După cum putem observa, noul C-Klasse are un design inspirat puternic din cel al noului S-Klasse şi al lui E-Klasse facelift, fraţii săi mai mari. A patra generaţie a lui C-Klasse este cea mai frumoasă de până acum şi este echipată şi cu blocuri optice cu LED-uri. Posteriorul prezintă o uşoară inspiraţie de la CLA, fratele său mai mic, dar inspiraţia a mers doar până la un punct, deoarece blocurile optice prezintă acelaşi design precum cele ale lui S-Klasse.
Iar toate aceste lucruri nu reprezintă o critică la adresa lui C-Klasse, modelul fiind semnificativ mai elegant şi mai atrăgător decât precedesorul său. Mai mult decât atât, C-Klasse W205 are cele mai mari şanse să fie cel mai frumos model din segment. Detaliile complete ale noului C-Klasse le vom afla abia săptămâna viitoare, dar ştim deja că modelul va avea o platformă nouă, cu un ampatament mai mare şi o masă mai redusă. La momentul lansării, C-Klasse va fi oferit alături de trei motorizări, care vor oferi între 157 şi 186 CP.- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Modele noi
4
Noul Mercedes-Benz C-Klasse, deconspirat înainte de lansarea oficială
de Sebastian Toma
Vineri, 13.12.2013
Vineri, 13.12.2013
Newsletter
Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Belgienii de la Auto55 au obţinut imaginile oficiale ale noii generaţii C-Klasse şi le-au publicat înainte de dezvelirea oficială, programată pentru 16 decembrie. Noul C-Klasse arată precum o versiune mai mică a lui S-Klasse, fără ca acest lucru să fie dizgraţios.
Mercedes-Benz C-Klasse va primi o nouă generaţie în 2014, aceasta urmând să fie dezvelită pe 16 decembrie. Belgienii de la Auto55.be au reuşit să obţină imaginile oficiale ale noii Clasa C înainte de prezentarea programată de constructorul german şi le-au publicat pe portalul lor. Reprezentanţii mărcii din Stuttgart s-au ferit să comenteze imaginile şi veridicitatea acestora. Până atunci, putem doar să analizăm noul C-Klasse în baza imaginilor alăturate.
Citeşte şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Mercedes-Benz C-Klasse, deconspirat înainte de lansarea oficială
Mercedes nu mai e ce a fost,pacat.
Oricum, multumita lu CLA, acum C Class imparte platforma cu E Class si a castigat 90mm in lungime. Ceea ce e excelent.
Teoretic imi place totul la masinuta asta. Ramane de vazut cum va fi in carne si oase.
Mercedes nu mai e ce a fost odata, candva, pe alte vremuri, cu ani in urma. Gama de modele actuale in afara de E class, CLS, si cateva suv-uri arata ca niste copii chinezesti. Iar tableta aia infipta in bord, groasa de cativa centimetri pare ca o tableta chinezeasca lucioasa , grea, groasa si ieftina.
Sunt de acord cu tine ca Mercedes nu mai este ce a fost si nu mai produce masini ca pe vremuri...dar pana la, CITEZ ,,urata cu spume, copie chinezeasca'', am incheiat citatul, e cale lunga ! Nici mie nu imi place tableta ...dar asta e. Are multe lucruri frumoase pe el si sunt sigur ca si calitativ o sa respecte nivelul premium.
UPDATE
Inca odata : Seamana la exterior ca la interior e alta treaba
Si ultimul S-Class nu mai e noutate sau ce? Romanasul nici n-a apucat sa-l vada in showroomurile patriei sale ca S-ul e deja "fumat" pentru el... Mda, ca-n bancurile cu prosti.
Intr-adevar un mic S, dar asta nu poate sa fie decat un cuvant de lauda pentru ca arata exceptional, mult mai bine decat seria 3 si A4, iar ca produs cred ca este asul din maneca ce-i va ajuta sa treaca in fruntea clasamentului de vanzari premium.
zarnesteanu are dreptate. Este si el cocalar la fel ca noi, doar avem masini germane.
http://0-100.hotnews.ro/2013/12/11/mercedes-benz-recheama-clasa-s-din-romania-pentru-posibile-defecte-la-centurile-de-siguranta/
Nu retin exact unde am citit asta dar cu siguranta in text era vorba de aceeasi platforma cu E Class si 90 mm mai lunga fata de actuala CLA. Promit sa caut cand o sa am mai mult timp.
@Dan_Grc, nu se supara nimeni, cel putin nu eu :):):)
BMW a progresat foarte mult la design in ultimii ani in special seria 5 care mi se pare ca arata fabulos. Totusi, cumva imi place mai mult Mercedes iar asta e doar chestie de gusturi.
Ca o paranteza, nici unul din ultimele doua generatii de C Class nu mi-a placut ca momentul aparitiei. Si totusi, cand a fost schimbul de generatii, cumva nu mi-au mai displacut, ba din contra. Cat despre" C Class, un S Class mai mic", nu vad ce asa de mare tevatura. Din 2000 incoace, a fost mereu asa. Poate nu vizibil la generatia care iese acum din productie, dar asta e adevarul. In rest, afirmatia cu "Mercedes matrioshka","s-au prostit ca si Audi" etc, mi se pare cel putin rizibila. E cam greu sa confunzi un C Class cu un S. Proportiile cel putin spun totul. In plus S Class se lanseaza primul (chestie de marketing) si nu cred ca pana acum vreun proprietar de C Class a fost deranjat de asemanarea cu fratele mai mare.
OK, o saptamana buna, si @Unkle, promit sa vin cu un update la prima ocazie.
A (CLA) -- A=2699mm Ef=1553(1549) Es=1552(1547)
C (actualul) --- A=2760mm Ef=1541 Es=1544
E (facelift2013) --- A=2874 Ef=1598 Es=1614
Informatiile spun ca noul C are 80mm mai mult ca actualul (sau 90..) deci va avea intre 2840 si 2850mm si asta il plaseaza inca in urma lui E (nu mai vorbesc de ecartament, care-i clar diferit intre clase).