Esential
17.980 | eura fara TVA este pretul de pornire al noului Honda Accord echipat cu motorul pe benzina de 2.0 litri. |
200 | CP este puterea motorului pe benzina de 2.4 litri, cel mai performant motor disponibil cu noul Honda Accord. |
17.980 | eura fara TVA este pretul de pornire al noului Honda Accord echipat cu motorul pe benzina de 2.0 litri. |
200 | CP este puterea motorului pe benzina de 2.4 litri, cel mai performant motor disponibil cu noul Honda Accord. |
Honda Trading Romania a prezentat oficial astazi pe piata romaneasca noul Accord, lansat anul acesta in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul, disponibil momentan doar in varianta Sedan, a fost prezentat in cadrul unui eveniment la Poiana Brasov, urmand ca spre sfarsitul verii sa fie oferit spre vanzare si in varianta Tourer. In Romania, pretul de pornire al noului Honda Accord este de 17.980 euro fara TVA.
Noul Accord este gandit pentru a concura cu competitorii premium ai segmentului D. Modelul Honda ofera stil sportiv, rafinament, pachet unic de sisteme de siguranta si excelente abilitati dinamice. Noua gama completa de motorizarile ale noului Accord este proiectata pentru a respecta reglementarile viitoarelor normele Euro 5.
A doua generatie de motorizari diesel Honda are la baza performantele premiatului motor i-CTDi si consolideaza obiectivele modelului Accord de a oferi cele mai puternice combinatii de performante dinamice si nivel de emisii redus din intreaga piata, dispunand de filtru de particule pentru a reduce semnificativ nivelul emisiilor.
Noul propulsor diesel i-DTEC de 2.2 litri este compact, cu greutate redusa, rafinat si silentios. In acelasi timp, atat puterea cat si nivelul cuplului au fost marite pentru a conferi o experienta cu caracter sportiv. Puterea este marita cu 10 CP ajungandu-se la 150 CP/4.000 rpm, in timp ce momentul maxim ajunge acum la nivelul de 350 Nm la 2.000 rpm.Propulsoarele pe benzina sunt reprezentate de unitatile VTEC de 2.0 litri si 2.4 litri care dezvolta 156 CP la 6.300 rpm si 192 Nm la 4300 Nm, respectiv 200 CP la 7.000 rpm si 233 Nm la 4500 rpm. Modificarile tehnologice cheie includ un diametru marit al valvelor de admisie, optimizand timpul de deschidere al supapelor si fazele de distributie revizuite, presiuni reduse ale sistemului de evacuare, precum si debitul fluidului ce trece prin admisie si evacuare. Toate cele trei motorizari sunt echipate cu transmisie manuala cu 6 trepte, iar motorizarile pe benzina sunt echipate si cu transmisie automata cu 5 trepte.
Pachetul de siguranta pasiva este completat de o serie de sisteme ce ofera o si mai mare siguranta, dintre care VSA – controlul stabilitatii si tractiunii – este in dotarea standard. Honda Advanced Driving Assist System (ADAS) cuprinde trei tehnologii avansate ce ridica standardele sistemelor de siguranta: Lane Keeping Assist System (LKAS) – sistem care mentine automobilul pe banda de circulatie, Adaptive Cruise Control (ACC) – control automat al vitezei de croaziera si Collision Mitigation Brake System (CMBS) – sistem de prevenire si franare in caz de coliziuni.
Model |
Motorizare / Versiune | Pret fara TVA [eur] |
TVA | Taxa de inmatriculare [eur] |
|
ACCORD SEDAN | BENZINA | ||||
2.0 Comfort MT | 17,980 | 3,416 | 535 | ||
2.0 Comfort AT | 18,980 | 3,606 | 535 | ||
2.0 Executive MT | 21,980 | 4,176 | 535 | ||
2.0 Executive AT | 22,980 | 4,366 | 535 | ||
2.4 Executive MT | 23,980 | 4,556 | 900 | ||
2.4 Executive AT | 24,980 | 4,746 | 900 | ||
DIESEL | |||||
2.2D Elegance MT | 21,980 | 4,176 | 843 | ||
2.2D Executive MT | 25,980 | 4,936 | 843 |
Via | Honda
Pentru amatorii de kilipiruri japoneze, am cateva informatii, live. Tigaia asta seamana foarte tare cu acura aparuta prin 2004 in America de Nord. Probleme la ea:
1) Cutie de viteze automata de toata jena. Pica oricand dupa 60 000 km, poate chiar mai repede. Depinde de noroc.
2) Electronica sub orice critica. Da-da iubitilor, vorbesc de "faimoasa" electronica japoneza. Buah-ha-ha :):):) Bordul te lasa in bezna totala cand ti-e lumea mai draga, alarma porneste la cele mai "nimerite" ore din noapte, etc.
Cunosc personal un tip care si-a luat janghina asta cu 50 000 de dolari si isi musca degetele si in ziua de azi. Deh, romanashi de-ai nostri care au invatat la scoala "zvonurilor" ca honda e o firma fiabila. Imi pare rau de el, ca e baiat fain, si banii nu-i face chiar asa, de pe o zi pe alta, dar pot eu sa fac ceva?
De unde si-a luat masina cu 50.000 dolari?
in ro se vand in euro.. vorbim de Accord european sau de accura?
Accordul se face in Japan si e considerata una din cele mai fiabile autovehicule.
zilele astea chiar ma gandeam ca nu isi merita banii nici un model german. exista cel putin o alternativa mai ieftina si mai buna. si chiar am pus pe foaie! nu stau sa va insir acum exemplele.
P.S. nu va mai luati de masinile japoneze. sunt modele de fiabilitate pentru cele nemtesti! nu mai vorbesc de design exterior si interior (interiorul msinilor nemtesti=0)
Eu am Accordul 2007 si este o masina de vis, nu are competitor la clasa sa.
Mai apare cate unul ca "zarnesteanu" care probabil nici nu stie ce-i ala un volan, dar nu trebuiesc luati in seama, nu se merita sa te cobori la nivelul sau intelectual care mai mult ca sigur este foarte coborat.
Si acum o scurta insirare a premiilor luate de Honda:
-cel mai bun motor diesel din clasa 4 cilindrii (pentru incepaotir, aflati ca nu sutele de cp fac diferenta intre bun si mai putin bun)
-cea mai mare putere litrica din lume la un motor aspirat - 120cp/l la S2000
-cel mai de succes hot-hatch din lume, Civic Type R...de asemenea unul dintre cele mai performante
-diverse categroii best engine castigate ani la randul intre 2000 si 2005
-primul supercar japonez si primul supercar construit integral din aluminiu, NSX - aceasta reteta a fost preluata si de Ferrari, fiindca era o premiera in 1989 cand a aparut
-primul constructor din lume care a fabricat motoare normal aspirate cu putere litrica de 100cp/l - in 1988 aparea 1.6 4 cilindrii 160cp fara turbo cand alti producatori se jucau in liga V6 pentru a scoate o astfel de putere
-primul constructor din lume fabricant de motociclete care a castigat un titlu de Formula 1 in anii '60 - la acea data nici macar nu fabrica masini in masa
-primul constructor din lume a carui prim automobil conceput a fost o masina sport cu motor fata si tractiune spate, S500
-cel mai mare motorist din lume la nr de motoare fabricate - Honda fabrica motoare si pentru utilaje industriale, generatoare, barci, avioane, etc.
...si titlurile pot continua.
@masina.....e prea tare
pe langa honda accord mai sunt mazda 6,saab, subaru legacy,care arata foarte bine.
2. masina arata demential, spre deosebire de vechea accord parca aduce un pic a muscle car :D
insa pe toti ce-i care vorbiti de masini germane v-as intreba: cati dintre voi ati testat la maxim un bmw sau un mercedes? de cate ori ati ajuns in capatul turometrului cand ati schimbat viteza? de cate ori v-au scartait rotile in viraje la viteze de peste 140 la ora si de cate ori v-a fugit fundul? ati condus vreodata o masina cu tractiune spate?
e drept ca-s mai scumpe, dar de cele mai multe ori isi fac banii. si aici nu vorbesc de vw sau alte exemple pe care le-ati dat, ca intr-adevar costa mult si degeaba...
cat despre fiabilitate trebuie ca cineva sa fie pe dinafara complet in domeniu (ca sa nu zic imbecil) sau din cale afara de subiectiv, ca sa spuna ca Honda (indiferent de model) nu este o masina fiabila. cineva spunea mai sus ca orice masina e fiabila daca stii cum sa o intretii si daca ai grija de ea - amice, crede-ma ca nu e deloc asa: poti sa ii faci tu reviziile la timp, sa nu o "forjezi" prea mult si sa o iei in brate cand treci peste gropi etc, daca materialele si tehnologia folosite la constructia acelei masini nu sunt de calitate, vei baga mana in buzunar mult mai des si mai adanc.
in concluzie, parerea mea este ca Honda reprezinta o optiune excelenta pentru cei ce vor calitate, fiabilitate si sportivitate la un pret rezonabil.
p.s. Spune-i prietenului tau sa nu se mai oftice. A dat pe o masina 50 de mii, s-a pacalit! Ea de fapt este 30! Du-te si bate-l pe umar, consoleaza-l!
Daca puteti , luati-va Honda
Tocmai am luat o Honda Acord de 2.4 benzina - 28500 Euro. Am fost la toate marcile de masini , am facut si cateva test Drive. Diferente exista , probabil depinde si de gusturi , insa dotarile pe care le am la 28500 euro le am la BMW, Audi.... de la 38000 euro in sus si credeti-ma ca sunt pretentios - aici , repet , depinde de gustul fiecaruia. Va pot recomanda un singur lucru : faceti test sau macar urcati-va in masini si dupa dati-va cu parerea. Eu nu sunt specialist in masini dar am vazut multi Zugravi care s-au apucat de agricultura si nu cred ca au avut o recolta bogata........(in nici un caz nu am ceva cu zugravii sau cu agricultorii). Cred ca ne-ar ajuta mai mult parerile care au argumente in spate - era un apropo ptr atotcunoscatori.
Multumesc
iar la faza cu mersul pana la linia rosie... toate merg pana acolo, important e ce fac pana acolo, si ce se strica daca te tot joci asa. pe la honda, nu am vazut nimic. e masina unei cunostinte, o conduc des, parca merge din ce in ce mai bine. bmw merge frumos, da' tot da erori, in plus are avantajul rotilor cu 2-3 cm mai late si cu 1-2 inch mai mari in diametru, dar degeaba.
pe drum toate sunt cam la fel, curbe, frane, acareturi, dar se simt diferentele de sasiuri.
toata lumea crede ca nemtoaicele sunt bune... nu prea cred, lasand la o parte orice test. au caroserie autoportanta, si sunt mai comfortabile decat honda, dar electronica le tine bine, honda are o alta constructie, alta filozofie, si setari putin mai dure, si electronica mai putin intructiva, si aderenta e mecanica, nu electornica, asa cum e la modelele nemtesti. totul tine de buzunar si de gust... aaa si sa nu uit, la romani si de sigla. imi place accord si pana la urma o sa incerc sa cumpar una, sh. oricum, dupa 15000 de km merge asa cum trebuie.
cum ai grija de masina....hm A4 pe care l-am condus era luat nou acum un an jumate si este f ingrijit, dar avea un zgomot suspect pe puntea spate, de rulment obosit... naspa. iar la 30 la ora am virat brusc, in intersectie, curba la 90 de grade si mai aveam putin si ma vedeam cu 2 roti in aer. care aveti A4 recunoasteti, ca la manevre bruste, ai senzatia ca se ridica. la fel si c class. bmw parca e mai lipit, da' schimbi mai des si mai mult si abea te ti in spatele la accord, care pleaca incet si sigur departe de tine. cu start de pe loc sau din mers. cumva doare, ca sunt european si nu prea pot lauda masinile "noastre", dar, asta e. dam cezarului ce e al cezarului. incercati-le pe toate si nu cred ca ve-ti regreta, dar ve-ti trage cam aceleasi concluzii. si la diesel si la benzina hondele sunt bune. accord-ul diesel e usor dezechilibrat, nu prea mi-a placut. aici bmw e mai placut. am 1,80 m si 100 de kg, si pt mine spatiu de miscare e important. aici castiga si mai mult accord-ul.
pana la urma, honda-i mai buna.