Noul logo Fiat, premiat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noua sigla Fiat, care a aparut odata cu lansarea noului Bravo in Italia acum un an, a castigat distinctia "Grand Prix Brand Identity" la categoria Logo Design. Criticati de multa lume pentru faptul ca si-au schimbat foarte des sigla (anterioara schimbare a avut loc in 2000), italienii reusesc astfel sa vina cu un motiv foarte bine infipt pentru decizia companiei.
Premiul Grand Prix Brand Identity este decernat anual de catre divizia B2B a grupului Reed Elsevier, una dintre cele mai mari companii de publicitate si comunicare ale lumii. Noul logo Fiat a fost cerat de RobilantAssociati in colaborare cu Centro Stile Fiat, amintind de sigla care a stat pe modelele italienilor intre 1931 si 1968.
Caracterele albe pe fond rosu si marginea cu efect 3D evoca evolutia tehnologica, designul italian si individualismul, subliniind, spun cei de la Fiat, "schimbarea in continuitate".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Juriul concursului anual Mașina Anului în Lume (World Car of The Year) a dezvăluit lista oficială cu finaliștii din acest an. Trei modele se bat pentru titlul suprem: BMW X3, Kia EV3 și Hyundai Inster. (18.03)
-
Renault 5 E-Tech, noua generație electrică a modelului subcompact, a câștigat titlul Mașina Anului 2025 în Europa. Acesta este al doilea titlu consecutiv pentru Renault. (10.01)
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Am facut drum de 2500 de km dus intors... tot fara probleme... numai de bine pot sa zic de aceasta masina.... care are aceasta masina vb altfel despre...