- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
DETROIT 2009
Ultimele stiri din DETROIT 2009
-
Automarket va prezinta animatoarele care au inveselit atmosfera printre exponatele Salonului Auto de la Detroit. (16.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit, alaturi de versiunea de serie a noului Karma, si un concept decapotabil bazat pe modelul hibrid. (13.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit versiunea de serie a sedanului de lux Karma. Acesta inregistreaza un consum de 2.35 litri/100 km dar poate functiona si numai cu energie electrica. (13.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Mercedes B-Klasse, prefigurat de BlueZero Concept
Pentru cine nu stie toate modelele auto din lumea asta, si vede liniile alea pe lateral, grila si stopurile....zice ca e mare branza. E un drac.
Ce vreau sa zic...parerea mea asta...este ca Mercedes este firma de traditie si serioasa...dar sa scoata si ei masini la fel de serioase care impun respect pe strada....nu chiciuri din astea schitzate de designeri la vrajeala, cu o stelutza pe capota, sa le ia "maul" la cumparatori.
Si tot ca fapt divers...parerea mea...cu toate ca tehnica auto in general a evoluat enorm....designul nu prea evolueaza, in afara de liniile astea fluide...practic masinutele de azi nu mai au personalitatea celor din trecut la design...iar diferenta o cam face sigla.
In plus...fie ca iti iei "Mertzan" sau "Dacie"....tot 10-15 ani rezista ambele pe sosele, dupa care sunt aruncate rapid la dezmembrari sau la casare.
Dezvoltarea strategica centralizata a Romaniei, a fost este si va fi departe de ce se intampla in Germania zilelor noastre, fara ceausism, dupa care sincer nu am regrete dar care la urma urmei a construit mai mult in ultimii sai 10 ani decat au zugravit unii in ultimii 20 de ani.