- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Honda Accord, de la 17.980 de euro in Romania
Pentru amatorii de kilipiruri japoneze, am cateva informatii, live. Tigaia asta seamana foarte tare cu acura aparuta prin 2004 in America de Nord. Probleme la ea:
1) Cutie de viteze automata de toata jena. Pica oricand dupa 60 000 km, poate chiar mai repede. Depinde de noroc.
2) Electronica sub orice critica. Da-da iubitilor, vorbesc de "faimoasa" electronica japoneza. Buah-ha-ha :):):) Bordul te lasa in bezna totala cand ti-e lumea mai draga, alarma porneste la cele mai "nimerite" ore din noapte, etc.
Cunosc personal un tip care si-a luat janghina asta cu 50 000 de dolari si isi musca degetele si in ziua de azi. Deh, romanashi de-ai nostri care au invatat la scoala "zvonurilor" ca honda e o firma fiabila. Imi pare rau de el, ca e baiat fain, si banii nu-i face chiar asa, de pe o zi pe alta, dar pot eu sa fac ceva?
De unde si-a luat masina cu 50.000 dolari?
in ro se vand in euro.. vorbim de Accord european sau de accura?
Accordul se face in Japan si e considerata una din cele mai fiabile autovehicule.
zilele astea chiar ma gandeam ca nu isi merita banii nici un model german. exista cel putin o alternativa mai ieftina si mai buna. si chiar am pus pe foaie! nu stau sa va insir acum exemplele.
P.S. nu va mai luati de masinile japoneze. sunt modele de fiabilitate pentru cele nemtesti! nu mai vorbesc de design exterior si interior (interiorul msinilor nemtesti=0)
Eu am Accordul 2007 si este o masina de vis, nu are competitor la clasa sa.
Mai apare cate unul ca "zarnesteanu" care probabil nici nu stie ce-i ala un volan, dar nu trebuiesc luati in seama, nu se merita sa te cobori la nivelul sau intelectual care mai mult ca sigur este foarte coborat.
Si acum o scurta insirare a premiilor luate de Honda:
-cel mai bun motor diesel din clasa 4 cilindrii (pentru incepaotir, aflati ca nu sutele de cp fac diferenta intre bun si mai putin bun)
-cea mai mare putere litrica din lume la un motor aspirat - 120cp/l la S2000
-cel mai de succes hot-hatch din lume, Civic Type R...de asemenea unul dintre cele mai performante
-diverse categroii best engine castigate ani la randul intre 2000 si 2005
-primul supercar japonez si primul supercar construit integral din aluminiu, NSX - aceasta reteta a fost preluata si de Ferrari, fiindca era o premiera in 1989 cand a aparut
-primul constructor din lume care a fabricat motoare normal aspirate cu putere litrica de 100cp/l - in 1988 aparea 1.6 4 cilindrii 160cp fara turbo cand alti producatori se jucau in liga V6 pentru a scoate o astfel de putere
-primul constructor din lume fabricant de motociclete care a castigat un titlu de Formula 1 in anii '60 - la acea data nici macar nu fabrica masini in masa
-primul constructor din lume a carui prim automobil conceput a fost o masina sport cu motor fata si tractiune spate, S500
-cel mai mare motorist din lume la nr de motoare fabricate - Honda fabrica motoare si pentru utilaje industriale, generatoare, barci, avioane, etc.
...si titlurile pot continua.
@masina.....e prea tare
pe langa honda accord mai sunt mazda 6,saab, subaru legacy,care arata foarte bine.
2. masina arata demential, spre deosebire de vechea accord parca aduce un pic a muscle car :D
insa pe toti ce-i care vorbiti de masini germane v-as intreba: cati dintre voi ati testat la maxim un bmw sau un mercedes? de cate ori ati ajuns in capatul turometrului cand ati schimbat viteza? de cate ori v-au scartait rotile in viraje la viteze de peste 140 la ora si de cate ori v-a fugit fundul? ati condus vreodata o masina cu tractiune spate?
e drept ca-s mai scumpe, dar de cele mai multe ori isi fac banii. si aici nu vorbesc de vw sau alte exemple pe care le-ati dat, ca intr-adevar costa mult si degeaba...
cat despre fiabilitate trebuie ca cineva sa fie pe dinafara complet in domeniu (ca sa nu zic imbecil) sau din cale afara de subiectiv, ca sa spuna ca Honda (indiferent de model) nu este o masina fiabila. cineva spunea mai sus ca orice masina e fiabila daca stii cum sa o intretii si daca ai grija de ea - amice, crede-ma ca nu e deloc asa: poti sa ii faci tu reviziile la timp, sa nu o "forjezi" prea mult si sa o iei in brate cand treci peste gropi etc, daca materialele si tehnologia folosite la constructia acelei masini nu sunt de calitate, vei baga mana in buzunar mult mai des si mai adanc.
in concluzie, parerea mea este ca Honda reprezinta o optiune excelenta pentru cei ce vor calitate, fiabilitate si sportivitate la un pret rezonabil.
p.s. Spune-i prietenului tau sa nu se mai oftice. A dat pe o masina 50 de mii, s-a pacalit! Ea de fapt este 30! Du-te si bate-l pe umar, consoleaza-l!
Daca puteti , luati-va Honda
Tocmai am luat o Honda Acord de 2.4 benzina - 28500 Euro. Am fost la toate marcile de masini , am facut si cateva test Drive. Diferente exista , probabil depinde si de gusturi , insa dotarile pe care le am la 28500 euro le am la BMW, Audi.... de la 38000 euro in sus si credeti-ma ca sunt pretentios - aici , repet , depinde de gustul fiecaruia. Va pot recomanda un singur lucru : faceti test sau macar urcati-va in masini si dupa dati-va cu parerea. Eu nu sunt specialist in masini dar am vazut multi Zugravi care s-au apucat de agricultura si nu cred ca au avut o recolta bogata........(in nici un caz nu am ceva cu zugravii sau cu agricultorii). Cred ca ne-ar ajuta mai mult parerile care au argumente in spate - era un apropo ptr atotcunoscatori.
Multumesc
iar la faza cu mersul pana la linia rosie... toate merg pana acolo, important e ce fac pana acolo, si ce se strica daca te tot joci asa. pe la honda, nu am vazut nimic. e masina unei cunostinte, o conduc des, parca merge din ce in ce mai bine. bmw merge frumos, da' tot da erori, in plus are avantajul rotilor cu 2-3 cm mai late si cu 1-2 inch mai mari in diametru, dar degeaba.
pe drum toate sunt cam la fel, curbe, frane, acareturi, dar se simt diferentele de sasiuri.
toata lumea crede ca nemtoaicele sunt bune... nu prea cred, lasand la o parte orice test. au caroserie autoportanta, si sunt mai comfortabile decat honda, dar electronica le tine bine, honda are o alta constructie, alta filozofie, si setari putin mai dure, si electronica mai putin intructiva, si aderenta e mecanica, nu electornica, asa cum e la modelele nemtesti. totul tine de buzunar si de gust... aaa si sa nu uit, la romani si de sigla. imi place accord si pana la urma o sa incerc sa cumpar una, sh. oricum, dupa 15000 de km merge asa cum trebuie.
cum ai grija de masina....hm A4 pe care l-am condus era luat nou acum un an jumate si este f ingrijit, dar avea un zgomot suspect pe puntea spate, de rulment obosit... naspa. iar la 30 la ora am virat brusc, in intersectie, curba la 90 de grade si mai aveam putin si ma vedeam cu 2 roti in aer. care aveti A4 recunoasteti, ca la manevre bruste, ai senzatia ca se ridica. la fel si c class. bmw parca e mai lipit, da' schimbi mai des si mai mult si abea te ti in spatele la accord, care pleaca incet si sigur departe de tine. cu start de pe loc sau din mers. cumva doare, ca sunt european si nu prea pot lauda masinile "noastre", dar, asta e. dam cezarului ce e al cezarului. incercati-le pe toate si nu cred ca ve-ti regreta, dar ve-ti trage cam aceleasi concluzii. si la diesel si la benzina hondele sunt bune. accord-ul diesel e usor dezechilibrat, nu prea mi-a placut. aici bmw e mai placut. am 1,80 m si 100 de kg, si pt mine spatiu de miscare e important. aici castiga si mai mult accord-ul.
pana la urma, honda-i mai buna.