Honda a lansat in Romania noua generatie a modelului de clasa mica Jazz. Acesta dispune de doua motoare pe benzina si pleaca de la 12.280 de euro fara TVA.
Honda a lansat aseara oficial in Romania noua generatie a modelului Jazz. Dupa doua milioane de exemplare vandute in toata lumea de la lansarea primei generatii (2001), modelul de clasa mica a niponilor incearca sa se bata pe un segmetn foarte disputat in ultima perioada.
Principalele avantaje ale noului Jazz sunt reprezentate de noul design, care a evoluat in bine fata de anterioara generatie, si de spatiul interior, care recomanda modelul Honda ca pe un crossover intre un mini-monovolum si un model de segment B. Structura spatioasa a interiorului este data de filosofia Cab Forward, care ii confera lui Jazz un spatiu mai mare pentru picioare si un volum ridicat al portbagajului, care dispune de podea dubla. Cu toate acestea, dimensiunile lui Jazz (3900 milimetri lungime, 1695 milimetri latime si 1525 milimetri inaltime) il recomanda ca un model perfect pentru traficul si parcarile oraselor aglomerate. la acest aspect contribuie si vilibilitatea ridicata: latimea montantilor parbrizului a fost redusa, iar al patrulea geam lateral a crescut de trei ori in dimensiuni.
Cele doua motorizari pe care le-a pregatit Honda pentru Jazz sunt exclusiv pe benzina.
Este vorba de un motor de 1.2 litri si 90 de cai putere si de unul de 1.4 litri si 100 CP, principalul punct de la care a plecat constructia acestora fiind un consum redus. Astfel, constructorul anunta cifre de consum si de emisii foarte interesante: 5.1 litri/100 de kilometri si 125 g CO2/km pentru propulsorul de 1200 cmc si 5.4 litri/100 de kilometri si 128 g CO2/km pentru propulsorul de 100 de cai. Daca motorul de 1.2 litri beneficiaza exclusiv de o transmisie manuala, cel de 1.4 litri poate fi cuplat fie la o cutie manuala, fie la una automata iShift cu sase trepte.
Preturile noii generatii Jazz pleaca de la 12.280 de euro fara TVA pentru versiunea 1.2 LSE cu cutie manuala, urcand pana la 14.680 de euro fara TVA pentru 1.4 LS cu transmisie iShift.
via | Honda
audi se lauda ca a inventat VTEC-ul !!! HAHAHA
Uite aici:
http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=5016
Citeste postul 33:
http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=2724&page=4
Salve !
De optionale ce sa-ti spun practic nici nu exista, ce comanzi aia iti vine din fabrica din japonia nu accesorii si optionale montate de diversi "mecanici" de la TESS sau alte reprezentante din Romania.
Nu stiu ce curbe ai luat tu cu 90 km/h dar la mine nu face figuri nici la 140 km/h, bine aici mai intervine si calitatile soferesti ale fiecaruia.
De zgomotul motorilui 2,2 i-ctdi pot sa spun doar ca suna aproape exact ca un motor pe benzina, doar este construit de cel mai mare producator de motoare din lume dar nu pot spune acelasi lucru de TDI-urile nemtesti care imi amintesc cu nostalgie de U 650 ce se producea in vremea comunista la Brasov.
Lasati-ne pe noi fraierii sa ne luam Honda si voi cumparati-va ce doriti doar trebuie sa traiasca si service-urile de pe urma voastra. Dute de curiozitate intr-un service Honda si vezi cate masini Honda sunt la service. Daca nu ar exista si alte masini precum VW, Peugeot sau Renault ar da faliment service-urile Honda.
aici este vorba de Honda, si de Jazz
clubul masinilor lego e in alta parte :)
la 21.01.2009 (22:59)
OPEL MULT PREA SCUMP
Enorm de scump cu optionale
...-Opel Insignia
1.8 XER 140CP Sport 23.150 € Benzina 140CP / 175Nm
...- HONDA ACCORD varianta EXECUTIVE cu motor de 2 litri este 26500 de euro.........ASTA inseamna la HONDA ..toate sistemele de siguranta posibile ,Piele,trapa ,sistem audio performant cu magazie 6 CD,incalzire in scaune,etc........convingetiva singuri ca e la un click distanta......
la 21.01.2009 (22:40)
MASINI SUPRAAPRECIATE
de buna voie si nesilit de nimeni
sper sa ma ijurati si atunci voi sti ca am dreptate..............
--CUM mortii ei de masina sa dai 22500 pe un golf care e o banalitate frumoasa scumpa cand HONDA ACCORD incepe de 21500 si e mult mai dotata ,mai mare ,mai rapida ,si mai orice altceva decat VW..........
baieti!!!....nu mai traiti din legende.......legenda a murit......traiasca HONDA ACCORD cea mai convenabila masina in viata la raport calitate -pret- dotari din romania........
---sper sa va suparati rauuuu....... VOLSKWAGHENISTILOR....
.........CE treaba are un ,,fan'' VW sa citeasca o stire despre HONDA?????.........Pai va spun eu......
..........Comentatorii astia in general sunt clienti SH ai masinilor si doresc in secret o masina mai buna (adica HONDA )decat cea pe care o au in prezent (adica VW ) dar nu le permite buzunarul si mentalitatea de cumparator SH sa ia o masina noua desi in sufletul lor isi doresc ,nu vor recunoaste in ruptul capului ...(de cate ori nu ati auzit ca decat sa dai banii pe una noua de 11mii 14 mii de euro mai bine iei un VW PASSAT SAU GOLF cu 10 mii.)...........
............si uite asa micutii OFTICOSI intra aici si comenteaza fara sa fi avut in viata lor OCAZIA sa conduca macar o HONDA
............FARA SA STIE cate premii si patente are HONDA pentru motoare......
............CATE recorduri are HONDA si cate produse highclass produc....dela avioane scutere ATV-uri.....iahturi etc
........nu vor sa credem ca au acces la un nivel superior de constiinta si atunci dau cu maneaua-n ciorba si nu-si vad de treaba.............
........vedeti-va de VW voastre fiabile ( ce gluma ) si frumoase ( chestie de gusturi ) si mai ales ieftine ( cat cinism )
.........si in incheiere am citit pe aici o stire precum ca HONDA are cei mai fideli cumparatori......cam 60-70% din clienti opteaza din nou pentru HONDA la schimbarea masinii............a doua ca marca in top fiind TOYOTA.................OARE CUM REUSESC SA-I FIDELIZEZE PE CLIENTI ???????pai va spun un banc:dupa razboi sua au pus japonia sa faca arme si japonezii i-au depasit tehnologic....atunci americanii s-au razgandit si i-au pus sa faca masini........urmarea este azi reala % la % cu TOYOTA numarul unu mondial si in topuri de fiabilitate si satisfactia clientului....................
.........
Cineva a fost la o fabrica din Japonia si a intebat pe un muncitor ce secrete poate sa-i spuna, iar EL , japonezul mic cu ochii oblici, i-a raspuns: " Mi-e si rusine sa recunosc cat de mult suntem in fata celor din jur ! "
Aha.............. ce face Honda in laboratorul de la Automobile R&D Center (Tochigi) , nimeni nu stie...............dar o sa aflati curand !
week-end placut !
la 22.01.2009 (23:42)
honda accord
motor 2 litri-EXECUTIV-TOATE OPTIONALELE-inclusiv piele navigatie trapa toate airbagurile magazie6cd etc.....va uitati voi
------26500 euroDDP ( TVA INCLUS )....-nu are taxe de inscriere
Ford mondeo 2 litri pfi Ghia 5 usi----22408 plus dotari sa junga honda din urma la comfort ajunge la incredibilul
................................28536 euro dar nu se spune daca pretul dotarilor au tva inclus ( in general NU AU INCLUS TVA-UL )
..........NU VI SE PARE SCUMPA.....????????
la 22.01.2009 (23:47)
performanta
HONDA ---156 CP-------170g/km
FORD------145 CP-------189g/km--polueaza...cu tot cu filtru lui de particule asta insemnand ca nici consumul dat pentru mondeo u e real ci mai mare
VW s-a nascut dintr-un decret nazist dat de insusi A Hitler, Beetle fiind prima lor masina si unica pana aproape de anii '70
Honda s-a nascut din pasiunea unui inginer stralucit, pe nume Soichiro Honda, care a facut o obsesie din a inova/inventa, Honda avand cele mai multe patente tehnologice din industia auto, iar fondatorul acestuia a fost denumit drept "un Henry Ford al Japoniei"
Pe cand VW inca tragea de unicul model Beetle si monta o caroserie de duba pe acelasi sasiu in anii '60, Honda producea prima masina sport japoneza, S600, intr-o era in care Japonia abia isi revenea dupa razboiul care a lasat-o in dezastru total iar masinile erau inca un lux. La cativa ani dupa, Honda castiga primul grandrix de F1 si locul 1 dupa un sezon de F1, nefiind inca un producator important de masini, si doar de motociclete.
In anii '70, lanseaza Civic si Accord, dotate cu motoare CVCC, inventie proprie (carburator cu geometrie variabila), motoare ce indeplineau cele mai stricte norme de emisii poluante si consum in vremea crizei petrolului.
In anii '80 inventeaza disitrbutie cu varitia jocului supapelor, prima din istorie (a nu se confunda cu variatia timpului de deschidere). Construieste primul motor care depaseste 100cp/l fara turbina, 1.6 160cp normal aspirat.
La inceptului anilor '90 lanseaza NSX, primul supercar japonez si primul super car din lume construit integral din aluminiu. Ferrari a preluat acest procedeu de la ei.
Si pot continua, dar nu cred ca mai are rost...
In timpul asta, VW ce face?
Cu ajutorul unei case de design italiene, lanseaza Golf.
Cu ajutorul Porsche, isi fabrica motoarele.
Are tehnologie pompa duza la diesel veche de zeci de ani
Cumpara de la Borg Warner cutia DSG...
Fac masini proaste si lispite de fiabilitate...
Si exemplele pot continua.
Q E D pt capsunarii amatori de te-de-i sau fe-se-i .