Italienii de la Lamborghini îi pregătesc de ceva vreme un înlocuitor celebrului Aventador. L-am văzut în nenumărate imagini și clipuri de promovare, dar acum a venit momentul să îl cunoaștem în toată splendoarea lui.
REVUELTO: UN NOU TAUR LAMBORGHINI
În plus, aflăm și că numele său este Revuelto. Denumirea este, desigur, împrumutată de la un taur spaniol.
Din punct de vedere estetic, noul Lamborghini Revuelto face câteva trimiteri la Aventador. Un detaliu pe care fanii îl vor aprecia, cu siguranță, sunt ușile cu deschidere verticală. Specifice, până la urmă, unui Lamborghini.
Echipa de creație a plusat cu faruri LED Matrix, lumini de zi sub forma literei Y, două terminații hexagonale pentru sistemul de evacuare, difuzor de aer proeminent, eleron activ și un compartiment motor descoperit.
Știm deja că sub caroserie se ascunde un șasiu din fibră de carbon. Masa proprie a noului hypercar Lamborghini este de 1.772 de kilograme.
Pentru interior, italienii au pregătit un instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, display central de 8.4 inch și un ecran de 9.1 inch pentru pasagerul din dreapta.
Volanul este inspirat din motorsport, iar 2 butoane rotative îi permit celui de la volan să "navigheze" printre cele 7 moduri de condus.
Acestea sunt Citta, Strada, Sport și Corsa. Modul Sport are 3 sub-moduri: Recharge, Hybrid și Performance.
SISTEM PHEV: MOTOR V12 ȘI 3 UNITĂȚI ELECTRICE
Noul Lamborghini Revuelto este echipat, înainte de toate cu un motor V12, de 6.5 litri, aspirat natural. Unitatea este o evoluție a celei de pe Aventador și dezvoltă singură 825 CP și 725 Nm. Este, așadar, cel mai puternic V12, de stradă, dezvoltat vreodată de Lamborghini.
Alături de propulsorul termic lucrează alte 3 unități electrice. Două pe puntea față și una integrată în transmisia automată cu dublu ambreiaj și 8 rapoarte. Agregatul V12 este conectat la puntea spate.
Modul de condus City transformă noul model Lamborghini într-o mașină electrică, cu roți motrice față, și 180 CP. Mulțumită motoarelor electrice montate pe puntea față. În rest, vorbim despre o tracțiune integrală.
În modul Corsa, trenul de rulare plug-in hybrid dezvoltă în total 1.015 CP. Cu sistemul Launch Control activat, hypercar-ul italian atinge 100 de km/h în 2.5 secunde și 200 de km/h în mai puțin de 7 secunde. Viteza maximă este limitată la 350 de km/h.
Pachetul este completat de o baterie de 3.8 kWh. De la o stație de 7 kW, acumulatorul se încarcă în 30 de minute, sau în 6 minute dacă motorul V12 preia rolul de generator.
Lamborghini Revuelto are, în premieră, și un pachet de sisteme de asistență care include, printre altele, Lane Departure Warning, Blind Spot Monitoring, Adaptive Cruise Control și Rear Cross-Traffic Alert.
Potrivit reprezentanților Lamborghini, noul Revuelo ar urma să coste aproximativ 500.000 de euro.
via Motor1
Probabil ca vor fii făcute su câteva modele în serie limitata pe acest model
În 2024 sosește succesorul Huraca-ului
Cred ca fiecare posesor de va întreba cum se dezactivează astea. Definitiv.
Imprumuta mult de la Sian, chiar si din fata vad un Lykan Hypersport.
Nu impresioneaza ca un Centenario sau Murcielago.