După o perioadă lungă, presărată cu multe imagini teaser și tot atâtea zvonuri, constructorul din Stuttgart a lansat oficial noul Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance. Primul plug-in hybrid al diviziei de performanță Mercedes-AMG și cel mai puternic model de serie care a părăsit vreodată uzina din Affalterbach.
CEL MAI PUTERNIC MERCEDES-AMG DE SERIE
Sistemul de propulsie este compus dintr-un motor V8 de 4.0 litri, twin-turbo, și o unitate electrică montată pe puntea spate (integrată alături de o transmisie cu două trepte și un diferențial cu alunecare limitată). În total, ansamblul dezvoltă 843 de cai putere și 1.010 Nm (1.470 cu funcția boost).
Din pachet mai face parte și o baterie de 6.1 kWh, care cântărește doar 89 de kilograme. Toate cele 560 de celule sunt răcite individual de 14 litri de lichid pentru a păstra o temperatură optimă de 45 de grade Celsius.
12 KILOMETRI AUTONOMIE ELECTRICĂ
În ceea ce privește autonomia în modul full electric, aceasta este de 12 kilometri.
Mașina este echipată cu un încărcător de 3.7 kW.Performanțele sunt, însă, atuul noului model: repriză 0-100 km/h durează 2.9 secunde, iar viteza de top ajunge la 315 km/h. Cel de la volan are la dispoziție nu mai puțin de 7 moduri de rulare (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery și Individual) și 4 moduri de regenerare a energiei.
Noul Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance vine în standard cu suspensia adaptivă AMG Ride Control+, frâne carbon-ceramice cu discuri de 420 mm pe față și 380 mm pe spate, iar jantele (cu design nou) pot măsura ori 20, ori 21 de inch.
PRIZĂ DE ÎNCĂRCARE INTEGRATĂ ÎN SPOILERUL SPATE
Din punct de vedere estetic, primul plug-in hybrid cu emblema AMG nu diferă foarte mult de modelul pe baza căruia este dezvoltat, adică Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe. Emblemele specifice și priza de încărcare, integrată în spoilerul spate, sunt singurele care îl dau de gol.
Interiorul a fost preluat și el aproape în totalitate de la modelele AMG GT, cu excepția instrumentarului de bord și a sistemului multimedia care au o grafică puțin diferită și afișează informații specifice unui hibrid.
Prețul noului Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance nu a fost dezvăluit.
Acesta va fi prezentat publicului în cadrul Salonului Auto de la Munchen.via Mercedes-Benz
...Adică o rată de 25C, pentru cei care mai au habar de fizica EM și nu doar latră ”progresist”.
Dar și încărcarea cu 100 kW (rata maximă pe nivelul 3 de regen-braking) nu sună bine.
Nu mai zic de greutatea ei ”de numai 89 kg” deci vreo 15 kg/kWh, dublă per kWh comparativ cu janghina mea de baterie trotinetară LG.
În rest, ar fi pierdere de timp să reiau argumentația că și uber-Merțanul ăsta e o struțo-cămilă născută forțat, ca adaptare la noxo-normele ipocrite emise de falși eco-politruci.
Merțenarii au însă motiv de laudă, sedanul lor pseudo-e-sportiv fiind mai forțos decât Dodge Charger SRT Hellcat Redeye.
...Și poate mai ieftin?! :-)
BRAVO MERCEDES!!!!!
Nici la pâine nu poţi merge full electric :))))
Ditamai culturistul, halterofilul cu aia mică, mică !!
:))))
Oricum, impresionat la ce puteri au ajuns masinile sport, in timp ce in Paris limita de viteza a fost instituita la 30 km/h :))
In afara de autostrazile din Germania, nu ai unde sa folosesti toti acesti cai. E mai mult o masina luxoasa, deosebit de frumoasa si eleganta si cu suficienti CP pentru a impresiona pe oricine.
Și nici prea scumpă la doar +200K € estimați (S-ul cu 639 cai dar și cu 200 kile mai ușor pornește de la 170K și nu se oprește prea repede.)
Micro-bateria e grea da-i cântărită cu cei 30 litri lichid de răcire = antigel în plus de schimbat.