatamentul a crescut cu 22 de milimetri. În tot acest timp, volumul de încărcare al portbagajului a scăzut de la 640 la 615 litri, cu scaunele spate în poziție normală.
Dacă le rabatezi obții 10 litri în plus față de vechiul model: adică 1.830 de litri, față de 1.820 de litri.
În cazul în care optezi pentru un Clasa E Estate PHEV, volumul portbagajului este de 460 de litri.
VERSIUNE PHEV CU 100 DE KM AUTONOMIE ELECTRICĂ
Că tot veni vorba, E300e Estate este singura versiune plug-in hybrid disponibilă momentan în Europa.
Combină un motor pe benzină, de 2.0 litri, cu 204 CP cu o unitate electrică, de 129 CP, integrată în transmisia automată cu 9 rapoarte.Ansamblul dezvoltă în total 312 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.5 secunde. Bateria de 25.4 kWh promite o autonomie electrică de peste 100 de kilometri.
Clienții mai au la dispoziție versiunile E200, cu 204 CP, și E220d cu 197 CP. Ambele au la bază un motor de 2.0 litri, mild-hybrid.
Ulterior, gama va fi completată inclusiv cu un motor diesel, cu șase cilindri.
În rest, avem un interior demn de Clasa S, cu tehnologia MBUX Superscreen, cu 3 ecrane, și finisaje premium. Prin intermediul ecranului central pot fi accesate aplicații ca TikTok, Webex, Zoom și Vivaldi, dar și jocuri.
Pasagerul din dreapta poate urmări, pe display-ul din fața lui, conținut video.
Să nu uităm de camera selfie integrată. Pe lângă fotografii, aceasta poate fi utilizată și pentru conferințe online, atunci când mașina staționează.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa E Estate debutează pe piața europeană în toamna acestui an.
via Mercedes-Benz
Prin intermediul ecranului central pot fi accesate aplicații ca TikTok,
Nu mulțumesc. Oricum n aveam bani de așa mașina, dar nici articolul nu l am mai citit până la capăt.
Poate.mercedes asta e făcut pentru chinezi totuși...
Să pună și niște opțiuni pentru alte popoare de exemplu niste sticla de vodka la rece, poate îl vor vinde și pe alte piețe. Profit sa iasa
Mazda6 și Supreb-ul sunt de clasa medie , E-Class-ul și Seria 5-ul sunt de clasa mare. Bă frate nu mai conparati mașini dacă nu știți.
A și dacă nu știi segmentele auto citește aici . Segment A (ex Fiat Panda ) , Segment B (ex Toyota Yaris ) , Segment C ( ex Mazda3 ) , Segment D ( ex Audi A4 ) , Segment E ( ex Jaguar XF ) și Segment F ( ex Bmw Seria 7 ) plus M , S și J ( MPV , Sport și de Teren)
În toată istoria nu găsești un singur individ care a plecat de acasă sa își ia un Mercedes și s-a întors într-o Skoda. Și nu e vorba de brand, cu de faptul ca se adresează unei clientele complet diferita.
Și ca sa “pun capac”, nici cockpit-ul nu mai are nicio o treaba cu eleganța. Ecranele pot fi oricum, dar nu elegante, abia aștept sa nu le mai văd… cel puțin nu așa de mari si nu peste tot, la fel cu luminile ambientale care invadează tot… si nu ma refer doar strict la Mercedes.
1. Ai bani de Mercedes, opționale, întreținere și asigurare
2. Nu prea ai dar vrei sa creadă lumea ca ai, caz în care sigur nu te afișezi în skoda, ca ești prea snob. Îți iei Passat și le explici vecinilor ca e mai bun decât Mercedes
100 km electrici reali !
Încărcare DC full în 30 de minute !
Bravo măi Mercedes, vezi că se poate?
Maşina arată foarte bine interior şi exterior !
Ca formă ... e o familială... wagon... cei care cumpără aşa ceva sunt extrem de multumiţi de ea.