Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km

de Tiberiu Safta
Vineri, 03.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Leapmotor a lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric C10. Noua versiune primește un motor pe benzină care funcționează pe post de generator și care asigură o autonomie de 950 de kilometri.

Chinezii de la Leapmotor tocmai au lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric de clasă medie C10. Aceasta este botezată C10 REEV și, față de versiunea obișnuită, primește un motor pe benzină de 1.5 litri care funcționează pe post de generator.

Noua versiune cu range extender a lui Leapmotor C10 este propulsată de un motor electric de 215 cai putere, alimentat de o baterie de 28.4 kWh. Ca o comparație, versiunea pur electrică a modelului are 231 de cai putere și este alimentată fie de o baterie de 52.9 kWh, fie de un acumulator de 69.9 kWh.

Datorită motorului termic pe post de generator, noul Leapmotor C10 REEV are acum o autonomie de 950 de kilometri. Autonomia este de peste două ori mai mare față de versiunea cu bateria de 69 kWh, care are o autonomie de 420 de kilometri. La noua versiune cu motor termic pe post de generator, o încărcare rapidă de 18 minute este suficientă pentru a recupera jumătate din autonomia întreagă.

Noul Leapmotor C10 REEV va debuta public în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles, care va avea loc în perioada 10 – 19 ianuarie.

Prețurile noii versiuni nu au fost anunțate deocamdată.

via Leapmotor

Comentarii (3)

  • Deci motorul de 1.5 cu cca 90cp incarca bateria de ~25kw util in cca 30 minute inseamna o incarcare de 50kwh a motorului termic, peste cat incarca la full hibrid (care are cca 35kwh putere incarcare). Nu e rau deloc, daca mergi pe full termic generator ai un cons de cca 5%. La full hibrid ai 3.5% dar nu poti incarca la priza. Daca pretul la reev ar fi ca la full hibrid ar incepe sa merite reev, parerea mea.
    2 1
  • @Dl. Tiberiu
    Comparam mere cu pere. Nu are nici o treaba autonomia in tot articolul. Bateria de 28.4 kWh asigura undeva la 100-130 km autonomie. Restul consuma benzina ca orice termica (si nu putin). O incarcare de 18 minute probabil asigura o autonomie de 50-60 km, nicidecum 475 km cum sugerati in articol. Nu puteti compara o electrica full cu un plug-in (ceea ce este aceasta masina).
    4 0
  • Elektrikkk
    Reev ar fi interesant, ca şi PHEV dar au o mare problemă. La fiecare motor termic trebuie să ai şi motorul electric apoi pierzi în invertor 15-20% din energie.

    PHEV, REEV au costuri mari, foarte mari, doar pentru un utopic 900 range când şi 500 km range la full BEV îţi ajunge.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru