A venit momentul să îi spunem adio lui Lamborghini Huracan, după o producție care a durat 10 ani. În același timp, ne luăm rămas bun și de la ultimul model al mărcii italiene care primește un motor V10 fără electrificare. Cu această ocazie, Lamborghini a lansat o ultimă ediție pentru Huracan, botezată STJ.
Noua ediție de adio a lui Huracan este bazată pe versiunea extremă STO. De aici avem numeroase elemente aerodinamice noi, cum ar fi un spoiler frontal, o priză de aer deasupra capotei și un eleron mare în partea din spate. O noutate adusă de Huracan STJ este grafica specială, alcătuită predominant dintr-o nuanță de albastru în combinație cu un plafon negru și cu accente roșii.
Lamborghini oferă și o altă grafică pentru acest model, care combină culoarea predominantă gri cu un plafon negru și cu accente roșii și albe. În habitaclu, Huracan STJ primește scaune îmbrăcate în alcantara cu fâșii din piele și cu accente roșii sub forma unor cusături.
Tot aici avem și o plăcuță specială din fibră de carbon cu inscripția 1 of 10, iar clientul mai are opțiunea să monteze o plăcuță cu inscripție personalizată în partea pasagerului.Sub capotă avem motorul V10 de 5.2 litri care dezvoltă 640 de cai putere și un cuplu de 565 Nm. Practic, acesta este exact același motor care se regăsește la Huracan STO. Puterea este transmisă către roțile din spate via o cutie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj. Accelerația de la 0 la 100 de km/h este gata în 3 secunde, iar viteza maximă este de 310 km/h.
La final, noul Huracan STJ mai primește și o suspensie cu amortizoare reglabile în 4 direcții. Jantele de 20 de inch sunt încălțate în anvelope speciale de performanță Bridgestone Potenza Race.
Noul Lamborghini Huracan STJ va fi produs în doar 10 exemplare.
via Lamborghini
Comentarii (1)