- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Laguna in 28 de fotografii sugestive
Frumoooooooooooooos...........
Personal sunt sigur k e mai frumoasa in realitate ...si sincer ....pare finisata cu atentie...
revin (legat de gusturi) !!!
Unora le place jazz-ul !!!!!!!!!
laguna veche era membra la top 5 calitate clasa sa.
interiorul este foarte frumos.
Nemtii o sa faca cele mai bune masini (design si performante) inca foarte multi ani.
o masina, un lifting 3 marci... trebuie sa fie extrem de profitabil :)
p.s.
tot respectul pt libera exprimare
p.s: vorba userului "me" romanu s-a nascut poet,critic de design,de toate intr-un cuvant....
p.s 2: invatati sa scrieti mai corect fara (dc,draq,cf,sal,nimik,k pentru ca dati dovada ca sunteti niste copii de 12 ani care or pus si ei mana pe laptopu` lu` tata si critica tot ce fac niste ingineri angajati la renault....
Aveti vise CG...
Dar din pacate in realitate tot Dacia va transporta...
Pace!
poate aduce putin a cytroen dar cind vezi o berlina care mai e inca la lustruit mai poti avea replica...?
jos palaria!!! si abia a fost sf. marie.
domnilor si domnisoare care combateti e o felina pur sange... nu blamez critica dar modernismul si mai ales cand e vorba de aceasta minunatie a tehnicii se exprima la superlativ...
va dau un sfat: fie ca aveti un fir de par in cap sau purtati plete intrati intr-un tunel aerodinamic si lasati-va testati... scuze, poate par macabru dar supravietuieste cineva...?
prima mea impresie dupa ce am vazut-o si atiind noile tendinte de design: m-a lasat masca, am exclamat de uluiala, satisfactie si incantare... ma declar fan!!!
rgret dar nefiind o persoana publica nu ofer dreptul la replica decat aici in spatiul care se ofera si nu ma oblig sa mai caut ce s-a mai scris.
asta e firea mea. vreau s-o vad pe sosele!!!
In concluzie e naspa rau, renault e naspa...
E ok.
Rombul nu este pus in evidenta pe capota motorului! era necesar ca rombul sa fie incadrat de prize de aer pentru radiator ... parerea mea .
deja trebuie sa se gandeasca la face lift! au design frontal gresit! La exterior va pierde ca imagine in fata concurentilor Mondeo, Passat, Superb,Peugeot 407, poate si viitorul Avensis. Bate ca design Citroen C5.
Va avea o tinuta de drum buna pentru Romania, gadget-uri de asemenea, fiabilitate si siguranta Renault preturi mai mici decat concurentii si promotii...
Interiorul modern aduce a masina premium din clasa medie insa nu se claseaza in primele 3 locuri.
Dpdv economic va continua sa ocupe un segment de piata care va aduce profit francezilor...primeaza economicul nu satisfactia cumparatorilor.
Despre masini se pot scrie romane ca si despre politica, fotbal, moda, etc., insa numai unii comentatori vor fi aproape de adevar pentru ca sunt prea multi patimasi si prea putini obiectivi.
La orice masina vom avea de laudat ceva si de criticat altceva...nu sunt perfecte cum nici noi nu suntem.
analizati si comparati MB, Lexus, BMW ,Acura, Audi, Subaru, Infiniti, Porche, pentru ca ei sunt primii care proiecteaza si dezvolta tehnologii in domeniul masinilor de serie. ei sunt "inginerii" ceilalti sunt "maistri si mecanici".
ar trebui sa ia exemplu de la colegii de concern
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e6/2007-Nissan-Altima-3.5SE.jpg
Cred ca nu stiti sa desenati un copac (pom), dar sa mai desenati un auto....
Mai bine merreti la sapa sa va bata soarele in cap si sa va vina sangele in capsa ganditi pozitiv !
HAI, sa ma pupati pe botul RENAULTULUI Meu !
Cu respect pentru voi KIKI !
de toata jena!!!
Laguna 3 arata a masina din generatia noua de modele lansate pe piata. Poate concura cu toate modelele noi aparute acum: Mondeo, Passat , Peugeot 407, BMW 3.
In concluzie,cine vrea sa-i gaseasca defecte, n-are decat. Cine iubeste gama Renault ( eu sunt la al patrulea) o sa iubeasca si noua Laguna. Orice cumparatura trebuie sa reprezinte un raport optim calitate/pret. Eu una nu am de gand sa ma ingrop cu masina si nici sa lustruiesc la ea pana la 60 de ani.
Prefer sa schimb masina la fiecare 5 ani si sa conduc ceva nou, super, elegant si care nu face gaura la buzunar.
dintre 5 BMW-uri si un audi aleg clar un audi...