Noul Mazda CX-4: un CX-5 mai mic cu două versiuni de motorizare

de Daniel Popescu
Luni, 25.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda a lansat noul SUV CX-4 ca punte de legătură între actualele modele CX-3 şi CX-5 şi este disponibil cu două motoare pe benzină. Din păcate, însă, doar clienții din China vor avea acces la acest model.

Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, Mazda a dezvăluit noul SUV CX-4, care va fi disponibil pe piaţa chineză începând de anul viitor ca alternativă pentru cei care caută o maşină între Mazda CX-3 şi CX-5, în ciuda faptului că între aceste două modele nu există niciun segment propriu-zis.

Din punct de vedere al designului, CX-4 păstrează grila frontală proeminentă şi aspectul blocurilor optice faţă ale modelului CX-5, dar şi ampatamentul de 2.7 metri, cu o gardă la sol de aproape 20 de centimetri şi jante de 17 inch. Asemănările cu CX-5 continuă şi la interior, întrucât noul SUV beneficiază o arhitectură similară şi de acelaşi sistem multimedia cu ecran de 7 inch.

Urmareste Automarket
Datorită unui centru de greutate scăzut, maşina permite o manevrabilitate superioară, iar clienţii vor putea alege între două motorizări pe benzină din gama Skyactiv.
Este vorba în primul rând despre o unitate de propulsie de 2.0 litri care furnizează 158 CP şi un cuplu de 202 Nm şi utilizează o cutie de viteze automată cu 6 trepte. Cel de-al doilea motor are 2.5 litri, 192 CP şi beneficiază opţional de tracţiune integrală. Consumul mediu oficial este de 6.2 litri/100 km în cazul motorizării mai "blânde" şi de 7.2 litri/100 km pentru varianta cu motor de 2.5 litri.

Mazda CX-4 este un model construit special pentru China, iar şansele de a ajunge şi pe continentul european şi, implicit, în România, sunt scăzute.

Via Mazda

Comentarii (10)

  • Adrian_68
    Cat de bine arataaaaa Mazda Cx-4, m-am indragostit de acest model, pot sa spun ca e superb si genial.. Sper sa fie sanse mari sa ajunga si in Romania..
    17 6
  • Nu mai inteleg de ce unele modele frumoase sa fie construite pt. China ? Nu e corect asa, e bataie de joc, daca masinile noi vor sa fie construite numai pt. China, unele marci, sa fie si pt Europa si.. Romania. Mazda Cx-4 e pt. China sa se vanda ? Si la noi de ce nu? Sau in Europa ?! Care e faza ?! Chinezii vor prea multe. Aiurea.
    8 4
  • Anti-diesel
    "două versiuni de motorizare...două motoare pe benzină."

    Ave, Caesar !
    10 3
  • Asteptam modelul acesta de cand a fost prezentat conceputl Koeru anul trecut... Si surpriza! nu se aduce in Europa... bataie de joc.
    Culmea, fix cx-4 vor chinezii, in conditiile in care sunt foarte superstitiosi cand vine vorba de numarul 4.
    Sa speram totusi ca pe anul viitor se rezgandesc. Tare as vrea sa achizitionez una.
    8 3
  • Doar ca si la noi putea sa aduca sa se vanda, si in Europa ca multi vor cumpara Cx-4 nu va avea pret peste 25k euro..
    5 2
  • Maxx00
    Ai dreptate Ark88, dar daca Mazda Cx-3 costa de la 14k euro, si Cx-5 21-22k euro, atunci Cx-4 va fi ieftin sub pretul lui Cx-5. Suta la suta, pacat ca nu se va vinde la noi..Chinezii sunt smecheri ca vor obtine orice, au putere destula.
    5 2
  • pai pentru 2 cumparatori nu se merita efortul
    9 4
  • Ce bine ca scapam de un alt SUV :D
    0 4
  • Cel mai inteligent comentariu din cele de mai sus.
    2 2
  • Stați calmi că după lungi și înfocate rugăminți o să dea și în Europa fructul oprit. Că după ce-am citit azi China intră-n faliment și n-o să mai cumpere prea multe tigăi care cică ruginesc un pic mai repede decât celelalte.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru