Noul Lexus LS - imagini oficiale cu nava amiral

de Bogdan Mirică
Luni, 30.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus a publicat un set complet de fotografii oficiale ale noului LS. Modelul de lux va debuta la Salonul de la Paris şi va avea două versiuni de motorizare.

După două imagini de tip teaser, care au menţinut treaz interesul publicului, Lexus a dezvăluit complet noua generaţie a modelului LS, nava sa amiral, destinată a lupta contra unor nume mari ca BMW Seria 7, Audi A8 şi Mercedes S-Klasse.

Aşa cum anticipam, noul model va beneficia de filosofia de design Lexus, dominată de noua grilă frontală şi de liniile ascuţite. Detaliile sunt încă o dovadă a intenţiei Lexus de a poziţiona mult mai sportiv produsele sale.

Grila sub formă de clepsidră, devenită o amprentă a constructorului asiatic, este completată la posterior de un spoiler nou, masiv, cu blocuri optice de tip LED şi evacuări cromate. De altfel, inserţiile cromate nu lipsesc la nivel exterior, Lexus dorind să sugereze cu orice preţ opulenţa.

În cazul variantei cu pachet F-Sport, o premieră în gama limuzinei, Lexus foloseşte un spoiler frontal nou, cu o priză mai mare de aer, completată şi de un deflector posterior, care încadrează bine cele două ţevi de eşapament.

Pachetul F-Sport este disponibil doar pe versiunea LS 460, care vine şi în varianta cu ampatament mărit.

Debutul oficial este programat în luna septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Comentarii (45)

  • Ce disproportionat arata !
    28 23
  • For USA only!!!
    29 7
  • @slVW_83

    esti sigur? daca debutul e la salonul de la Paris ma gandesc ca va avea o desfacere globala

    zic si io
    10 10
  • @slVW_83, de ce USA only, modelul actual e disponibil in europa.

    Oricum, nu vad mare diferenta intre asta si versiunea anterioara ...
    21 6
  • USA only in privinta sanselor de reusita , nu ca nu va fi disponibila si-n Europa. Interiorul se pare ca-l lasa pt Paris.
    33 5
  • zarnesteanu
    Grila frontala care trece prin bara de protectie a fost lansata acum cativa ani de Audi. Au vazut ca le merge bine la vanzari, hop si legsuse.
    Au subtiat-o un pic la mijloc sa nu fie chiar copy/paste grosier si mare inventie pe capul lor.

    Stopurile pe spate sunt clar inspiratie BMW seria 7. Fara sigla s-ar inscrie fara probleme pe liniile bavarezilor.

    Mai aruncam un LED pe ici pe colo si uite-o nu e: taiota de "lux".

    Intr-adevar, legsuse/taiota sunt cele mai fiabile din lume. La copiat. Lipsa de inspiratie. Plictis total. Pana si englezoaicele spuneau ca tipii cu lexus sunt cei mai putin atractivi. Asa ca fetelor, daca nu va deranjeaza sa va treceti tineretea in asteptarea unui babalac pe care sa-l mosteniti, aratarea asta de Audi incrucisat cu seria 7 e semnul ca v-ati gasit mosuletul. Intre timp, daca vreti putina distractie va trebui sa va multumiti cu instalatorul, baiatul care repara electrocasnicele sau, in functie de gusturi, femeia care face curat.
    17 19
  • Mie imi place mai mult decat germanele. Si sunt convins ca sunt la fel de fiabile ca ele.
    @ zarnesteanu
    Englezoaicele nu si-au pus problema ca tipii cu Lexus poate nici nu vor sa se uite la ele?
    12 7
  • @dan_grc

    Ma bucur ca le-ai explicat si celorlalti ce am vrut sa spun cu sintagma USA only! Vor fi totusi cativa exotici si prin Europa dar nesemnificativ!
    19 2
  • Exact cum ma asteptam ,arata mult mai bine decat in primele poze aparute,iar modelul 460 este mai bland.Imi pare rau ca nu au oferit si imagini cu interiorul care sunt sigur ca va fi foarte bine gandit.

    @zarnesteanu-Mai unta-te odata la pozele spate cu noul BMW seria 7 si apoi uita-te si la LS,si ai sa vezi diferenta (nu mai arunca comentariile in vant aiurea,fara sa sti macar),iar grila unde vezi tu ca este luata de la Audi?Este noua grila specifica Lexus in forma ''L'',si nu arata deloc ca Audi,arata chiar mai bine decat rasnita Audi.

    @dan-Te-ai uitat bine la el?Va fi mult peste BMW seria 7 ,asta sa fie clar
    9 29
  • @slVW_83
    Chiar ti se pare exotica? Ar fi fost bine sa fie asa. Pacat c-au lasat pt Paris "surpriza" interiorului
    19 6
  • zarnesteanu
    @timisoara
    Din pacate englezoaicele nu sunt cunoscute ca femei frumoase. Deci daca si pentru un nasoala legsuse arata neinteresant cu asta am spus totul.

    Pe de alta parte, nu trebuie generalizat (cu frumusetea). Sunt si englezoaice superbe. Iar ca nota finala, prefer oricand o britanica mai putin frumoasa dar educata si rafinata pana in varful unghiilor decat o toapa cu care sa-ti fie rusine sa iesi in lume.
    12 11
  • Lexus nu a fost si nici nu va fi peste BMW .
    Orice BMW in clasa e mai mai scump cu 30%50% decât un Lexus dar totuși oamenii aleg BMW pentru ca nu sunt toți prosti ca miojii de mai sus ;).
    Bmw e BMW !!!
    21 15
  • Daca vrei pur si simplu ,,altceva,, ,iti iei Lexus,daca-ti permiti,desigur.Merita fiecare banut.Sunt foarte fiabile,practic trebuie sa respecti doar reviziile obligatorii si atat.
    9 20
  • mi se pare mie sau spatele bate rau de tot inspre actualul 7 ? (stopurile mai ales ... daca le cureti de "bling-bling")

    Arata bine, foarte bine ... poate prea bine pentru o imagine de CEO ... este mai mult o masina pentru "copii rebeli" de CEO (sau copii de senatori burtosi din romania..).
    O chestie cam aiurea mi se pare "aia" de pe centrul capotei. Capota arata ca si cum ar fi lovita.

    La capitolul interior/tehnologie ar face bine sa fie nava spatiala pentru ca are de infruntat un nou S anul urmator, si un nou 7 in 2014 (sau 2015?)
    18 6
  • BIG BIG FAIL....ACUM NEMTOAICELE POT DORMI LINISTITE....ACEST KITCH LEX POATE CONCURA CEL MULT CU UN SERIA 5...SI DA STOPURILE CLAR COPIATE DE LA SEPTAR....
    17 8
  • @unckle si @OMP

    #uitati aici imaginea din spate cu actualul seria 7:

    http://www.netcarshow.com/bmw/2013-750li/1024x768/wallpaper_31.htm

    Acum sa imi spuneti si mie ce vi se pare voua ca seamana?
    6 19
  • Pinguinul_nuclear
    Exact cum ma asteptam.Se pare ca lansarea chiar era valabila pentru aceasta data de ''30 iulie''.Ce imi pare foarte rau,este ca nu au introdus si poze cu interiorul,care va fi foarte tehnologizat.Asa ca meltenii cu sheptare,sa taca din gura.Unde vedeti voi ca seamana la stopuri?Oameni buni mai uitati-va bine,poate confundati.In ceea ce priveste exteriorul este de nota 10,imi place chiar,mai ales partea frontala cu noua grila specifica Lexus care este usor alungita ,si iti lasa senzatia de putina sportivitate.Va fi sigur o masina foarte fiabila,cu motoare fiabile Toyota,si care nu va trebui sa o plimbi prin service.Si se pare ca Dan a cam amutit acum.Exact cum spuneam =))=)).
    7 21
  • real value
    disproportionata?

    -s class e gras la habitaclu zici ca e un carabush

    - 7 le are un bot ascutit ce arata prea "subtire" in comparatie cu restul masinii si un fund gras

    - a7 are o fatza urata depinde de gusturi, dar nu se imbina armonios capota cu masca mai ales cu farurile=e prea din topor

    din profil si nu numai ls se apropie de linia de limuzina ideala, mai aproape de cea clasica, in nici un caz disproportionata, si nu subiectiv zic, cui i se pare disproportionata are o problema de perceptie.

    e chiar un design care poate place oricui nu este nicicum neplacut

    inca o limuzina mai frumoasa si cu proportii sidesign mai fai este jaguarul xj, ce profiiiiiillll..........

    si nu-s fan lexus, sunt un tip mai pragmatic
    4 12
  • Marea lansare de la 30 iulie a sosit si cum a venit asa va si pleca, asteptam agitatia pinguinilor in septembrie, va fi mai racoare si poate vor reusi sa abereze mai putin. Pana atunci plictiseala mare, GS-ul s-a lansat, LS-ul si el, iar concurenta se intreaba daca totusi au lansat si ei ceva.
    14 7
  • @dan_grc BV....nu vezi ca nu ai cu cine......PARANOIA PARANOIA.......Trepanati ciumpalaci mafioti pinguini...etc
    16 6
  • Poate ca nu te mai poti loga pt ca intri sub prea multe denumiri, ramai si tu la una.
    13 5
  • @BMW:
    1. Sunt situatii (si nu putine) cand Lexus este mai scump decat BMW, mai ales pe piata din SUA, acolo unde oricum imaginea Lexus este foarte buna. Deci procentul ala de 30-50% e cam umflat. pentru ca, desi probabil nu prea iti vine sa crezi, BMW stabileste preturile si in functie de preturile concurentei. Asa cum si altii si le stabilesc in functie de BMW.
    2.Un motiv pentru care unii renunta la BMW pentru Lexus sunt cei ca tine. ;)
    9 8
  • Imediat după ce am accesat această pagină, chiar înainte de a citi aprecierile judicioase ale lui @zarnesteanu, am rămas siderat instantaneu: ce chinezărie ratată o mai fi şi asta, cu botul acela prost mascat de A8?! Intrigat, am derulat şi foto-show-ul şi iarăşi şoc: posterior de Seria 7 toată ziua…Până acum am tot vorbit de chinezisme, dar iată că, pe nepusă masă, vom fi nevoiţi să râdem şi de japonisme…Hm, n-ar trebui să mă mire – cu ceva timp în urmă, cineva mi-a spus că în Japonia există cel mai aprig…comunism; m-am uitat lung la dânsul şi mi-am zis în barbă că aberaţie mai cruntă n-am auzit vreodată (cum adică comunism într-un stat tradiţional monarhic şi unanim socotit democratic?!), însă, pornind de la axioma că performanţele economice ale ţărilor comuniste se bazează de fapt şi de regulă pe licenţe occidentale, parcă aş înclina să-i dau dreptate…Să nu uităm că, până pe la jumătatea secolului XIX, Japonia era doar un tărâm izolat, rupt de lume şi înapoiat din toate punctele de vedere, unde doar codul Bushido era hegemonic…Revoluţia industrială a debutat în patria samurailor odată cu trimiterea la studii diverse în Europa a tinerilor veleitari, care au priceput repede cum se traduc pe viu noţiuni tentante precum capitalism, modernism, dezvoltare, progres…Dacă nu s-ar fi iniţiat acea acţiune politică excepţională de migraţie studenţească din raţiuni de stat, în mod sigur astăzi am fi situat Japonia pe acelaşi palier socio-economic cu unele ţări africane…
    10 12
  • AndreiRN
    O masina de valoare reala dar multi vad si putini cunosc.
    BMW nu are nicio sansa se se ridice la nivelul technologic condus de Lexus detasat.
    Poate MBZ are o sansa.
    8 14
  • @Andrei
    2 motorase electrice cu-n motor clasic nu este un nivel TECHnologic nemaintalnit, dar se pare ca si japonezii s-au saturat de atata nivel detajat ca prefera mai mult actualul S( asa nefiabil cum e) si parca vad ca peste un an va fi aceeasi situatie cu LS-ul nou vs S-ul actual.
    @Cuantic
    Cum spuneai in alta postare, efectele cutremurului se pare ca sunt mai mari decat se credea, eu zic ca are legatura cu radiatiile de la Fukushima .
    12 5
  • Probabil ca-mi va fi sters comentariul, dar mi-ar face o deosebita placere sa te bag in portbagaj si sa ma duc pe-un circuit , sa zicem 10 ture.
    10 5
  • SaabCuantic, hai sa traducem aceasta izolare cum ii zici tu, la nivelul domeniului auto:). Avem marci vechi, cu traditie, prestigiu, imagine, care s-au facut remarcate in motorsport (gen Alfa Romeo, Fiat, Renault, Ford etc.) si marci mai noi care sunt catalogate ca fiind la nivelul celor mai sus mentionate (precum Porsche, Honda,... SAAB etc.). marcile astea au in comun faptul ca au fost si uneori mai sunt recunoscute si apreciate pentru ceva in industria auto.
    La nivel...de tari sa zic asa:)) este si cazul Japoniei. faptul ca tara asta a fost candva izolata cam e 0 barat. Trecutul e trecut, e drept ca e placut sa ne mandrim cu el, insa prezentul si viitorul conteaza cel mai mult.
    Ca o concluzie, faptul ca aceasta marca Lexus nu are prestanta, imaginea, istoria lui Mercedes, BMW sau Audi nu inseamna ca nu poate fi un concurent redutabil pentru ei. uita-te la posesorii de Lexus, in general sunt (foarte) multumiti de masinile lor. Lexus de cand a aparut este tot undeva sus in statisticile de fiabilitate. Can Toyota a avut probleme cu franele in America, tocmai acolo vanzarile erau cele mai bune iar increderea in marca nu a scazut.
    Ca sa faci o masina de top nu iti trebuie, asa cum am spus, neaparat traditie in ale masinilor. Ci sa vrei asta si sa ai ingineri foarte buni.
    5 7
  • Este clar ...

    Grila de A8...

    Stopuri de seria 7...

    Faruri de s-classe..

    Ce sa le ceri? :))
    15 8
  • Da, Lau, de acord cu tine, toate bune şi frumoase, OK, să ne referim numai la prezent…dar ce constatăm în prezent? Plagiat în dreptul japonezilor?! Degeaba se bucură Lexus pe mapamond de o imagine solidă, de fiabilitate recunoscută via Toyota şi de un eşantion consistent de clienţi mulţumiţi – dacă vrea s-o dea în bară cu un asemenea kitsch corcit ca acest LS, n-are decât, dar ştii cum se întâmplă de obicei, precum în căsnicie: chiar dacă îţi determini nevasta să te venereze ani la rând, o singură dată dacă vei călca strâmb faţă de jurământul de fidelitate poate o va îndupleca să te ierte, dar cu siguranţă n-o să te mai privească niciodată “la fel ca înainte”…Deci nu calific gestul lui Lexus o simplă gafă, care merită trecută cu vederea, ci rea-credinţă în interpretarea propriului cod de valori, desconsiderare a publicului ţintă, indolenţă în a imagina un design original şi raliere conformistă la trendul global…Corect?
    11 12
  • Atata timp cat Mercedes si BMW nu zic ca Lexus plagiaza... eu nu cred ca se pune problema de asa ceva. Uite, cand a fost cazul lui Martin Motors cu modelul CEO, acum vreo 5 ani, BMW i-a dat in judecata pentru plagiat pentru ca masina aia semana foarte mult cu fostul BMW X5. Mai era Kia Opirus acum tot vreo 5-6 ani care din fata semana suspect de mult cu fosta generatie a Clasei E, iar Mercedes nu a zis nimic. Mai mult, gurile rele spun ca Opel Vectra model 2003 ar fi copiart cate ceva de la fosta generatie Avensis (vezi de exemplu forma farurilor).
    Faptul ca designul aminteste de o masina... da, nu e un lucru placut. Insa atata timp cat cel de la care se copiaza nu zice nimic, nu cred ca e ceva impardonabil.
    0 8
  • nu stiu de unde a venit ideea asta, cum ca S-Klasse ar fi o masina nefiabila, poate disperatii astai de fani toyota si lexus se refera la vechea generatie (1998-2005), fiindca actualul model sta forte bine la capitolul fiabilitate, puteti verifica pe multe siteuri de specialitate. si in general, de prin 2004 incoace, toate modelele produse de Mercedes nu au mai avut probleme de fiabilitate sau calitate. si daca nu stiati, sunt intr-un continuu proces de crestere a calitatii fabricatiei. mai verificati, baieti, inainte sa aruncati cu noroi. Mercedes este in acest moment una dintre marcile cu cele mai putine probleme de fiabilitate. aaa, ca din 1000 de masini mercedes si alte 1000 lexus, la mercedes se intalnesc 10 cu probleme, iar la lexus 7 masini, nu inseamna nimic, dupa parerea mea, nu inseamna ca lexus este un zeu, iar MB un rebut. doar fanaticii frustrati poti sustine asa ceva, mai mult de ciuda, cred
    10 1
  • inca ceva... nu stiu exact ce inseamna pt voi fiabilitatea unei masini. eu de exp, am 2 masini, nu are importanta ce marci sunt, insa va spun ca nu-s nici mercedes, nici lexus. la una din ele, in 9 ani de cand o am, am avut urmatoarele probleme: mi s-a ars becul care ilumineaza butonul de desdere a geamului de pe partea soferului si am avut niste probleme cu butonul de avarii (in sensul ca se mai bloca si trebuia apasat de 2-3 ori pana sa se stinga, problema care pana la urma s-a rezolvat singura, si-a revenit butonul). la cealalta masina, care are doar 3 ani si juamtate, am avut o problema cu proiectorul, care se mai aburea, si cu un martor luminos din bord, care afisa cum ca ar fi arsa o lampa de stop din spate. insa lampa functiona, iar acel martor nu se aprinde decat rareori. acum, va intreb pe voi, sustinatorilor toyota si lexus, pt ce am enumerat mai sus, inseamna ca am 2 masini nefiabile? sunt curios:))
    10 1
  • Ohoho,oare unde o fi dan acum.Sa vada si el ce interior smeker are noul LS?Probabil o fi ramas gura casca si nu mai zice nimic.Arata superb,ma asteptam de la asa ceva de la un Lexus mai ales LS.Arata foarte bine,atat bordul cat si noul volan,care este aproape tot imbracat in lemn,fata de versiunea anterioara.Iar displayul de bord este ceva mai mare ca la GS,dupa cum am citit eu pe un alt site.Acum asteptam inovatiile acestuia,ca in rest este excelent.Nu stiu de ce dar japonezilor de la Toyota le iese mult mai bune designul la concernul de lux decat la propriile lor modele Toyota.Ciudat.
    3 13
  • Si-am vazut si interiorul LS-ului, pe un site concurent, este in mare parte ca la GS, cu ecran mare, cu ceasuri asemanatoare, are tot ce trebuie si atat, la fel ca la GS, nu are un stil anume.
    8 3
  • Si acum vad ca si pe automarket au aparut, doar ca in noul format al pozelor nu se vede cand se adauga poze:)
    5 0
  • E foarte bine ca l-ai vazut.Ai vazut si ce tehnologie dispune?Si nu arata ca la noul GS poate doar displayul.Si contine urmatoarele:

    LED-urile se regăsesc şi în habitaclul
    redesenat al noului Lexus LS. Aici se
    regăseşte şi un sistem inovativ, numit
    Advanced Illumination System, care
    asigură iluminarea ambientală a
    interiorului pe bază de LED-uri. În
    momentul în care ocupanţii se apropie
    de maşină, interiorul îşi primeşte
    ocupanţii cu o iluminare relaxantă, iar
    odată cu pornirea vehiculului aceasta
    îşi reduce treptat intensitatea, până la
    stingerea totală.

    Si cel mai sofisticat sistem de de climatizare, numit Lexus
    ''Climate Concierge'' nu are grijă doar de
    ajustarea individuală a temperaturii
    fluxului de aer care suflă spre fiecare
    din ocupanţi, ci şi de temperatura
    scaunelor cu climatizare şi a volanului,
    astfel încât fiecare din cei de la bord va
    beneficia de o zonă climaterică
    dedicată.

    Sistemul de navigare este unul
    standard şi include un display split-
    view de 12.3 inch de înaltă rezoluţie,
    fapt care înseamnă că cel de la volan
    va putea, spre exemplu, să
    urmărească informaţiile de trafic, în timp ce pasagerul de alături ar putea privi un film pe acelaşi display.

    Astea sunt doar cateva exemple.Arata superb interiorul,si a ramas si functia de pliere a scaunului spate pt picioare.
    4 17
  • inca ceva...
    am uitat sa mentionez. acel ceas analog, in locul ala unde l-au pus, undea oare am mai vazut eu asta? hmm.... stiu! tot la S Class ! iar acel display al climatizarii seamana nepermis de mult cu cel de pe seria 7, daor ca la bmw e iluminat cu portocaliu, la lexus e albastru. ideea e ca astia de la lexus fac lucruri foarte bune, dar trebuie sa se ia dupa altii. mai mereu ei astepta sa scoata nemtii masinile pe piata, apoi le studiaza, copiaza ce li se pare bun si mai adauga ceva in plus, ca sa para ca aduc ceva nou
    10 3
  • AndreiRN
    Inca de la nasterea brandului Lexus au admis ca ei vor sa faca o masina de nivelul MBZ S klass nu au reusit asta cu mare succes dar la un pret sub 30%. Toyota intotdeauna sa inspirat si au recunoscut asta cand li sa spus in fatza dar au fost un elev bun si au depasit profesorul in mai toate domeniile.
    Aceasta masina este adresata celor cu un venit bun sau foarte bun si cu o anumita educatie carora in general le pasa si de mediu si de aceea au adaugat si hibridul si au un consum foarte bun. La calitate nici nu se pune problema ca istoria ne spune ca ei sunt cei din varful piramidei de ani de zile si ca fiabilitate pot spune ca nu au concurenta.
    4 7
  • Proprietar_de_Lexus
    @''NO NAME''-Tu ai mers macar odata cu un Lexus?Te-ai uitat bine?Nu cumva au copiat si radio?Nu mai aruncati comentarii aiurite la pleasneala fara sa vedeti macar.Sunteti niste oameni care ar vrea sa aiba,dar vorbesc de rau.
    6 19
  • @ propr lexus
    "odata" sigur nu, "o data" poate ca m-am suit intr-unul. si ca sa nu mai zici ca arunc comentarii aiurite fara sa vad, poftim dovezile:

    climatizarea de la seria 7

    http://www.netcarshow.com/bmw/2009-7-series/1024x768/wallpaper_27.htm

    si ceasul analog de la S-Class, impreuna cu torpedoul

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2010-s-class_amg_sports_package/1024x768/wallpaper_1d.htm

    esti multumit, proprietarule de lexus?
    13 3
  • @propr lexus
    omule, torpedoul e identic cu cel de la S. ceasul analog o fi rotunjit la lexus, dar ideea e de la MB. uita-te ca actualul LS (2005-12) avea ceas digital. in fine, hai sa ne oprim aici ca nu ne intelegem. si daca te intereseaza asa de tare, am 26 de ani. daca te ajuta sa stii cu cine vorbesti. toate cele bune si bucura-te de lexusul tau, fara incidente. ti-o spun sincer, nu am nimic nici cu tine, nici cu masina ta. o seara buna
    13 3
  • @ propr lexus
    prietene, eu am zis sa incetam, dar tu... apropo, se scrie "tu stii" nu "tu sti" cum ai scris tu, intelectualule si rafinatule, care ma intrebai ce varsta am. tu ce varsta ai? la bac ai fost? iar tu, mafia, ai dreptate, va las pe voi sa fiti rafinati, care nu stiti nici sa scrieti corect in limba romana. - nu te mai OBOSII :))ca sa te citez. astept voturi negative acum
    10 6
  • Proprietar_de_Lexus
    Ce să zic, ești primul care se arată deranjat de limbaj. E o problemă atât de serioasă încât să ai nevoie de 6 fraze?
    7 14
  • Frumoasa masina.
    Ultima generatie de LS a fost senzationala ca tehnologie, confort, tinuta de drum, consum, etc.
    10 4
  • fan_auto
    ce e greu de recunoscut....Lexus e o masina reusita de cand sau lansat....la fel de frumoasa ca si BMW..Mercedes sau Audi...e loc pentru toate,bani sa fie...toate fac aceeasi treaba...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru