Noul logo Fiat, premiat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua sigla Fiat, care a aparut odata cu lansarea noului Bravo in Italia acum un an, a castigat distinctia "Grand Prix Brand Identity" la categoria Logo Design. Criticati de multa lume pentru faptul ca si-au schimbat foarte des sigla (anterioara schimbare a avut loc in 2000), italienii reusesc astfel sa vina cu un motiv foarte bine infipt pentru decizia companiei.
Premiul Grand Prix Brand Identity este decernat anual de catre divizia B2B a grupului Reed Elsevier, una dintre cele mai mari companii de publicitate si comunicare ale lumii. Noul logo Fiat a fost cerat de RobilantAssociati in colaborare cu Centro Stile Fiat, amintind de sigla care a stat pe modelele italienilor intre 1931 si 1968.
Caracterele albe pe fond rosu si marginea cu efect 3D evoca evolutia tehnologica, designul italian si individualismul, subliniind, spun cei de la Fiat, "schimbarea in continuitate".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Am facut drum de 2500 de km dus intors... tot fara probleme... numai de bine pot sa zic de aceasta masina.... care are aceasta masina vb altfel despre...