Chinezii de la Leapmotor tocmai au lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric de clasă medie C10. Aceasta este botezată C10 REEV și, față de versiunea obișnuită, primește un motor pe benzină de 1.5 litri care funcționează pe post de generator.
Noua versiune cu range extender a lui Leapmotor C10 este propulsată de un motor electric de 215 cai putere, alimentat de o baterie de 28.4 kWh. Ca o comparație, versiunea pur electrică a modelului are 231 de cai putere și este alimentată fie de o baterie de 52.9 kWh, fie de un acumulator de 69.9 kWh.
Datorită motorului termic pe post de generator, noul Leapmotor C10 REEV are acum o autonomie de 950 de kilometri. Autonomia este de peste două ori mai mare față de versiunea cu bateria de 69 kWh, care are o autonomie de 420 de kilometri. La noua versiune cu motor termic pe post de generator, o încărcare rapidă de 18 minute este suficientă pentru a recupera jumătate din autonomia întreagă.
Noul Leapmotor C10 REEV va debuta public în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles, care va avea loc în perioada 10 – 19 ianuarie.
Prețurile noii versiuni nu au fost anunțate deocamdată.via Leapmotor
Comparam mere cu pere. Nu are nici o treaba autonomia in tot articolul. Bateria de 28.4 kWh asigura undeva la 100-130 km autonomie. Restul consuma benzina ca orice termica (si nu putin). O incarcare de 18 minute probabil asigura o autonomie de 50-60 km, nicidecum 475 km cum sugerati in articol. Nu puteti compara o electrica full cu un plug-in (ceea ce este aceasta masina).
PHEV, REEV au costuri mari, foarte mari, doar pentru un utopic 900 range când şi 500 km range la full BEV îţi ajunge.