Noul Mercedes-Benz C-Klasse, deconspirat înainte de lansarea oficială

de Sebastian Toma
Vineri, 13.12.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Belgienii de la Auto55 au obţinut imaginile oficiale ale noii generaţii C-Klasse şi le-au publicat înainte de dezvelirea oficială, programată pentru 16 decembrie. Noul C-Klasse arată precum o versiune mai mică a lui S-Klasse, fără ca acest lucru să fie dizgraţios.

Esential 8 centimetri reprezintă creşterea ampatamentului lui C-Klasse de la generaţia actuală (W204) la noua generaţie (W205).
Mercedes-Benz C-Klasse va primi o nouă generaţie în 2014, aceasta urmând să fie dezvelită pe 16 decembrie. Belgienii de la Auto55.be au reuşit să obţină imaginile oficiale ale noii Clasa C înainte de prezentarea programată de constructorul german şi le-au publicat pe portalul lor. Reprezentanţii mărcii din Stuttgart s-au ferit să comenteze imaginile şi veridicitatea acestora. Până atunci, putem doar să analizăm noul C-Klasse în baza imaginilor alăturate.

După cum putem observa, noul C-Klasse are un design inspirat puternic din cel al noului S-Klasse şi al lui E-Klasse facelift, fraţii săi mai mari. A patra generaţie a lui C-Klasse este cea mai frumoasă de până acum şi este echipată şi cu blocuri optice cu LED-uri. Posteriorul prezintă o uşoară inspiraţie de la CLA, fratele său mai mic, dar inspiraţia a mers doar până la un punct, deoarece blocurile optice prezintă acelaşi design precum cele ale lui S-Klasse.

Iar toate aceste lucruri nu reprezintă o critică la adresa lui C-Klasse, modelul fiind semnificativ mai elegant şi mai atrăgător decât precedesorul său. Mai mult decât atât, C-Klasse W205 are cele mai mari şanse să fie cel mai frumos model din segment.

Urmareste Automarket
Detaliile complete ale noului C-Klasse le vom afla abia săptămâna viitoare, dar ştim deja că modelul va avea o platformă nouă, cu un ampatament mai mare şi o masă mai redusă.
La momentul lansării, C-Klasse va fi oferit alături de trei motorizări, care vor oferi între 157 şi 186 CP.

Via Auto55 | WCF

Comentarii (27)

  • HECTOR
    ce?asta-i un S intrat la apa...vorba lor,nu e dizgratios dar nici culmea noutatii.
    42 21
  • Ferice de cei care nu au bani de S si isi doresc unul. Acum au alternativa. C-ul...un mic S.
    35 15
  • Chiar nu-mi place cum arata,spatele arata aiurea,parca s-au inspirat de la Hyundai.Nici farurile care copiaza grila nu dau un aspect prea reusit.Interiorul cu ''televizorul'' ala trantit pe bord da un aspect de ieftin.
    Mercedes nu mai e ce a fost,pacat.
    26 19
  • Dar ce naiba ? Parca s-a mai lansat masina asta odata ! Ahh da era noul S class, ce coincidenta.
    28 7
  • Arata foarte bine, chiar daca este un S-Klasse in miniatura...
    25 15
  • Ziceti ce vreti :) Mie imi place, chiar foarte mult. Mi se pare elegant si modern, exact cum trebuie. Interiorul, trebue vazut in realitate. Din poze iti poti face doar o parere, dar cum te simti inauntru, iti dai seama doar cand te urci in el. Si il conduci, bineinteles.

    Oricum, multumita lu CLA, acum C Class imparte platforma cu E Class si a castigat 90mm in lungime. Ceea ce e excelent.

    Teoretic imi place totul la masinuta asta. Ramane de vazut cum va fi in carne si oase.
    15 17
  • Pare cam scurt spatele ala... Dar probabil in realitate arata altfel. Urat nu-i! :)
    10 2
  • Versiunile anterioare ale Mercedes erau urate cu spume in partea frontala ... acum vad ca o iau la spate cu hidosenia .... Speram ca C-Klasse-ul sa nu aiba spatele S-ului care mi se pare oribil , dar vad ca au facut-o de cacao . Pacat.
    2 6
  • Urata cu spume si prea mult copy/paste strica.

    Mercedes nu mai e ce a fost odata, candva, pe alte vremuri, cu ani in urma. Gama de modele actuale in afara de E class, CLS, si cateva suv-uri arata ca niste copii chinezesti. Iar tableta aia infipta in bord, groasa de cativa centimetri pare ca o tableta chinezeasca lucioasa , grea, groasa si ieftina.
    8 13
  • @hartz
    Sunt de acord cu tine ca Mercedes nu mai este ce a fost si nu mai produce masini ca pe vremuri...dar pana la, CITEZ ,,urata cu spume, copie chinezeasca'', am incheiat citatul, e cale lunga ! Nici mie nu imi place tableta ...dar asta e. Are multe lucruri frumoase pe el si sunt sigur ca si calitativ o sa respecte nivelul premium.
    7 6
  • Salut @Scorpionul(e).negru, da intr-adevar. Insa mie imi placeau vechile Mercedesuri care erau odata. Insa nu cred ca va mai vi niciunul ca vechile Cobre.
    6 2
  • PS: macar daca ''tableta'' aia ar fi fst integrata in bord ca la noul S class ar fi iesit ceva de nota 11
    2 5
  • Scrooge
    buna parte din cei ce comenteaza despre aceasta masina nu o sa si-o permita noua niciodata in viata lor. Ok, in afara de ecranul ala care arata ca si cum l-ai fi cumparat tu de la magazin, masina mi se pare exceptionala.
    9 7
  • @Scroge
    Da, DA, la fel ca si tine.
    3 3
  • Daca pana acum aspectul exterior al ultimelor generatii de C a fost complet diferit fata de S, acum au realizat o copie fidela, mai fidela si decat este A8 fata de A4 sau seria 7 fata de 5, seria 3 se distinge clar la partea frontala fata de seria 7, nu stiu daca e mai bine sau nu, va fi un model elegant, competitv, avansat tehnologic, mai confortabil, dar la aceasta clasa Bmw mi se pare mai bine ancorat in raport cu caracteristicile marcii, deci chiar daca supar pe unii, nu cred ca seria 3 va avea probleme cu noul C, cel putin nu la design exterior/interior si nici la motorizari.
    15 6
  • Grecu Murinio Armagedov
    O masina absolut fantastica, minunata. Si stiti ce ? Nemtii sunt numer uno. Adica ''calitatea germana'' loveste mereu. Chiar si seara. Cum stiu asta ? Pai simplu. Cand plect dimineata la serviciu mereu vad cate un copac doborat, un gard sifonat, samd.
    6 17
  • dan_grc
    Daca pana acum aspectul exterior al ultimelor generatii de C a fost complet diferit fata de S, acum au realizat o copie fidela, mai fidela si decat este A8 fata de A4 sau seria 7 fata de 5, seria 3 se distinge clar la partea frontala fata de seria 7, nu stiu daca e mai bine sau nu, va fi un model elegant, competitv, avansat tehnologic, mai confortabil, dar la aceasta clasa Bmw mi se pare mai bine ancorat in raport cu caracteristicile marcii, deci chiar daca supar pe unii, nu cred ca seria 3 va avea probleme cu noul C, cel putin nu la design exterior/interior si nici la motorizari.

    UPDATE
    2 13
  • un oarecare
    Seamana la exterior ca la interior e alta treaba
    4 1
  • un oarecare
    @AM de ce nu s-a trimis comentariul meu?

    Inca odata : Seamana la exterior ca la interior e alta treaba
    1 6
  • @HECTOR
    Si ultimul S-Class nu mai e noutate sau ce? Romanasul nici n-a apucat sa-l vada in showroomurile patriei sale ca S-ul e deja "fumat" pentru el... Mda, ca-n bancurile cu prosti.

    Intr-adevar un mic S, dar asta nu poate sa fie decat un cuvant de lauda pentru ca arata exceptional, mult mai bine decat seria 3 si A4, iar ca produs cred ca este asul din maneca ce-i va ajuta sa treaca in fruntea clasamentului de vanzari premium.
    17 6
  • MARIUS
    CA POSESOR AL UNUI C CLASSE VA SPUN CA LA TINUTA DE DRUM NIMIC NU SE COMPARA CU UN MERCEDES IAR DESIGNUL CHIAR DACA UNII SPUN CA NU IESE DIN TIPARE ESTE UNUL CORECT, PUTERNIC SI CARE POATE REZISTA IN TIMP FOARTE BINE . EU ABIA ASTEPT SA VAD CUM ARATA ,CUM SE CONDUCE IN REALITATE SI APOI O SA SCRIU PAREREA MEA...
    2 4
  • Iehee, germani's cei mai tari. Daimler e cel mai tare. Dar cu toate astea e greu sa faca fata unui tiran ca seria 3. E nemuritor.Chiar si seara. De unde stiu asta ? Pai cand plec la serviciu dimineata si dau drumul la TV , aud ceva de genul '' Un BMW a intrat in coliziune cu un stalp ,iar de acolo a ricosat o in Dambovita , pasagerii sarind direct in apa''. Deci ? Au cazut pe moale. De asta zic ca salveaza vieti. Totusi sper sa faca si boxe care se aud sub apa, ca in caz ca asculta unul Florin Salam sa asculte si cei de la descarcerare cand scaote din apa bolidul bavarez .
    3 14
  • @zarnasteanu - ai o sursa unde zice ca C si E impart aceiasi platforma?
    3 4
  • @unckle,

    zarnesteanu are dreptate. Este si el cocalar la fel ca noi, doar avem masini germane.
    6 10
  • hahaha
    SUNt foarte bune mercedesurile. INCLUSIV NOUL CLASA s CARE RECHEAMA DOAR 6 MASINI ...TIPIC GERMAN.

    http://0-100.hotnews.ro/2013/12/11/mercedes-benz-recheama-clasa-s-din-romania-pentru-posibile-defecte-la-centurile-de-siguranta/
    3 2
  • Salut @Unkle,

    Nu retin exact unde am citit asta dar cu siguranta in text era vorba de aceeasi platforma cu E Class si 90 mm mai lunga fata de actuala CLA. Promit sa caut cand o sa am mai mult timp.

    @Dan_Grc, nu se supara nimeni, cel putin nu eu :):):)
    BMW a progresat foarte mult la design in ultimii ani in special seria 5 care mi se pare ca arata fabulos. Totusi, cumva imi place mai mult Mercedes iar asta e doar chestie de gusturi.

    Ca o paranteza, nici unul din ultimele doua generatii de C Class nu mi-a placut ca momentul aparitiei. Si totusi, cand a fost schimbul de generatii, cumva nu mi-au mai displacut, ba din contra. Cat despre" C Class, un S Class mai mic", nu vad ce asa de mare tevatura. Din 2000 incoace, a fost mereu asa. Poate nu vizibil la generatia care iese acum din productie, dar asta e adevarul. In rest, afirmatia cu "Mercedes matrioshka","s-au prostit ca si Audi" etc, mi se pare cel putin rizibila. E cam greu sa confunzi un C Class cu un S. Proportiile cel putin spun totul. In plus S Class se lanseaza primul (chestie de marketing) si nu cred ca pana acum vreun proprietar de C Class a fost deranjat de asemanarea cu fratele mai mare.

    OK, o saptamana buna, si @Unkle, promit sa vin cu un update la prima ocazie.
    1 2
  • Ok, pana atunci uite datele oficiale de la mercedes:
    A (CLA) -- A=2699mm Ef=1553(1549) Es=1552(1547)
    C (actualul) --- A=2760mm Ef=1541 Es=1544
    E (facelift2013) --- A=2874 Ef=1598 Es=1614

    Informatiile spun ca noul C are 80mm mai mult ca actualul (sau 90..) deci va avea intre 2840 si 2850mm si asta il plaseaza inca in urma lui E (nu mai vorbesc de ecartament, care-i clar diferit intre clase).
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru