La doi ani după lansarea noii generații Maserati GranTurismo, a venit momentul să facem cunoștință și cu varianta decapotabilă a acesteia, GranCabrio. Noul model este disponibil, pentru început, în linia de echipare Trofeo.
Astfel, sub capota noului GranCabrio avem un motor V6 Nettuno de 3.0 litri biturbo care dezvoltă 542 de cai putere și 650 Nm. Acesta este cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, iar puterea este transmisă către toate roțile. Cu acest motor, noul Maserati GranCabrio accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3.6 secunde și atinge o viteză maximă de 316 km/h.
Plafonul noului Maserati GranCabrio este confecționat din material textil și poate fi vopsit în 5 culori diferite. Prin apăsarea unei comenzi tactile pe ecranul central al mașinii, plafonul poate fi coborât în 14 secunde, în timp ce ridicarea sa durează 16 secunde. Bineînțeles, plafonul poate fi acționat și în mers, până la viteze de 50 de km/h.
Exteriorul lui Maserati GranCabrio este identic ca design cu GranTurismo.
Astfel, în partea din față avem o grilă mare cu sigla Maserati în format 3D, precum și faruri cu semnătură luminoasă LED. În zona aripilor sunt prezente și prizele de aer întâlnite la cele mai multe modele ale mărcii italiene. Exteriorul este completat de jante de 20 de inch în față, respectiv de 21 de inch în spate.În interior, noul Maserati GranCabrio primește un instrumentar digital de 12.2 inch, precum și un ecran central de 12.3 inch pentru sistemul multimedia și încă un ecran de 8.8 inch montat direct sub acesta. Tot aici avem și un heads-up display ce poate fi configurat după placul șoferului, precum și un ceas digital montat în mijlocul bordului.
În standard, GranCabrio primește și un încălzitor pentru gât, disponibil atât pentru șofer, cât și pentru pasagerul din față. Opțional, Maserati oferă și un opritor de vânt.
Noul Maserati GranCabrio va fi disponibil și în versiunea electrică Folgore, la fel ca GranTurismo.
via Maserati
Pe deasupra Cabrio, un must have.
Hotarati-va...
e totusi cam "clasic", nimic nou. si mergea mai bine un aspirat hibrid.
si de ce turbo si nu supercharger macar?