În urmă cu 4 ani, McLaren a decis să revoluționeze segmentul supercar-urilor, lansând modelul GT: un supercar care pune accentul pe lux și performanțe, dar care rămâne, în același timp, practic. Mașina a fost anunțată cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Acum, McLaren GT este înlocuit de un model mai practic, mai puternic și mai ușor. Este vorba despre McLaren GTS.
Din punct de vedere estetic, supercar-ul britanic a rămas în mare parte neschimbat, dar are, totuși, câteva noutăți. Aminim aici prizele de aer mai mari, spoilerul frontal ușor revizuit, noile jante Turbine cu 10 spițe, dar și o culoare exterioară nouă: Gri Lava.
Așa cum era de așteptat, toate elementele aerodinamice pot fi comandate și din fibră de carbon. Totodată, garda la sol de 110 mm poate fi crescut la 130 mm datorită unui sistem pneumatic, care ridică partea frontală în doar 4 secunde. De două ori mai rapid decât înainte.
MATERIALE INTERIOARE NOI
Pentru interior, McLaren a pregătit materiale și finisaje noi, un display de 10.25 inch pentru instrumentarul digital de bord, dar și un ecran de 7 inch pentru sistemul multimedia.
Sistemul audio Bowers & Wilkins, cu 12 incinte, este opțional.În spatele compartimentului pasagerilor, noul GTS oferă un spațiu de încărcare de 420 de litri. Capota din față ascunde alt spațiu de încărcare de 150 de litri. Potrivit britanicilor, datorită volumului maxim de încărcare de 570 de litri, noul GTS este cel mai practic supercar nou de pe piață.
McLaren GTS vine echipat, în continuare, cu un motor V8 de 4.0 litri, twin-turbo. Doar că unitatea dezvoltă acum cu 15 CP în plus, adică 635 CP la 7.500 de rotații pe minut. Masa proprie este acum de 1.520 de kilograme.
În consecință, atinge 100 de km/h în 3.2 secunde, iar repriza 0-200 km/h durează 8.9 secunde. Viteza maximă este de 326 km/h.
Sistemul de frânare integrează componente carbon-ceramice. Discurile de frână au 390 de milimetri pe puntea față și 380 mm pe spate. Noul GTS frânează de la 100 la 0 km/h în 32 de metri.
via McLaren
Comentarii (1)