Noul Honda Civic se pregăteşte de lansare: acesta este spatele compactei nipone
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Honda preferă să-şi "încălzească" fanii foarte bine înainte de o mare lansare. Este şi cazul noii generaţii a modelului Civic. Aceasta va fi lansată la Frankfurt, în 13 septembrie, dar Honda dezvăluie puţin câte puţin detalii şi elemente ale noului model, preferând o astfel de prezentare în detrimentul uneia directe, aşa cum se întâmplă în cazul majorităţii modelelor noi care vor fi lansate la salonul german.
Astfel, după ce acum câteva zile ne-a arătat cum au lucrat inginerii japonezi la îmbunătăţirea izolării fonice a habitaclului, Honda ne arată astăzi un teaser cu noile stopuri ale modelului său. Acestea reprezintă o evoluţie stilistică evidentă faţă de deja vechiul Civic şi aduce în prim plan aceleaşi linii interesante pe care le regăsim pe Insight, hibridul prin excelenţă pentru cei de la Honda.
Stopurile noului Civic vor avea o formă triunghiulară, urmând să fie legate stânga-drepta de o bară care va lua locul stopurilor de pe lunetă.
Pe lângă funcţia stilistică, forma noilor stopuri au şi un evident caracter aerodinamic, aceasta sporind cifrele de consum prin îmbunătăţirea coeficientului aerodinamic. Evident, aceste upgrade-uri au şi un preţ, acesta părând să fie cel al vizibilităţii posterioare.Noul Civic va fi disponibil în Europa în prima fază exclusiv în versiune hathcback cu cinci uşi, oficialii Honda fiind rezervaţi în a publica alte informaţii despre modelul lor compact. Automarket va reveni cu imagini şi informaţii oficiale imediat după ce acestea vor fi disponibile.
via | Honda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
* Se poate observa usor evolutia stopurilor catre cele cu tehnologie led
In rest pare sa fie o evolutie cuminte (nicidecum radicala) a modelului curent folosind linii mai rotujite, in trend.
Despre motorizari vom afla cand vom afla... pana atunci doar speculatii :)
Ii astept pe baietii din Japonia sa vorbeasca ca ei se pricep tare la vorbit. Ca sa fie tacamu` complet, ar trebui sa apara si un Kazuo din asta sa spuna el cum vor ajunge din urma concurenta europeana cu noul motor diesel...
In schimb stiu proprietari de japoneze care si-au cumparat a doua oara tot o japoneza, tot de aceasi marca. Si a treia oara chiar.
Niste stopuri cu led nu vor rezolva problema lor in Europa, care incepe sa devina destul de grava. Si nu numai in Europa. Astia ori se aliaza cu cineva, ori regandesc toata marca, dar ceva tot trebuie sa faca. Nu-mi vine sa cred cat de repede au inceput s-o ia la vale cu totul.
De cand cu discutiile astea referitoare la Honda, am inceput sa mai trag lumea de limba in privinta japonezelor in general si in privinta Honda in special. Am gasit si oameni care erau multumiti, am gasit si oameni care erau mai mult decat dezamagiti, n-o sa crezi, mai mult de Honda decat de Toyota. Pe langa suspensia superrigida a Civic-ului (inclusiv cel "civil"), am fost socat sa aud oameni care s-au plans de numeroase probleme tehnice atat la Civic cat si la Accord: difuzoare, cutie de viteza, punte spate, baterie, frane, etc...
Desi e presarata cu formule de exprimare "simple", analiza lui danutz este una cat se poate de pertinenta, din pacate. Se pare ca actionarii holdingului Honda sunt mai disperati dupa bani decat altii pentru ca nu vor sa cheltuie prea mult cu R&D-ul...
A schimbat caseta de directie, amortizoare pe spate iar capacul a fost pus de inlocuirea ambreiajului la aproximativ 50.000 km, asta in conditiile in care mai mult de jumatate din km i-a facut pe DN1. Dupa ce m-au boscorodit pt sfat, au vandut masina destul de ieftin. Eu, socat, eram convins ca au nimerit ei o masina mai proasta, stiind de pe la diversi amici cu Honde de 10-15 ani, care merg brici si acum, ca sunt solide ca o stanca. Dupa ce am aruncat o privire-doua pe forumuri, mi-am dat seama ca actuala generatie nu mai are nici o treaba cu vechile modele. Mi-e si teama sa ma gandesc cam ce vor face si cu noua generatie, avand in vedere ca nu mai au in calcul nici macar o varianta cu 3 usi sau sport, o decizie probabil tot de natura financiara.
In privinta politicii marcii, cam asa e. Degeaba ai masini bune daca lumea nu stie de ele.
Daca Hondele de 10-15 ani erau bune, tot pe alea trebuia sa le recomanzi (desi probabil ca n-ar fi existat entuziasm pentru asa ceva). Asa sunt si Volkswagen-urile. Cele facute acum 15 ani au creat mitul fiabilitatii si calitatii Volkswagen. Cele din ziua de azi...sunt cu totul altceva.
@ LauCalin
Si eu tot de cazuri concrete am vorbit (la fel ca si @danutz). Sa nu uitam ponderea japonezelor in piata romaneasca: dupa o estimare ochimetrica si cu foarte mare indulgenta, 5 %. E normal sa fie putini nemultumiti de ele fiindca...sunt putini.
In alta ordine de idei, o revize de 90.000 nu ar fi foarte scumpa daca ar fi si altceva peste ulei si filtre (nu stiu exact ce presupune concret o astfel de revizie; daca pui si o curea de distributie si niste bujii, e oferta)
Nu moare Honda cand vor taranii romani, asta este clar.
Oricum Honda nu prea isi arunca privirea spre piata europeana, la ei baza este America si Japonia.
Ce sa-i vorbesti romanului de Honda sau Mitsubishi pentru care masina nemteasca e sfanta si ce face neamtu' nici dracu' nu face?!
Incercand cu disperare sa loveasca in stanga (Volkswagen) si-n dreapta (Audi), bbb a reusit uimitoarea performanta de a-i da un sut in gura lu` Honda ( "cu Honda nu poti sa cari cartofi pe camp" = Honda e o masina atat de proasta incat se rupe daca intri cu ea pe camp iar portbagajul e atat de mic si de prost gandit incat nu poti sa bagi saci de cartofi inauntru) si de a-l flegma magistral pe un baiat/nene care, culmea, incerca si el sa apere Honda ("tarane")...
Absolut magnific...superb...