La finalul anului trecut, Hyundai a pregătit un pachet consistent de îmbunătățiri pentru gama i40. Modelul de clasă medie a primit o serie de modificări estetice minore, o gamă ceva mai generoasă de pachete de siguranță, dar și motorizarea diesel de 1.6 litri.
Din punct de vedere estetic, i40 integrează o grilă frontală restilizată și jante de 18 inch cu design nou. Pentru interior, constructorul asiatic a pregătit pe două teme noi: Merlot Red și Grey/Black. În plus, pachetul de siguranță SmartSense integrează acum și sistemul Forward Collision-Avoidance Assist.
Dacă până în acest moment, Hyundai i40 putea fi comandat cu motorul diesel de 1.7 litri de 141 CP, varianta îmbunătățită va fi disponibilă exclusiv cu propulsorul de 1.6 litri diesel. Modificarea a fost realizată pentru ca i40 să treacă cu brio de noile teste WLTP și să primească omologarea Euro6d-Temp.
Motorul diesel de 1.6 litri va fi disponibil în două versiuni de putere: 115 CP și 280 Nm sau 136 CP și 320 Nm. Pentru moment, pe piața din România, clienții vor putea opta doar pentru versiunea de top. Motorul diesel de 136 CP va putea fi cuplat fie la o cutie manuală cu 6 trepte, fie la una automată cu 7 rapoarte.
Cei care vor un i40 cu motor pe benzină pot alege doar unitatea de 1.6 litri de 135 de cai putere cuplată exclusiv la o cutie manuală cu 6 trepte.
Varianta echipată cu motorul pe benzină este cea mai accesibilă din ofertă. Prețul de pornire este de 25.050 de euro, dar producătorul vine cu o ofertă de lansare și propune un preț de 19.385 de euro cu TVA.MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Highway Pack+ | Supreme+ | Supreme Pack+ |
1.6 GDi | Benzină 135 CP |
Man6 | 25.050 | - | - |
1.6 CRDi | Diesel 136 CP |
Man6 Aut7 |
- - |
28.251 - |
- 30.393 |
Versiunea diesel de 136 CP și cutie manulă are un preț promoțional de 22.527 de euro, în timp ce oferta de lansare aplicată în cazul vârfului de gamă scade prețul de pornire până la 24.487 de euro. Pentru versiunea break, oficialii Hyundai încă nu au publicat lista de prețuri.
Varianta de echipare Highway Pack+ oferă, printre altele, următoarele: jante din aliaj de 17 inch, lumini de drum cu LED, lumini spate cu LED, oglinzi laterale acționate electric și încălzite, proiectoare de ceață cu LED, sistem automat de climatizare, geamuri electrice față și spate, sistem Start&Stop, cruise control, scaun pentru șofer reglabil electric, scaune față încălzite, volan încălzit și îmbrăcat în piele, asistent la pornirea în rampă, senzori de parcare față și spate, instrumentar de bord Supervision cu ecran de 4.2 inch, suspensie cu amortizoare adaptive, sistem de infotainment cu ecran de 7 inch.
Pachetul Supreme+ plusează cu următoarele: scaun cu reglaj electric pentru pasagerul din dreapta, funcție de memorie pentru scaunul șoferului și scaune față ventilate și îmbrăcate în piele.
Versiunea Supreme Pack+ este dezvoltată special pentru versiunea cu transmisie automată și aduce în plus un sistem de tip "keyless entry" și padele pe volan pentru schimbarea treptelor de viteză.
Noul Hyundai i40 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i40 1.6 CRDi, Supreme+ |
136 | 4.6 | 10.8 | 28.251 |
Mazda 6 2.2 diesel, Revolution |
150 | 4.4 | 10.0 | 30.290 |
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Titanium |
150 | 4.4 | 9.3 | 28.950 |
Opel Insignia 1.6 diesel, Exclusive |
136 | 4.3 | 10.5 | 26.700 |
Renault Talisman 1.6 dCi, Zen |
130 | 3.9 | 10.4 | 25.350 |
Skoda Superb 2.0 TDI, Style |
150 | 4.0 | 8.8 | 30.466 |
Volkswagen Passat 2.0 TDI, Highline |
150 | 4.1 | 8.7 | 30.151 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
is de acord
is de amintit si pasat ,insignia
ii tare suspect discount 6700euro
5600euro
ii fain acu
Hyundai are discount de pana la 20 % la orice dealer si ca entry level acel 1,6 Highway (echipare deja ok) la 19.400 euro pt. un sedan de clasa medie nu ai nici-o sansa sa-l gasesti la nici-un alt producator auto cat de cat serios . Depinde ce-si doreste clientul , la alte motorizari intr-adevar se apropie periculos de preturile unui Insignia de exemplu (si acesta are discounturi foarte mari) sau poate Mondeo/Talisman si atunci acestea sunt avantajate de o oarecare putere a brandului la noi in Romania. Dar nu trebuie uitat inca un "amanunt" - primesti garantie 5 ani si te asigur ca asta conteaza mult in ziua de astazi. Cel mai bine e sa studiezi personal bine piata daca chiar esti interesat si sa nu mai ai "preconceptii" alimentate de multe ori chiar de revistele/site-urile auto.
Legat de garantie,eu am Ford si are garantie 5 ani. 3 ani pentru orice surub,beculet,ruptura la scaune,chedere si inca 2 ani pentru motor si cutie.
@zet: despre motoarele mazda poti zice orice , dar nu ca sant rele. atat cele pe benzina cat si cele diesel din generatia skyactive sant punct de reper pentru alti constructori. apropo, dieselul mazda de 2.2 si putere litrica mica, e singurul ( nu cred ca gresesc ) care atingea norma euro6 fara ad-blue. si daca te intrebi de ce folosesc cilindreea de 2.2, este pt ca sistemul biturbo impreuna cu compresia f scazuta pt diesel functioneaza mult mai bine la 2.2 decat la 2.0 cel putin inginerii mazda asa pretind , dupa mii si mii de incercari. cine sant eu sa ii contrazic?
Masina asta insa, despre care e articolul, nu stiu ce model nou e. Nu vad aproape nicio diferenta fata de modelul precedent. Ca au schimbat "blocurile optice" (ce-mi place sintagma asta... :))), aia nu se numeste "model nou".
Si inca ceva voiam sa-i intreb pe entuziastii masinilor cu baterii: pai sa poate? Inca un motor nou Diesel in 2019? :D
Am auzit ca da afara Tesla oameni. Ca "masinile sunt prea scumpe inca", asa grait-a conducerea companiei. :D Intre timp, apar noi Dieseluri. Mai sa fie...
.îi nialcoșă
.îs faine bloacele optice
.îi fain preț de pornire nouășpe mii și la dilăr cinșpe
.îs faini tulai doamne trei ani zăcut în servis din cinci garanțîie