Lansat la finalul anului trecut, noul Lamborghini Huracan STO a debutat acum oficial în România.
Pentru dezvoltarea noului Huracan STO, constructorul italian de automobile și-a folosit cunoștințele acumulate în motorsport și s-a inspirat de la modele precum Huracan Super Trofeo EVO și Huracan GT3 EVO, acesta din urmă multiplu câștigător la cursele de anduranță găzduite de circuite precum Daytona și Sebring.
O mașină de competiție, omologată pentru șosea, Huracan STO propune o caroserie confecționată în proporție de peste 75% din fibră de carbon. Capota, aripile și spoilerul frontal sunt integrate într-o singură componentă, iar jantele sunt din magneziu.
Partea din spate este dominată de o aripă spate fixă, de difuzorul de aer proeminent și de cele două terminații ale sistemului de evacuare.
Huracan STO este cu 43 de kilograme mai ușor decât Huracan Performante (1.339 kg versus 1.382 kg), iar pachetul aerodinamic generează o apăsare la sol de 420 kg la o viteză de 280 km/h.
O creștere de 37% comparativ cu Huracan Performante.Interiorul este inspirat și el de modelele cu care Lamborghini aleargă pe circuitele lumii. Avem aici două scaune sport, multă fibră de carbon, volan îmbrăcat în Alcantara și un sistem de telemetrie care să te ajute atunci când pilotezi mașina pe circuit.
Cel de la volan are la dispoziție trei moduri de rulare: STO (condus normal), Trofeo (modul de curse) și Pioggia (modul pentru ploaie).
Lamborghini Huracan STO este echipat cu un motor V10 de 5.2 litri, aspirat natural, care dezvoltă 640 de cai putere și 565 Nm la 6.500 de rotații pe minut. Toată puterea este livrată punții spate.
În aceste condiții, mașina accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3 secunde. Repriza 0-200 km/h durează 9 secunde, iar viteza de top este de 310 km/h.
Pentru clienții mai pretențioși, Lamborghini Huracan STO poate fi personalizat prin intermediul programului AdPersonam.
În România, noul model al italienilor costă 299.880 de euro cu TVA inclus.
PS - vedeti ca ati pus procent in loc de Kg :))