Noul Hyundai i20 va fi produs in Turcia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce la inceputul saptamanii speculam pe marginea unor informatii care anuntau mutarea productiei lui Hyundai i20, revenim astazi cu o confirmare oficiala. Modelul coreean, va fi fabricat incepand din luna mai a anului 2010 in uzina Izmit, din Turcia, de unde va fi exportat pe toate pietele europene pe care Hyundai activeaza.
In uzina din Turcia va fi produsa varianta de caroserie cu cinci usi a modelului i20, coupe-ul si versiunea cu volan pe dreapta urmand sa fie in continuare produse de catre divizia indiana a constructorului Hyundai Motors. In acest moment, fabrica din Turcia produce variantele cu patru usi ale modelelor Accent si Matrix MPV.
Planul de productie al uzinei Izmit se va schimba in curand, coreenii planuind sa creasca capacitatea de productie a fabricii pana la 100.000 de unitati pe an. Dintre acestea, 80.000 vor fi doar exemplare i20.
Pentru a face loc celui de-al treilea model al gamei "i" pe linia de asmblare de la Izmit, Hyundai Motor Company a investit 75 de milioane de dolari in fabrica din Turcia.
via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Chinezoturcism sau la alegere :) :) :)
Cristian..... Hyundai este producator korean nu chinez....
Si in capul tau circula fluturasi:)
Autoturismele Hyundai se vor fabrica in Turcia din cauza taxelor vamale( 10 % pentru produsele din afara UE)
Avand in vedere criza globala producatorii se orienteaza pe reducerea costurilor de productie. O zi buna. Marius
Caldarar, ursar, cocalar ... etc nu conteaza numele, tot tigan se numeste.
E chestie de mandrie tata.... de ce sa-i imbogatesc pe pichinezii aia.
Bei lasa vrajeala, nu-mi zice mie de fiabilitate la Hyundai ca stiu bine ce-i poate pielea.
Chiar lansez o teorema - Cand incepe sa "cada", cade toata.
Si te japcaresc aia in serviceuri cu garantia lor de nu mai sti de tine.
Dai cu subsemnatul mai multi ani,. doar te-au prostit cu garantia mare.
Piese nu se gasesc usor, iar la dealer te indoaie cu preturile.
Noroc cu prafurile astea ca n-are lumea bani, ca nu se uita nici naiba la porcariile voastre
La pretul de vanzare a Hyundai I20 nu cumperi masina europeana cu aceleasi dotari.
Cei ce au nemultumiri nu au testat o asemenea masina iar sa-ti dai cu parerea fara sa cunosti produsul este hazard.