Strategia de electrificare Maserati a început anul trecut, odată cu lansarea lui Ghibli Hybrid. Acum, constructorul italian de automobile mai face un pas important către un viitor "verde" și prezintă lumii întregi primul său SUV electrificat.
Este vorba despre noul Levante Hybrid. Acesta poate fi recunoscut foarte ușor, după prizele de aer laterale, etrierele și logo-ul de pe montantul C vopsite în nuanța albastru electric. Aceeași culoare poate fi regăsită și la interior, în special la nivelul cusăturilor contrastante de pe scaune.
Maserati Levante Hybrid este echipat cu un motor de 2.0 litri, cu patru cilindri. Unitatea este alăturată unui sistem hibrid la 48V, bateria fiind plasată în partea din spate, fără a compromite capacitatea de încărcare a portbagajului. Totodată, această poziționare asigură un raport al maselor de 50:50.
330 CP ȘI 0-100 KM/H ÎN 6 SECUNDE
SUV-ul dispune de 330 CP și 450 Nm cuplu, performanțe livrate de la 2.250 rpm. În aceste condiții (și mulțumită tracțiunii integrale), Levante Hybrid atinge 100 de km/h în 6.0 secunde (cu 0.9 secunde mai rapid decât Levante Diesel) și are o viteză maximă de 240 km/h.
Pe lângă turbina obișnuită, propulsorul integrează un sistem E-Booster care lucrează în tandem cu sistemul turbo, oferind putere de la turații joase și eliminând fenomentul de turbo-lag.
Totodată, în modul de rulare Sport oferă un cuplu suplimentar.În ceea ce privește consumul de carburant, sistemul hibrid folosește cu 18% mai puțin combustibil față de Levante echipat cu motorul V6, pe benzină, de 350 CP.
Noul Maserati Levante Hybrid poate fi comandat deja în România. Prețul de pornire este de 82.229 de euro cu TVA inclus (69.100 euro fără TVA).
via Maserati
Ăsta e un pic de micronanopicohybrid, dar dă bine în statisticile de mediu. Încă o electrică pe piață. :)
Ce m-a convins este consumul redus rotunjit in sus de la 17,6%, la care au uitat sa spună este doar in primii câțiva km cât bateria este încărcată.
Oare cât consuma la 140km/h după primii 100 km rulați fără a mai fi ajutați de bateria (produsă și încărcată verde bine’nteles) VS versiunea diesel (foarte murdara de altfel)?
Oricum la banii ăștia nu consumul este preocuparea proprietarului… sa se bucure de ea :)
inca o mizerie ce va bloca traficul inutil..