Noua platformă a lui C-Klasse vine cu un ampatament mărit, menit să asigure mai mult spaţiu pentru pasagerii din spate. Această schimbare marchează şi o diferenţiere de CLA, berlina compactă a producătorului german, prima din istoria mărcii din Stuttgart.
Astfel, noul C-Klasse este cu aproape 90 de milimetri mai lung decât actuala generaţie a modelului german. În echiparea standard, C-Klasse va garanta clienţilor săi un ecran color de 7 inch pentru a asigura interacţiunea utilizatorului cu sistemul multimedia. Opţional, el poate fi înlocuit cu un altul, de 8.4 inch, la care se poate adăuga un head-up display şi o suprafaţă de comandă senzitivă pe consola centrală.Tot în materie de gadget-uri, C-Klasse mizează şi pe un senzor care detectează automat montarea unui scaun de copil pe locul pasagerului dreapta, dezactivând automat airbagul. Această găselniţă le va aduce multe puncte la testele de siguranţă EuroNCAP. La capitolul tren de rulare, noul C-Klasse va fi disponibil alături de suspensia Airmatic. Aceasta va oferi patru moduri de rulare (botezate ca cele de la BMW: Comfort, Eco, Sport şi Sport Plus) şi o funcţie de autonivelare, care va reduce garda la sol pe autostradă pentru a îmbunătăţi aerodinamica şi, implicit, consumul.
Via Diariomotor
@Dacia Plant
O sa fie diferenta la interior si tinuta de drum.....S-ul este ca o perna cu puf de gasca iar C-ul ca o perna cu silicon.
Si C-class are o tinuta de drum buna. Oamenii vad masina ca design din exterior, nu prin prisma tinutei de drum sau a interiorului. Acuma si ei abuzeaza si fac toate modelele cu acelasi design precum face in acest moment BMW, AUDI, HYUNDAI, etc. Se pare ca si ei isi pierd originalitatea.
Eu NU am spus ca nu are tinuta de dum buna. E chiar foarte buna la cel actual iar la asta de o sa apara sigur o sa fie mult imbunatatita. Dar e mare diferenta dintre S si C. Poate la asta nou nu va mai fi asa diferenta dar vor pastra regula si anume S si restu....
... din exterior
;)