După două imagini de tip teaser, care au menţinut treaz interesul publicului, Lexus a dezvăluit complet noua generaţie a modelului LS, nava sa amiral, destinată a lupta contra unor nume mari ca BMW Seria 7, Audi A8 şi Mercedes S-Klasse.
Aşa cum anticipam, noul model va beneficia de filosofia de design Lexus, dominată de noua grilă frontală şi de liniile ascuţite. Detaliile sunt încă o dovadă a intenţiei Lexus de a poziţiona mult mai sportiv produsele sale.
Grila sub formă de clepsidră, devenită o amprentă a constructorului asiatic, este completată la posterior de un spoiler nou, masiv, cu blocuri optice de tip LED şi evacuări cromate. De altfel, inserţiile cromate nu lipsesc la nivel exterior, Lexus dorind să sugereze cu orice preţ opulenţa.
În cazul variantei cu pachet F-Sport, o premieră în gama limuzinei, Lexus foloseşte un spoiler frontal nou, cu o priză mai mare de aer, completată şi de un deflector posterior, care încadrează bine cele două ţevi de eşapament.
Pachetul F-Sport este disponibil doar pe versiunea LS 460, care vine şi în varianta cu ampatament mărit.Debutul oficial este programat în luna septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
esti sigur? daca debutul e la salonul de la Paris ma gandesc ca va avea o desfacere globala
zic si io
Oricum, nu vad mare diferenta intre asta si versiunea anterioara ...
Au subtiat-o un pic la mijloc sa nu fie chiar copy/paste grosier si mare inventie pe capul lor.
Stopurile pe spate sunt clar inspiratie BMW seria 7. Fara sigla s-ar inscrie fara probleme pe liniile bavarezilor.
Mai aruncam un LED pe ici pe colo si uite-o nu e: taiota de "lux".
Intr-adevar, legsuse/taiota sunt cele mai fiabile din lume. La copiat. Lipsa de inspiratie. Plictis total. Pana si englezoaicele spuneau ca tipii cu lexus sunt cei mai putin atractivi. Asa ca fetelor, daca nu va deranjeaza sa va treceti tineretea in asteptarea unui babalac pe care sa-l mosteniti, aratarea asta de Audi incrucisat cu seria 7 e semnul ca v-ati gasit mosuletul. Intre timp, daca vreti putina distractie va trebui sa va multumiti cu instalatorul, baiatul care repara electrocasnicele sau, in functie de gusturi, femeia care face curat.
@ zarnesteanu
Englezoaicele nu si-au pus problema ca tipii cu Lexus poate nici nu vor sa se uite la ele?
Ma bucur ca le-ai explicat si celorlalti ce am vrut sa spun cu sintagma USA only! Vor fi totusi cativa exotici si prin Europa dar nesemnificativ!
@zarnesteanu-Mai unta-te odata la pozele spate cu noul BMW seria 7 si apoi uita-te si la LS,si ai sa vezi diferenta (nu mai arunca comentariile in vant aiurea,fara sa sti macar),iar grila unde vezi tu ca este luata de la Audi?Este noua grila specifica Lexus in forma ''L'',si nu arata deloc ca Audi,arata chiar mai bine decat rasnita Audi.
@dan-Te-ai uitat bine la el?Va fi mult peste BMW seria 7 ,asta sa fie clar
Chiar ti se pare exotica? Ar fi fost bine sa fie asa. Pacat c-au lasat pt Paris "surpriza" interiorului
Din pacate englezoaicele nu sunt cunoscute ca femei frumoase. Deci daca si pentru un nasoala legsuse arata neinteresant cu asta am spus totul.
Pe de alta parte, nu trebuie generalizat (cu frumusetea). Sunt si englezoaice superbe. Iar ca nota finala, prefer oricand o britanica mai putin frumoasa dar educata si rafinata pana in varful unghiilor decat o toapa cu care sa-ti fie rusine sa iesi in lume.
Orice BMW in clasa e mai mai scump cu 30%50% decât un Lexus dar totuși oamenii aleg BMW pentru ca nu sunt toți prosti ca miojii de mai sus ;).
Bmw e BMW !!!
Arata bine, foarte bine ... poate prea bine pentru o imagine de CEO ... este mai mult o masina pentru "copii rebeli" de CEO (sau copii de senatori burtosi din romania..).
O chestie cam aiurea mi se pare "aia" de pe centrul capotei. Capota arata ca si cum ar fi lovita.
La capitolul interior/tehnologie ar face bine sa fie nava spatiala pentru ca are de infruntat un nou S anul urmator, si un nou 7 in 2014 (sau 2015?)
#uitati aici imaginea din spate cu actualul seria 7:
http://www.netcarshow.com/bmw/2013-750li/1024x768/wallpaper_31.htm
Acum sa imi spuneti si mie ce vi se pare voua ca seamana?
-s class e gras la habitaclu zici ca e un carabush
- 7 le are un bot ascutit ce arata prea "subtire" in comparatie cu restul masinii si un fund gras
- a7 are o fatza urata depinde de gusturi, dar nu se imbina armonios capota cu masca mai ales cu farurile=e prea din topor
din profil si nu numai ls se apropie de linia de limuzina ideala, mai aproape de cea clasica, in nici un caz disproportionata, si nu subiectiv zic, cui i se pare disproportionata are o problema de perceptie.
e chiar un design care poate place oricui nu este nicicum neplacut
inca o limuzina mai frumoasa si cu proportii sidesign mai fai este jaguarul xj, ce profiiiiiillll..........
si nu-s fan lexus, sunt un tip mai pragmatic
1. Sunt situatii (si nu putine) cand Lexus este mai scump decat BMW, mai ales pe piata din SUA, acolo unde oricum imaginea Lexus este foarte buna. Deci procentul ala de 30-50% e cam umflat. pentru ca, desi probabil nu prea iti vine sa crezi, BMW stabileste preturile si in functie de preturile concurentei. Asa cum si altii si le stabilesc in functie de BMW.
2.Un motiv pentru care unii renunta la BMW pentru Lexus sunt cei ca tine. ;)
BMW nu are nicio sansa se se ridice la nivelul technologic condus de Lexus detasat.
Poate MBZ are o sansa.
2 motorase electrice cu-n motor clasic nu este un nivel TECHnologic nemaintalnit, dar se pare ca si japonezii s-au saturat de atata nivel detajat ca prefera mai mult actualul S( asa nefiabil cum e) si parca vad ca peste un an va fi aceeasi situatie cu LS-ul nou vs S-ul actual.
@Cuantic
Cum spuneai in alta postare, efectele cutremurului se pare ca sunt mai mari decat se credea, eu zic ca are legatura cu radiatiile de la Fukushima .
La nivel...de tari sa zic asa:)) este si cazul Japoniei. faptul ca tara asta a fost candva izolata cam e 0 barat. Trecutul e trecut, e drept ca e placut sa ne mandrim cu el, insa prezentul si viitorul conteaza cel mai mult.
Ca o concluzie, faptul ca aceasta marca Lexus nu are prestanta, imaginea, istoria lui Mercedes, BMW sau Audi nu inseamna ca nu poate fi un concurent redutabil pentru ei. uita-te la posesorii de Lexus, in general sunt (foarte) multumiti de masinile lor. Lexus de cand a aparut este tot undeva sus in statisticile de fiabilitate. Can Toyota a avut probleme cu franele in America, tocmai acolo vanzarile erau cele mai bune iar increderea in marca nu a scazut.
Ca sa faci o masina de top nu iti trebuie, asa cum am spus, neaparat traditie in ale masinilor. Ci sa vrei asta si sa ai ingineri foarte buni.
Grila de A8...
Stopuri de seria 7...
Faruri de s-classe..
Ce sa le ceri? :))
Faptul ca designul aminteste de o masina... da, nu e un lucru placut. Insa atata timp cat cel de la care se copiaza nu zice nimic, nu cred ca e ceva impardonabil.
LED-urile se regăsesc şi în habitaclul
redesenat al noului Lexus LS. Aici se
regăseşte şi un sistem inovativ, numit
Advanced Illumination System, care
asigură iluminarea ambientală a
interiorului pe bază de LED-uri. În
momentul în care ocupanţii se apropie
de maşină, interiorul îşi primeşte
ocupanţii cu o iluminare relaxantă, iar
odată cu pornirea vehiculului aceasta
îşi reduce treptat intensitatea, până la
stingerea totală.
Si cel mai sofisticat sistem de de climatizare, numit Lexus
''Climate Concierge'' nu are grijă doar de
ajustarea individuală a temperaturii
fluxului de aer care suflă spre fiecare
din ocupanţi, ci şi de temperatura
scaunelor cu climatizare şi a volanului,
astfel încât fiecare din cei de la bord va
beneficia de o zonă climaterică
dedicată.
Sistemul de navigare este unul
standard şi include un display split-
view de 12.3 inch de înaltă rezoluţie,
fapt care înseamnă că cel de la volan
va putea, spre exemplu, să
urmărească informaţiile de trafic, în timp ce pasagerul de alături ar putea privi un film pe acelaşi display.
Astea sunt doar cateva exemple.Arata superb interiorul,si a ramas si functia de pliere a scaunului spate pt picioare.
Aceasta masina este adresata celor cu un venit bun sau foarte bun si cu o anumita educatie carora in general le pasa si de mediu si de aceea au adaugat si hibridul si au un consum foarte bun. La calitate nici nu se pune problema ca istoria ne spune ca ei sunt cei din varful piramidei de ani de zile si ca fiabilitate pot spune ca nu au concurenta.
climatizarea de la seria 7
http://www.netcarshow.com/bmw/2009-7-series/1024x768/wallpaper_27.htm
si ceasul analog de la S-Class, impreuna cu torpedoul
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2010-s-class_amg_sports_package/1024x768/wallpaper_1d.htm
esti multumit, proprietarule de lexus?
Ultima generatie de LS a fost senzationala ca tehnologie, confort, tinuta de drum, consum, etc.