- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul Golf 6, necamuflat pe strazile Islandei
Imi pare rau pt. lipsa de inspiratie a nemtilor.
cand a fost golf-ul o masina revolutionara? poate atunci cand a aparut. s-a ales sa numeasca golf 1,2,3,4,etc. nu stiu de ce, dar au ales ei sa le evidentieze prin cifra de dupa nume. golf 6 are o caroserie modificata, un interior schimbat si alte motoare fata de cel precedent, deci e alta masina fata de golf 5. voi va asteptati ca fiecare golf sa arate total diferit fata de celalat? ca voua sau mie place sau nu asta tine de preferinte. uitati-va la passat pana in 2000 si passat din 2001 care seamana la caroserie, la polo la fel. de ele nu spune nimeni nimic pentru ca nu au 1,2,3 in coada. uitati-va la bmw seria 3 model incepand cu 2005 si cel care o sa apara in 2009, diferentele nu sunt mari, la seria 7 la fel. daca o masina nu isi schimba radical aspectul exterior nu inseamna ca nu poate fi numita evolutie. mai exista si interior, mai exista si motor, mai exista si sisteme si alte modificari care pot fi introduse.
...eu nu am vazut! e atat de populara masina incat...oare nu noi am denumito asa?
Peugeot-ul are si el numerotatie a modelelor.
Ia vezi tu niste poze cu 306, 307, 307 facelift, 308.
Seamana intre ele? 307-le seamana doar cu faceliftul sau, atat, in rest, alte masini, de asta merita si alta denumire.
Astia de la vw au facut un facelift la golf 5 si, moaama, alta masina frate ca sa cumpere boborul; sa vezi ce cumpara romanasii ca pe painea calda, ca "doar e volkswagen, e nemtesc". orice mecanic iti poate spune cate probleme au si ce motoare diesel proaste au.
ma rog, ideea e ca interiorul este aproape identic, exteriorul la fel, motoare noi se introduc pe masini tot timpul sau cu ocazia facelifturilor; concluzie, un usor facelift.
p.s. sper sa nu ne mai insulti intelectul cu faze gen "noi tehnologii" - marketing bullsh.t
ps:nu am spus nimic de "noi tehnologii" pentru golf6
Nu mi se pare a fii un nou golf!Uitatziva la diferentzele dintre golf 3-golf 4-golf 5...astea pot fii catalogate ca fiind "noi generatzii a lui golf"!
dupa atatea discutii, despre masina, nu s-a inteles ca e alta masina care pastraza in linii mari designul modelului precedent?