Chinezii de la Leapmotor au lansat oficial noul SUV electric C10 și în România. Noul model electric de clasă medie este expus acum la Salonul Auto București și va putea fi văzut în perioada 1 – 5 octombrie. Leapmotor C10 este primul model al mărcii conceput pentru piața globală și se poate lăuda cu dotări premium.
SUV-ul asiatic este bazat pe platforma LEAP 3.0, dezvoltată integral de marca chineză. Modelul de clasă medie măsoară 4739 de milimetri în lungime, 1900 de milimetri în lățime și 1680 de milimetri în înălțime. Ampatamentul noului Leapmotor C10 este lung de 2825 de milimetri.
Ca dotări, noul model primește faruri LED automate și stopuri LED, iar la interior avem următoarele: instrumentar digital de 10.25 inch, ecran central de 14.6 inch, iluminare ambientală, plafon panoramic și materiale ecologice. Portbagajul are un volum de încărcare de 435 de litri cu bancheta în poziție normală. Odată rabatată bancheta, volumul portbagajului crește până la 1410 litri.
Noul Leapmotor C10 primește un singur motor electric de 218 cai putere montat în spate, care dezvoltă un cuplu de 320 Nm.
Propulsorul este alimentat de o baterie de 69.9 kWh, de unde rezultă o autonomie de 420 de kilometri în regim WLTP. Bateria poate fi încărcată de la 30% la 80% în 30 de minute la o stație rapidă.În România, noul Leapmotor C10 este disponibil în liniile de echipare Style și Design. Prețul de pornire al noului model este de 39.805 euro pentru echiparea Style, respectiv 41.705 euro pentru echiparea Design. Cele două echipări vor fi disponibile până la finalul anului. Primele exemplare vor fi livrate începând din această lună.
via Leapmotor
Cred ca sunt unii mai fraieri sau produc banii mai usor. De fapt nu chiar asa, vor dealerii sa faca bani mai multi.
Marcile germane au preturi mai bune pe la vecinii unguri.
Nemaipomenit.
Prețul maxim în China este de 23k $.
Fantastic cum se dublează pentru Europa.
chiar si la rulatele de la reprezentantele de la noi, adica masini provenind din flote in general, alergate si abuzate ca la balamuc, deloc ingrijite si harbuite prin toate gropile mioritice, se afiseaza niste scoruri nesimtite, mult peste cele cerute de dealeri care vand ceva similar in germania.
de exemplu. m-am uitat la toyota autorulate si am ramas cu impresia ca dealerii toyota romania au impresia ca romanii sunt mai prosti si le pot baga mana in buzunar cu zambetul pe buze. nu merge tata asa, sa ramana cu ele pe stoc, sa rugineasca la ei in curte. am si fost sa vad un rav4, cica verificat de ei, cu certificat. era neatins, nicio urma de verificare, praful de pe componentele de sub capota era intact, deci unde e verificarea? amortizoarele erau zob (curgea ulei dintr-unul) si mai au si tupeul sa puna un pret mai scump cu cateva mii de euro decat ce-am gasit pe toyota.de.
legat de masina din articol, imi place, dar ma surprinde pretul. ma asteptam sa fie cu cel putin 5000 euro mai mic. nu zic ca nu e buna masina, dar nu vad la pretul asta sanse sa se impuna pe piata. sper sa ma insel. repet, imi place, e spatioasa, arata bine, dotari, etc., dar pretul...
aaa si legat de salonul auto bucuresti, alti tepari si aia, mega tepari. anul asta aud ca au facut biletul 70 lei. oricum, dupa penibilitatea aia de acu' 2-3 ani cand am fost ultima data la acest asa zis salon, m-am jurat ca n-o sa mai calc pe acolo. ca sa ce? sa vad o hala mai mult goala si niste papagali aroganti care habar n-aveau chestii de baza despre ce expun? afara niste food truckuri cu mancare pe care nici cainele n-ar manca-o, la preturi de japca? nu, multumesc.
salonul auto bucuresti a fost odata demult, in prezent e mort si deja descompus. a fost odata, in jurul anilor 1998-2005, cand chiar era un eveniment notabil, fiindca era organizat cu sprijin direct de la marii producatori, pana si standurile veneau din afara. exista o efervescenta, un magnetism fantastic in jur, veneau invitati de marca, se prezentau noutati, exista o deschidere reala catre vizitatori, era o atmosfera glamour, aproape ca la un festival de film. nu stiu exact de ce a murit salonul, sa fie oare din cauza mutarii atentiei catre online (pentru ca nici marile saloane internationale paris, geneva, frankfurt/munchen nu o duc prea bine) sau sa fie caliceala tipic romaneasca?
@AM ar fi util ca la fiecare articol despre masini electrice, sa mentionati si chimia bateriei. Pentru unii, criteriul asta este eliminatoriu.
Slabe sanse. Daca nu apare specificat in stirea sau comunicatul de presa pe care il folosesc drept sursa, nu sunt sanse sa ajunga in corpul articolului. Documentarea suplimentara pe AM tinde spre 0.