În 12 martie 1952, fanii Daimler-Benz AG erau anunțați despre prima apariție publică a unui model care va intra în istorie. Este vorba despre 300 SL.
Doi ani mai târziu, nemții lansau varianta coupe cu ale sale legendare portiere de tip "gullwing". Bazat pe modelul de curse W194, Mercedes-Benz 300 SL era, așadar, un model cu pedigree, dar și cea mai rapidă mașină de serie la acea vreme (fiind capabilă să atingă 263 km/h).
În 1957, constructorul din Stuttgart a lansat și varianta roadster. În ciuda modificărilor pe care le-a suferit gama de modele în toți acești ani, SL a rămas ferm pe poziții, iar acum se pregătește să primească o nouă generație.
Debutul oficial va avea loc pe parcursul acestui an. Până atunci, inginerii și piloții Mercedes-AMG (pentru că nu va fi disponibil în versiuni "obișnuite") continuă testele.
Prototipurile au făcut până acum cunoștință cu celebrele autostrăzi germane fără limită de viteză, iar zilele acestea sunt testate aproape de Cercul Polar, pe un circuit din Suedia. Aici, inginerii calibrează sistemul de tracțiune integrală 4MATIC+, disponibil în premieră pe SL, și observă cum se comportă plafonul din material textil în condiții de iarnă.
Urmează apoi legendarul circuit Nurburgring Nordschleife, dar și alte "temple ale vitezei", pentru o ultimă ajustare a comportamentului dinamic.
Actuala iterație Mercedes-Benz SL a debutat în 2012, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, iar în 2016 a primit un facelift.
via Mercedes-Benz
Comentarii (1)